Avregistrerad clion Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 Bantar han idag tro När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 Bantar han idag tro Så här när solen börjar sjunka över hustaken så kör vi i gång med Enis matlagningsskola.. Följ bara med vad som händer på bilderna och den beskrivande texten så skall ni se att ni lyckas. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 Härligt gubben jag e hungrig Damen jobbar så det blir bara dryck starkare å starkare När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 Spännande Enis! Jag går på min andra Clirre under tiden... Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 Hon ser häftig ut på bild 546 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 Så här när solen börjar sjunka över hustaken så kör vi i gång med Enis matlagningsskola.. Följ bara med vad som händer på bilderna och den beskrivande texten så skall ni se att ni lyckas. /Enis Ja men då kör vi . Tag fram valfri burkdjävel Öppna skiten. Har man en gammalhederlig spis sätt burken direkt på plattan.Frugan insisterar på att vi skall ha en massa nymodigheter. Phhhhh hälll gör det bara krångligare...då måste mn ju hälla det i en kastrull och värma upp. Gör dig av med burkfan. Kontrollera att det inte kokar över, skapar onödigt merarbete. PS. frugans ruttna fisk med köttslammsor som står och puttrar och luktar bredvid Enis gourmé-middag. Glöm inte bort de små tillbehören.det är det som lyfter en middag till nya höjder. Så där ja då var det klart och dagens höjdpunkt kan starta. smaklig spis alla MPR-medlemmar och hoppas ni har haft stort nöje med Enis lilla matlagningsskola. När du är mätt och belåten så är det bara att stoppa allt i hon.. förr eller senare så kommer det väl någon och tar hand om eländet.. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 Hahaha. Utifrån tidigare trådar förväntade jag mig något i gastronomisk hästväg här! Men detta ser ju rätt trevligt ut det med! Du kunde väl iaf slängt ihop en white russian eller nått liknande när du ändå drack mjölk? Tack för den Enis! karma kommer. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 (ändrad) . Ändrades Mars 20, 2010 av Tujtuj Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 555555 underbart enis men va fan källsorterar du int mai penn rai tjock di När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 . tuj tuj det e enis hemlis men det e nog damen som fixar krubbet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 tuj tuj det e enis hemlis men det e nog damen som fixar krubbet Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 Sorry glömde desserten. Den kommer här "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 Och nu lite blommar och blad framför dummburken så ma blir varm och go innombords... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
silom Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 Ja men då kör vi . Tag fram valfri burkdjävel Öppna skiten. Har man en gammalhederlig spis sätt burken direkt på plattan.Frugan insisterar på att vi skall ha en massa nymodigheter. Phhhhh hälll gör det bara krångligare...då måste mn ju hälla det i en kastrull och värma upp. Gör dig av med burkfan. Kontrollera att det inte kokar över, skapar onödigt merarbete. PS. frugans ruttna fisk med köttslammsor som står och puttrar och luktar bredvid Enis gourmé-middag. Glöm inte bort de små tillbehören.det är det som lyfter en middag till nya höjder. Så där ja då var det klart och dagens höjdpunkt kan starta. smaklig spis alla MPR-medlemmar och hoppas ni har haft stort nöje med Enis lilla matlagningsskola. När du är mätt och belåten så är det bara att stoppa allt i hon.. förr eller senare så kommer det väl någon och tar hand om eländet.. /Enis Vad säger morfar om den där källsorteringen? Plåtburkar, papper...allt i en ända röra... hehe สีลม Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 Enis din jävla gottegris.. Laphraig, ohhh. Wish i was there... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 4 korv med bröd,lis och gai,sköljdes ned med ett glas rumstempererat vatten Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 4 korv med bröd,lis och gai,sköljdes ned med ett glas rumstempererat vatten jaså damen strejkar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 20, 2010 Dela Inlagd Mars 20, 2010 Vad säger morfar om den där källsorteringen? Plåtburkar, papper...allt i en ända röra... hehe Inte Björn Gillberg.... min morfar var revisor och delägare i Bohlins /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
silom Inlagd Mars 21, 2010 Dela Inlagd Mars 21, 2010 Inte Björn Gillberg.... min morfar var revisor och delägare i Bohlins /Enis Det förklarar källsorteringen. Missuppfattade det där med doktorshatten. Sorry. สีลม Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
silom Inlagd Mars 21, 2010 Dela Inlagd Mars 21, 2010 Inte Björn Gillberg.... min morfar var revisor och delägare i Bohlins /Enis Det förklarar källsorteringen. Missuppfattade det där med doktorshatten. Sorry. สีลม Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 21, 2010 Dela Inlagd Mars 21, 2010 Barnmat mest hela dagen idag... Lunch Medda /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 21, 2010 Dela Inlagd Mars 21, 2010 hemlagade köttbullar med potätmos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 22, 2010 Dela Inlagd Mars 22, 2010 (ändrad) Baabars snack om lök och honung i helgen gjorde en ju lite sugen så.. Idag blev det . Fläskkarré penslad med Sweet Baby Ray´s Honey Chipotle. ner i pannan och ur när de fått fin färg.. i med lite Creme Fraise, grädde, mango chuttney och torkade trattisar i pannan..ner med karrén i pannan igen och puttra en stund. Hacka lite röd och gul lök, ett par teskedar honung, lite olivolja salt och svartpeppar rör runt det hela och ner i en panna på spisen..och vips så har du lite mumsig lökmarmelad.. eller vad man nu skall kalla det. Ändrades Mars 22, 2010 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Mars 22, 2010 Dela Inlagd Mars 22, 2010 Enis får man flytta in hos dig? jag kan diska o betalar bra.. bara jag får äta av din goe mat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu