ellim63 Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 fredagsmys! färska räkor,avokado o romsås. ett gott glas vitt till så enkelt sååå gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 fredagsmys! färska räkor,avokado o romsås. ett gott glas vitt till så enkelt sååå gott! Mysgubbe trevlig helg frugan hälsar! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 (ändrad) Tja. Gillar min kvarterskrog här i förorten .. Här umgås vi tillsammans... hm eller åtminstånde sida vid sida .. Lokala halvalkisar.. Pensionärspar som varit här varje fredag sen 1961.. Modern ungdom med fotriktiga kläder och vänsterinriktade åsikter ... Blonderade förortswannabees som tuggar tuggummi och röker lågpriscigaretter på uteserveringen iklädda för små linnen och thai eller kinesiska tatueringar .. MC-gängs wannabees i tuffa västar .. Akademiker barnfamiljer med den absolut rätta barnvagnen till lillen och pannkaksmeny till 4-åringen. Invandrarfamiljer på 10-12 pers per bord... Afrikaner, Araber och Asiater ... Hårdrocksgrabbgänget ... Bajenfans som sörjer eller glädjs på väg tilll eller från söderstadion .. Mer eller mindre lyckade OS-bronsmedaljörer .. Måklare med och utan kavaj men alltid med Laptopen och Iphonen .. Taxichaffisar som 'råkat' vara i närheten för lunch/middag.. HELA samhället får plats här .. ..och alla rätter finns att få med wokade grönsaker i stället för pommes för den på alternativ diet.. JA till och med Bacon och Ägg kan fås med wokade grönsaker i stället för stekt potatis.. och alla betalar vi bara 139 SEK för Entrecote med pommes och bea och en halvliter pilsner ... och naturligtvis ingår en enkel sallad och valfritt bröd som förätt!! mvh ... Ändrades April 27, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Eh Hummer ?!?! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Eh Hummer ?!?! Bacons bil? "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Vad gör han nuförtiden? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 (ändrad) fredagsmys! färska räkor,avokado o romsås. ett gott glas vitt till så enkelt sååå gott! Ser väldigt gott ut .. 229 SEK per kilo för färska räkor på vårat ICA idag.. Rena rånet ... mvh Ändrades April 27, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 "namplaapik" Stark sås som tillbehör till thailändsk mat. Ingredienser 1 stor hackad röd chili 1 stor hackad grön chili 1 finhackad vitlöksklyfta 4 msk pressad limejuice 5 msk fisksås 1 tsk socker Och sockret ska vara palmsugar eller annat brunt tror jag ..' mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Tja. Gillar min kvarterskrog här i förorten .. Här umgås vi tillsammans... hm eller åtminstånde sida vid sida .. Lokala halvalkisar.. Pensionärspar som varit här varje fredag sen 1961.. Modern ungdom med fotriktiga kläder och vänsterinriktade åsikter ... Blonderade förortswannabees som tuggar tuggummi och röker lågpriscigaretter på uteserveringen iklädda för små linnen och thai eller kinesiska tatueringar .. MC-gängs wannabees i tuffa västar .. Akademiker barnfamiljer med den absolut rätta barnvagnen till lillen och pannkaksmeny till 4-åringen. Invandrarfamiljer på 10-12 pers per bord... Afrikaner, Araber och Asiater ... Hårdrocksgrabbgänget ... Bajenfans som sörjer eller glädjs på väg tilll eller från söderstadion .. Mer eller mindre lyckade OS-bronsmedaljörer .. Måklare med och utan kavaj men alltid med Laptopen och Iphonen .. Taxichaffisar som 'råkat' vara i närheten för lunch/middag.. HELA samhället får plats här .. ..och alla rätter finns att få med wokade grönsaker i stället för pommes för den på alternativ diet.. JA till och med Bacon och Ägg kan fås med wokade grönsaker i stället för stekt potatis.. och alla betalar vi bara 139 SEK för Entrecote med pommes och bea och en halvliter pilsner ... och naturligtvis ingår en enkel sallad och valfritt bröd som förätt!! mvh ... Tinai Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Vad gör han nuförtiden? För ett par veckor sedan plockade han disk på flickvännens restaurang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 28, 2012 Dela Inlagd April 28, 2012 REKER :) Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd April 28, 2012 Dela Inlagd April 28, 2012 Tinai Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Årsta. Hjälmaren. mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 28, 2012 Dela Inlagd April 28, 2012 Årsta. Hjälmaren. mvh Ok jag måste göra en nostalgi tripp dit satt där mkt i början på 80 talet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 28, 2012 Dela Inlagd April 28, 2012 Idag bjöd jag sonen på finrestaurang Skickat från min GT-S5660 via Tapatalk 2 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 28, 2012 Dela Inlagd April 28, 2012 Idag bjöd jag sonen på finrestaurang Skickat från min GT-S5660 via Tapatalk 2 och dyr “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 28, 2012 Dela Inlagd April 28, 2012 (ändrad) En Svensk Bonnamidda ! Ändrades April 28, 2012 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 28, 2012 Dela Inlagd April 28, 2012 ååå Din j-l skicka en portion bums, vill ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 28, 2012 Dela Inlagd April 28, 2012 ååå Din j-l skicka en portion bums, vill ha Mej me Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 28, 2012 Dela Inlagd April 28, 2012 Idag bjöd jag sonen på finrestaurang Skickat från min GT-S5660 via Tapatalk 2 Fått löneförhöjning?? Trevlig dag/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 28, 2012 Dela Inlagd April 28, 2012 Korvstroganoff med potatis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 28, 2012 Dela Inlagd April 28, 2012 (ändrad) Korvstroganoff med potatis Ändrades April 28, 2012 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 28, 2012 Dela Inlagd April 28, 2012 (ändrad) Korvstroganoff med potatis Trodde att Du inte gillade korv Hi Hi Ändrades April 28, 2012 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 28, 2012 Dela Inlagd April 28, 2012 Korvstroganoff med potatis Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 28, 2012 Dela Inlagd April 28, 2012 Fru Månes köttfärsgratäng toppat med Fru Månes hallonpaj och marsansås,O gud så ini hel...e va gott.Nu blev veckans hårdträning värdelös men det var det värt :ok: Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 28, 2012 Dela Inlagd April 28, 2012 Hehe. Ja så ska det vara. Men i min namplaapik har jag fisksås chili socker och lime. Starkt sött och surt Jag blev bara såå sugen på din ptresentation av maträtten så jag måste googla fram ett recept på såsen, och sen blev man mer sugen, tack för tipset Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu