Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.

Swemag

Recommended Posts

Morgonkaffe knäckis med ost & kaviar,dolcontin & diklofenak MUMS!

Om du sväljer ner tabletterna med filmjölk så hjälper du magen att överleva diklofenak är en halvskaplig magdödare...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Om du sväljer ner tabletterna med filmjölk så hjälper du magen att överleva diklofenak är en halvskaplig magdödare...

Tackar för tipset brukar trycka en skål med Yoggi när jag tar tabletterna på kvällen!

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Om du sväljer ner tabletterna med whiskey så hjälper du magen att överleva diklofenak är en halvskaplig magdödare och en billig jättefylla är på gång, lovar att ryggvärken är som bortblåst

:crazy:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Entrecotten klar för krydd & vila!

Fortsättning följer blir råstekt & kantarellsås lite primörer!

Stor Mjölk???????

Vi Ses!

post-4567-0-29295700-1336735847.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Trist för det bolaget för är det något som sänker försäljningen så är det leverans på helgen.Vikarier jobbar oftast på bröd då och de har en osviklig förmåga att glömma bort brödet på lagret. .Skall ta och köpa brödet och se vad det går för...

Så nu har jag gått till botten med detta och även hittat den på hyllan och den ska alltid finnas hemma enl brödansvarig så är det auto order

b0442760-f9de-7417.jpg

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Trist för det bolaget för är det något som sänker försäljningen så är det leverans på helgen.Vikarier jobbar oftast på bröd då och de har en osviklig förmåga att glömma bort brödet på lagret. .Skall ta och köpa brödet och se vad det går för...

Så nu har jag gått till botten med detta och även hittat den på hyllan och den ska alltid finnas hemma enl brödansvarig så är det auto order

b0442760-f9de-7417.jpg

Dela på andra sajter

Försökte hitta det brödet på Hemköp gullmarsplan idag men tjiii fick jag . är jättesugen på att pröva det men vart finns det???

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Försökte hitta det brödet på Hemköp gullmarsplan idag men tjiii fick jag . är jättesugen på att pröva det men vart finns det???

Willys länna

Dela på andra sajter

När man efter 5 mån åter får äta stekt strömming med mos...ja då är man för en stund i himmelriket ..

Svag känsla att jag frågat detta tidigare men finns det någon fisk som kan lindra strömmings abstinensen i Thailand.?

Jag menade vid något tillfälle att jag var mer än nöjd med den Thailändska potatisen och det är jag väl fortfarande.. Nu hemkommen till sverige så kan jag konstatera att det är ganska stor gradskillnad i smak till sveriges fördel..

post-4345-0-40040400-1336748455_thumb.jp

Ändrades av Kjell
Dela på andra sajter

Sam sip sam

När man efter 5 mån åter får äta stekt strömming med mos...ja då är man för en stund i himmelriket ..

Svag känsla att jag frågat detta tidigare men finns det någon fisk som kan lindra strömmings abstinensen i Thailand.?

Jag menade vid något tillfälle att jag var mer än nöjd med den Thailändska potatisen och det är jag väl fortfarande.. Nu hemkommen till sverige så kan jag konstatera att det är ganska stor gradskillnad i smak till sveriges fördel..

Jo då finns en fisk som är som strömmingi Thailand Rest faggan Pattaya tai serverar både stekt och inlagd

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Willys länna

Ica maxi Haninge fanns det på

Bara övertala lokal icahandlaren nu att ta hem5a8453be-3a14-3126.jpg

Dela på andra sajter

Willys butikerna ska också ha det hemma, om inte så slå bara på brödansvarig i butiken så kanske det fixar sig

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Jo då finns en fisk som är som strömmingi Thailand Rest faggan Pattaya tai serverar både stekt och inlagd

Mja, är det verkligen strömming ? Men det spelar väl egentligen ingen roll så länge som fisken nästan ser ut som strömming och smakar som den. Strömming finns väl bara i Nordsjön eller ?

Daeng lär köpa sin "strömming" på fiskmarknaden i Naklua.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

post-3356-0-40564700-1336755990_thumb.jp

Idag pesto och getostöverbakad laxfile, färsk pasta i en krämig vitsås samt lite kaninmat

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Idag blev det enkel, men god mat. Fläskarre med ben, i ugn.

En bit på nästan två kilo, kryddades väl.

post-7126-0-93880200-1336756801.jpgpost-7126-0-91188100-1336756812.jpg

In i ugnen ca. 2 timmar, klart! Svårare en så behöver det ej vara.

post-7126-0-89521000-1336756837.jpg

Med lite gele till...

post-7126-0-44170800-1336756851_thumb.jp

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Mja, är det verkligen strömming ? Men det spelar väl egentligen ingen roll så länge som fisken nästan ser ut som strömming och smakar som den. Strömming finns väl bara i Nordsjön eller ?

Fritz..

Strömming finns bara i Östersjön, söder om Kalmar heter den Sill

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Fritz..

Stämmer bra det

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Strömming finns bara i Östersjön, söder om Kalmar heter den Sill

Kristianopel annars var det rätt he he

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Nu blir det macka å nubbe till hockeyn

5a8453be-59fe-a79a.jpg

Ändrades av Sam sip sam
Dela på andra sajter

Nu blir det macka å nubbe till hockeyn

5a8453be-59fe-a79a.jpg

jävlar va det ser gott ut!!!!!! :14:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...