Keithan Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Vattnig pilsner + mycket is = isvatten. Väldigt trevligt alternativ mitt på dagen. /mvh :14: Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Slog på stort idag?? Korv å makaroner. Kände ingen större lust för nåt avancerat Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Repris från igår,blev en file gös kvar Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 idag till lunch blev det moo pat pik bai kaprao, ikväll blir det buffé på restaurang södra vattentornet i örebro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Raggmunk med fläsk o lite lingon.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Idag är det en lyckodag. Aya står i köket å fixar Laab moo.. Hon har lärt sej vilka knappar hon ska trycka på för att få som hon vill det lilla stycket... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 26, 2012 Dela Inlagd April 26, 2012 Haha det här e skitroligt... Aya har upptäckt havregrynsgröt... Jag lagade gröt till henne för en vecka sedan, å det va bara sura miner... Nu går hon ut i köket å gör gröt 2-3 gånger om dagen.hehe. Jäättegott säger hon när jag frågar, och det är bra... Jag blir så jåkla tjock av Thaimat... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Idag (i går) blev det grillad kyckling"skånk". Ganska stor "kyckling" med tanke på skånkenss storlek Lite marinering. Lite grillning. Klart ! Kanoners Det där gula är curry-sås. Jättegod. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Idag (i går) blev det grillad kyckling"skånk". Ganska stor "kyckling" med tanke på skånkenss storlek Lite marinering. Lite grillning. Klart ! Kanoners Det där gula är curry-sås. Jättegod. :14: Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 både full o mätt blev man på jobbets vårfest igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Idag (i går) blev det grillad kyckling"skånk". Ganska stor "kyckling" med tanke på skånkenss storlek Lite marinering. Lite grillning. Klart ! Kanoners Det där gula är curry-sås. Jättegod. Jaha Keithan, nu fick du igång snålvattnet igen. Ser härligt ut Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 både full o mätt blev man på jobbets vårfest igår. Å inte blev man bjuden heller Ser gott ut Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Fick en trevlig överraskning när ett par polare kom på besök med Corona och taco-attiraljer som ska inmundigas innan matchen mellan Ik Brage - Hammarby IF börjar. Trevlig Helg Duracell Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Rostbiff med pommes och bea Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Rostbiff med pommes och bea Tillagat i nya köket...? Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Japp blev hemlagat idag Mvh Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Japp blev hemlagat idag Mvh Borgmästarens Son Öppnade du BEA påsen alldeles själv? Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Öppnade du BEA påsen alldeles själv? Mvh Amja Nja fick hjälp med de Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Pizza, fan den sista i mitt liv. Sä j-a mätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Kom hem sent, frugan jobbar, jag och grabben måste mätta magen, ingen större lust med stor-kok, fick bli en pytt i panna a la asien. Stekt ris med korv och svamp. Lite trattisar som blötts upp åker i. Gjorde plats för några ägg. Mat på ingenting igen... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 (ändrad) Kom hem sent, frugan jobbar, jag och grabben måste mätta magen, ingen större lust med stor-kok, fick bli en pytt i panna a la asien. Stekt ris med korv och svamp. Lite trattisar som blötts upp åker i. Gjorde plats för några ägg. Mat på ingenting igen... Mvh. borje222 Thaipytt i sin bästa form. Förstår inte varför en del ogillar denna delikatess. Man kan blanda i nästan vad som helst i restväg, toppa med ett par ägg så blir det så gott. Tillbehöret som krävs är bara namplaapik. Ändrades April 27, 2012 av BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 (ändrad) Skagensås (massiv) med någon panerad firre och potatis... Ähhh nu blev man hungrig igen. Ändrades April 27, 2012 av Wwax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 Jag sitter här och kikar på alla maträtter och känner ett sådant fruktansvärt sug på löksås? Imorgon ska jag ta mig tusan göra en riktig löksås på många lökar och mycket smör och grädde. Kanske inte stekt fläsk men något annat blir det. Bildbevis kommer imorgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 "namplaapik" Stark sås som tillbehör till thailändsk mat. Ingredienser 1 stor hackad röd chili 1 stor hackad grön chili 1 finhackad vitlöksklyfta 4 msk pressad limejuice 5 msk fisksås 1 tsk socker Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd April 27, 2012 Dela Inlagd April 27, 2012 "namplaapik" Stark sås som tillbehör till thailändsk mat. Ingredienser 1 stor hackad röd chili 1 stor hackad grön chili 1 finhackad vitlöksklyfta 4 msk pressad limejuice 5 msk fisksås 1 tsk socker Hehe. Ja så ska det vara. Men i min namplaapik har jag fisksås chili socker och lime. Starkt sött och surt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu