husse Inlagd Maj 15, 2012 Dela Inlagd Maj 15, 2012 Idag skiner solen, så det blir nog att bränna några revben ute på grillen, sot är nyttigt för levern säger dom lärde Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 15, 2012 Dela Inlagd Maj 15, 2012 Får man den gratis så why not!! Var tusan hittar du gratis korv. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Maj 15, 2012 Dela Inlagd Maj 15, 2012 Vad på Ica MAXI igår och där sålde de ut pizza-kit för en 10:a. Eftersom jag inte äter pizza så ofta så tänkte jag att jag skulle vara sparsam och laga lite billig mat hemma. Lägligt nog så hade de dessutom skinkspill till salu, också för en 10:a. Så jag köpte de här grejerna och åkte hem. Idag tänkte jag då göra mig min pizza men kom på att jag inte hade någon bra pizzaost hemma. Så jag drog iväg till min lokala ica och hittade en påse pizzaost. Dessvärre så låg en påse riven västerbottenost och stirrade på mig precis bredvid, så det blev en påse sånt med. Direkt i anslutning till ostdisken låg tyvärr charkdisken och där kunde jag varken undvika den italienska salamin, eller vitlöks-älgkorven. Hmm.. det kanske inte blir så billigt ändå det här tänkte jag medans jag plockade på mig oliver, champinjoner och lite extra St Agur. Nåväl.. pizzaingredienserna visade sig kosta ungefär 200 spänn men vadå, det är ju inte varje dag man gör pizza! Så... väl hemma slängde jag ihop pizzakitet med all smaskens och lade det i ugnen. Sen gick jag ut och snackade lite med grannen om hur jag skulle förlänga min altan.. När jag kom tillbaka var naturligtvis min världsbästa pizza blivit aningen grillkolsbetonad. Jaja.. bränd västerbotten är i alla fall godare än bränd skräpost. Så det så. Och man kan inte lyckas med allt. I morgon blir det sallad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Maj 15, 2012 Dela Inlagd Maj 15, 2012 Ett tips NoBuzz är att bära med sig äggklockan som påminnare .som jag gjort i många år nu.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Maj 15, 2012 Dela Inlagd Maj 15, 2012 Som "äggklocka" använder jag timern i mobilen och den går man ju inte ifrån.. Sen ett tips angående ost till pizza mm är att riva ner ostkanterna som blir över och frysa in istället för som vissa gör och slänger dom, brukar kunna bli en härlig blandning i ostpåsen som gör sig bra till det mesta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 15, 2012 Dela Inlagd Maj 15, 2012 Som "äggklocka" använder jag timern i mobilen och den går man ju inte ifrån.. Sen ett tips angående ost till pizza mm är att riva ner ostkanterna som blir över och frysa in istället för som vissa gör och slänger dom, brukar kunna bli en härlig blandning i ostpåsen som gör sig bra till det mesta Ja samma här Ang timern Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Maj 15, 2012 Dela Inlagd Maj 15, 2012 Ett tips NoBuzz är att bära med sig äggklockan som påminnare .som jag gjort i många år nu.. Bra idé, ska försöka komma ihåg att komma ihåg äggklockan för att hjälpa mig komma ihåg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd Maj 15, 2012 Dela Inlagd Maj 15, 2012 Bra idé, ska försöka komma ihåg att komma ihåg äggklockan för att hjälpa mig komma ihåg. Glöm inte att vrida upp den bara;) Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 16, 2012 Dela Inlagd Maj 16, 2012 Var tusan hittar du gratis korv. Har man en arbetskamrat vars man jobbar med korv så får man det, han har dessutom gjort korven själv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Maj 16, 2012 Dela Inlagd Maj 16, 2012 Frukost blev som vanligt gröt och idag blev det havregrynsgröt i tallriken. Till det danskt rågbröd med smakrik ost och morot strimlor. En nyttig och närande start på dagen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Maj 16, 2012 Dela Inlagd Maj 16, 2012 En fyra bitars "sushi-rullar" och en Tsingtao öl för cirka 13 kr i Peking Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 16, 2012 Dela Inlagd Maj 16, 2012 Idag blev det korvstroganoff och ris, mycket korv nu... till efterrätt te och glass Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 16, 2012 Dela Inlagd Maj 16, 2012 En av mina favoriter strömmingsflundra med päramos... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Maj 16, 2012 Dela Inlagd Maj 16, 2012 En av mina favoriter strömmingsflundra med päramos... FF ...Lingon??? Mvh Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Maj 16, 2012 Dela Inlagd Maj 16, 2012 En av mina favoriter strömmingsflundra FF åt det samma till lunch på Hjälmaren kanongött Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 16, 2012 Dela Inlagd Maj 16, 2012 (ändrad) ...Lingon??? Mvh Hn Nej inte till denna rätt, men till kåldolmar, pannbiff, köttbullar,kålpudding, får dom vara med.. Glömde raggmunk med fläsk.. FF Ändrades Maj 16, 2012 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Maj 16, 2012 Dela Inlagd Maj 16, 2012 ...Lingon??? Mvh Hn Nej,lemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 16, 2012 Dela Inlagd Maj 16, 2012 En gammal klassiker till mat idag: Lövbiff med brieost och pommes Här i stekpannan Framdukat å klart Kolla Chillin börjar bli klar Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Maj 16, 2012 Dela Inlagd Maj 16, 2012 Ser väldigt gott ut med lövbiff och smakrik ost som får smälta ovanpå..mums... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 16, 2012 Dela Inlagd Maj 16, 2012 Khao ob sapparod på NaiLert Park, tyvärr inte idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 16, 2012 Dela Inlagd Maj 16, 2012 En av mina favoriter strömmingsflundra med päramos... FF ...Lingon??? Mvh Hn Nej inte till denna rätt, men till kåldolmar, pannbiff, köttbullar,kålpudding, får dom vara med.. Glömde raggmunk med fläsk.. FF Hamnoi... du har rätt så klart det fattas lingon samt ett skapligt stänk av flytande grädde .. /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Maj 16, 2012 Dela Inlagd Maj 16, 2012 Eftersom kocken lyser med sin frånvaro i de nya köket så blev de en pizza Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 16, 2012 Dela Inlagd Maj 16, 2012 Idag blev det käk enligt principen, snabbt och enkelt. Och eftersom inga damer var närvarande blev det inga grönsaker! Tog bilden snabbt - innan kattskrället hann sätta tänderna i min mat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 16, 2012 Dela Inlagd Maj 16, 2012 Fan va ni äter magoperationsgubben får hålla mig till dryckjomm När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Maj 16, 2012 Dela Inlagd Maj 16, 2012 Inte särskilt nyttigt. För mycket socker och kolhydrater Gröt och rågbröd är nyttigt har jag lärt mig..basta! Skämt åsido man får hålla koll på just de sakerna du nämner. Men egentligen gäller det att äta en balanserad kost och du kan visst ha grädde i maten då och då utan att du dör på fläcken.Jag å resten av tjocka släkten har ätit god mat utan egentligen anstränga oss med sk.nyttig mat i århundraden och vi avlider mestadels av hög ålder så jag sätter inte så stort värde på dessa sk vetenskapliga råd som poppar upp närapå varje dag. Men visst är det många med övervikt som verkligen skall passa sig att äta för mycket socker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu