Sam sip sam Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Slottsstek Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Sånt där har jag slevat upp många år! Om jag vill se tavlor, så går jag på konstutställning. Nu går jag enbart på smaken, vägrar betala överpris för sånt (men det är bara jag) Mvh Amja (som är trött på att betala en massa extra för fjantiga uppläggningar) Nu blev han ju bjuden.Gratis är gott Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Fläskkött med klyftisar vitlöksmör o lite grönt.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Lite snabbmat ska man väl kunna ro ihop på detta??? Gäller bara att få till kryddningen. mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Jag och Raffe är på väg till föreningshuset på ett litet knytiskalas, så idag blir det ett ihopplock av spagetti med kycklingsås, phat thai och grillat marinerat kycklinglår och lite Brie. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Lite snabbmat ska man väl kunna ro ihop på detta??? Kör en råbiff????? Gäller bara att få till kryddningen. mvh Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Aom ... Liten lördagsbiff... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Tametusan fanns det inte plats för efterrätt också... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Hälsingestintans hängmörade entrecote på grillen, till det potatisgratäng tryffelbea, chilibea samt kryddsmör "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Hälsingestintans hängmörade entrecote på grillen, till det potatisgratäng tryffelbea, chilibea samt kryddsmör Var e bilderna?? "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Just hemkommen efter mitt första besök på COCOCLUB - en väldigt positiv upplevelse (mat, menyomfång, miljö, service, pris). Vi var 8 pers som käkade och alla var minst sagt belåtna. Negativt: ca 30 min med bil från Pattaya. www.cococlub.biz Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Var e bilderna?? för hungrig. till efterätt blev det jorgubbspaj med vaniljsås "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Tycker faktiskt taco är underskattat. Mal man egen köttfärs, alt. styckar upp fina kycklingbitar, eller vad man behagar. Kokar en egen salsa, färska grönsaker, ev. bakar ett eget bröd, (typ. tortillia, tunnbröd) Kan varieras i det oändliga... Får jag fart på kroppen kan det mycket väl bli taco imorgon... Mvh. borje222 Jo jag håller med dig när du beskriver det så. Man måste bortom Santa Maria med sitt lagom som "passar alla". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Efterrätten fixade jag, och kom ihåg att ta kort på härligheten också Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Just hemkommen efter mitt första besök på COCOCLUB - en väldigt positiv upplevelse (mat, menyomfång, miljö, service, pris). Vi var 8 pers som käkade och alla var minst sagt belåtna. Negativt: ca 30 min med bil från Pattaya. www.cococlub.biz Vad åt min herre för ngt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 himmalavad pizza samt Lördagsgrogg frugan njuter dottern tyckte att det behövdes mer peppar på pizzan Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 För att visa Abrafo, och även andra att "taco träsket", kan vara bra mat. Det blev tortillia, (på vetemjöl). Det blev köpefärs, den bryntes med lök och vitlök, vätska fylldes på, ganska mycket. Kokades med kryddor, ej färdiga påskryddor, ( santa maria taco mix), i ca. 1,5 timmar. Lite svamp stektes... En sallad, salsan gjordes i ett tidigare "avsnitt". En deg gjordes, fick jäsa en timme, delades i mindre bitar. Kavlades tunnt, gräddas i torr stekpanna på medelvärme, i ca. 1,5 min. per sida. Montera ihop, köttfärs , svamp, sallad, såser. Enligt mig , en bra måltid. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Det blev inte de maträtterna idag, men skulle gärna ha ätit det idag igen. Kanske så saknar jag atmosfären mest. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 himmalavad pizza samt Lördagsgrogg frugan njuter dottern tyckte att det behövdes mer peppar på pizzan För satan har du tappat svartpepparkaret över pizzan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 solly, jag glömde bilden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 Nu Får jag gå och lägga mig, men jag prövar en gång till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Maj 5, 2012 Dela Inlagd Maj 5, 2012 För satan har du tappat svartpepparkaret över pizzan nä dottern 3år gammal tyckte det behövdes mer sting i pizzan!!! jag han inte stoppa henne Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Maj 6, 2012 Dela Inlagd Maj 6, 2012 (ändrad) Vad åt min herre för ngt ? Hummersoppa och fisk med vitvinsås. Ändrades Maj 6, 2012 av Jive Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 6, 2012 Dela Inlagd Maj 6, 2012 Hälsingestintans hängmörade entrecote på grillen, till det potatisgratäng tryffelbea, chilibea samt kryddsmör Var e bilderna?? för hungrig. till efterätt blev det jorgubbspaj med vaniljsås Rester från gårdagen idag... /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 6, 2012 Dela Inlagd Maj 6, 2012 Skinkstek i lergryta med kokt potatis och gräddsås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu