Guest Fredman Inlagd Maj 16, 2012 Dela Inlagd Maj 16, 2012 Blev bjuden på en utmärkt biff bourgogne hos sonen idag men jag tänkte att han tror nog att det har voltat totalt hos gubben om jag börjar fota den med mobilen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 16, 2012 Dela Inlagd Maj 16, 2012 En gammal klassiker till mat idag: Lövbiff med brieost och pommes Här i stekpannan Framdukat å klart Kolla Chillin börjar bli klar Underbart, men varför inte en ÖL till maten... Ähh solly käket såg underbart ut, men vi har delade åsikter om det som står bredvid..Hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 16, 2012 Dela Inlagd Maj 16, 2012 Underbart, men varför inte en ÖL till maten... Ähh solly käket såg underbart ut, men vi har delade åsikter om det som står bredvid..Hehe Jag vet, men billig tyskimport, ja då får man svälja skiten, Zeunerts är den bästa och den här kommer från samma lilla bryggeri Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 17, 2012 Dela Inlagd Maj 17, 2012 Skagentoast & mineralvatten! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 17, 2012 Dela Inlagd Maj 17, 2012 Idag blev det stekt rostbiff med kokt potatis, hemgjort vitlökssmör och sallad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd Maj 17, 2012 Dela Inlagd Maj 17, 2012 Hej Just nu äter jag nybakade havrekakor och dricker varm mjölkchoklad. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Maj 17, 2012 Dela Inlagd Maj 17, 2012 Det blev ungsbakad lax med mos idag. Salladen är rårivna morötter och äpple. Gott och nyttigt. Salladen göres sig egentligen bäst till leverbiffar med gräddsås och lingonsylt men det får anstå till nästa vecka.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 17, 2012 Dela Inlagd Maj 17, 2012 Ett enkelt tips på en god förrätt eller tapas som det heter på modärnt språk Gjorde ett jäng olika till förra helgens fest Ta ett paket svart finnbröd Lägg ut dom på en bricka, bre på rikligt med Tatziki Lägg sedan på en blad plockssallad På med lilla laxskivan och en persiljekvist plasta in tills det är dags att käka Fransk Potatissallad å så måste det vara tårta också, design Jessika GK bagarn. När man har käkat å druckit av allahanda sorter så blir man så här glad Och Herr Chang luktar på sina blommor En ogrässamling blev det inomhus också Och slutligen en bild från dagen efter Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 17, 2012 Dela Inlagd Maj 17, 2012 Det blev tacopaj idag.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars Rune Inlagd Maj 17, 2012 Dela Inlagd Maj 17, 2012 Grillen är tänd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Maj 17, 2012 Dela Inlagd Maj 17, 2012 Laxtallrik bestående av pepparlax med skärgårdssås, inkokt lax, bräckt gravad lax med västerbottencreme. Kokta potäter till naturligtvis. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Till lunch blev det gårdagens middag pannbiff med stuvade mackaroner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 I väntan på att Mister Krister, PiRoger och Nickan ska komma så körde jag en Hemfosabricka som är ett hopplock av vad som finns i kylen just nu. Serveras gärna med ett glas rött. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Här förbereds för fullt till kvällens måltid det kommer 6 gäster idag. Det snackas om vilka fina knivar man har, här är min bästa den har min farfar gjort under kriget.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Förätten färdig fetaostfyllda biffarna klara för grillning, nu är det 20 min tills dom börjar trilla in.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 (ändrad) Fläskfilé och pommes och till de Ramlösa granatäpple Ändrades Maj 18, 2012 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Fläskfilé och pommes och till de Ramlösa granatäpple Då blir det inte att jobba på fastande mage Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Då blir det inte att jobba på fastande mage Dom ringde precis när jag skulle kliva ut igenom dörren och sa att dom var klar så nu sitter jag och funderar på om jag ska ta någon bärs Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Dom ringde precis när jag skulle kliva ut igenom dörren och sa att dom var klar så nu sitter jag och funderar på om jag ska ta någon bärs Ok ok... inte Falcon va?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Pepparbiff Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Lyxar till det lite idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Lyxar till det lite idag. Soldatens käkade jag o grabben igår , pannkakorna gjorde jag själv ivf . Mvh Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 En älskad fru gjorde en älskad rätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Ok ok... inte Falcon va?? Öppnade precis kylskåpet och insåg att jag inte hade en öl hemma Så frågan är om man ska gå på spriten istället Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 18, 2012 Dela Inlagd Maj 18, 2012 Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu