Guest Lappen Inlagd Mars 22, 2010 Dela Inlagd Mars 22, 2010 Enis får man flytta in hos dig? jag kan diska o betalar bra.. bara jag får äta av din goe mat. Jag kan städa och tvätta din bil också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 24, 2010 Dela Inlagd Mars 24, 2010 Idag blev det pla salmon gaeng daeng. Dvs lax i röd curry. Arroy mak mak. Imorgon blir det Laab moo, håller just på och hackar ner fläskköttet. Hårt arbete även med STORA kniven. Tur man kan ta en paus och lägga in en bild på maipenrai. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 25, 2010 Dela Inlagd Mars 25, 2010 Grillade litta lamm i afse..påskalammed + red red vine ..nu framåt natten nåra wienerkorvar + dansk fuleöl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 25, 2010 Dela Inlagd Mars 25, 2010 Till alla avundsjuka...jag har oregelbunden arbetstid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 25, 2010 Dela Inlagd Mars 25, 2010 17 grader och våren kommer med stormsteg det blev till å handla lite påskdryck maten blev suddig men det var gryta på fransyska När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 Löning och endast wåfflor .... men det får väl duga.bara att mecka lite så blir det Ok Gurka, vitlök och Yogurt Hackad lök, creme fraise, honung och lite rom. Nyskalade hackade räkor, majonäs, dill, lime och några räkor till på toppen Javars.. det slank ner. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 ja du din rackare.Det var en fredagsblandning som heter duga När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 ja du din rackare.Det var en fredagsblandning som heter duga Åsså lite dessert "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 :drinks: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 Khao pad goong.. Mums Tillagat av denna charmanta dam på torget i Sala.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 var dom tagna med nya kamran?knasen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 Japp clirre.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 Där ser man.fick du ingen skiva med där brukar vara ett redigeringsprogram med.där kan du lägga in lite mer färg mm mm lycka till När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 Jodå, 2 skivor.. En svart och en vit.. Men jag tycker bara om att trycka på avtryckaren.. Har inte orkat satt mig in i en massa finesser än.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 26, 2010 Dela Inlagd Mars 26, 2010 555555 känner igen det där inst boken är la som bibeln men det kommer för mig tog det tre månader cenile clirre När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Ok tillbaka till ordningen.En riktig gourmetmat plus lite goöl (lite kamera då da) Besten står startklar med fjärisen lagt ut lite godis till pipina När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 vikken gourmet middag.... CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 vikken gourmet middag.... E hern på hugget fortfarande 55 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Efter förra helgen, plus att min fru "barbarella" tycker jag spenderar för mycket tid vid datorn fick jag detta till middag ikväll värm det bara i micron tee ruk sa hon...... CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Lite rester: Laab moo med flasnudlar. Bordsdryck: Carlsberg Hof. Länge sen man köpte en sån. En klassiker som håller. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Idag blev det en sket övertidspizza från Dolly Dimples. Men man blev ju mätt, så den uppfyllde syftet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 Blir bara hungrig av den här tråden. Å de blev pasta carbonara idag. Mot kylskåpet!!! Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Mars 27, 2010 Dela Inlagd Mars 27, 2010 (ändrad) Idag blev det en sket övertidspizza från Dolly Dimples. Men man blev ju mätt, så den uppfyllde syftet 112 NOK för en Margeritha!! Tänk att när jag var barn reste vi 55 km till det landet för att handla matvaror varannan helg för att det var så billigt. /mvh Ändrades Mars 27, 2010 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Mars 28, 2010 Dela Inlagd Mars 28, 2010 Smaskens .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 28, 2010 Dela Inlagd Mars 28, 2010 fin avatar buzzen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu