måne Inlagd April 23, 2012 Dela Inlagd April 23, 2012 Potatisgratäng med köttfärsröra a la fru måne,satan så gott men ack så onyttigt(grädde och fet ost)inte bra inför min satsning på beach 2012 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 23, 2012 Dela Inlagd April 23, 2012 Potatisgratäng med köttfärsröra a la fru måne,satan så gott men ack så onyttigt(grädde och fet ost)inte bra inför min satsning på beach 2012 Beach Surin 2012 är helt OK även för oss "tjockisar". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 23, 2012 Dela Inlagd April 23, 2012 Har vart hos tandläkarn igen, så jag lär få vänta nån timme innan det blir nån mat idag Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 23, 2012 Dela Inlagd April 23, 2012 Beach Surin 2012 är helt OK även för oss "tjockisar". Är det därför vi alltid är ensamma i poolen? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd April 23, 2012 Dela Inlagd April 23, 2012 Gott thaislafs Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 23, 2012 Dela Inlagd April 23, 2012 Repris från igår på götlunda värdshus Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 23, 2012 Dela Inlagd April 23, 2012 dags att finputsa magrutorna till annandagsträffen! (det har ju visats poolbilder därifrån), nu blir det en tonfisksallad med fetaost o kidneybönor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 23, 2012 Dela Inlagd April 23, 2012 Magrutan Mille, magrutan.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 23, 2012 Dela Inlagd April 23, 2012 det är just nu en cirkel,,,en stor cirkel! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 24, 2012 Dela Inlagd April 24, 2012 Magrutor har jag vuxit ifrån men tyvärr inte min unga fru som tycker det vore klädsamt med ett mindre magomfång Då duger det förstås inte att laga till potatisgratäng med fetaost späckad fläskfile och en pepparsås men gott var det.. Tyvärr har presentationen en hel del att önska ut men lovar bot och bättring ala Borje matbilder när jag kommit hem.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 24, 2012 Dela Inlagd April 24, 2012 ja här blev det stekt fläskkottlett med stekt potatis och bea, inte det nyttigaste men jävligt gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 24, 2012 Dela Inlagd April 24, 2012 Pannkakor med sylt,inte heller nån magrutekost Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd April 24, 2012 Dela Inlagd April 24, 2012 De blev en snabbis på negertjutet å icanötterna Joel är på semester me kommpisen i skärhamn tills i morgon.och Ottawa Rangers börjar 18.00 på viaplay sen är det Barca Chellsie När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 24, 2012 Dela Inlagd April 24, 2012 Ja tvättbräda kontra tvättmaskin osv. Huvudsaken vi trivs å mår gött Mille... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd April 24, 2012 Dela Inlagd April 24, 2012 Nachos, tacos eller burritos för tredje dagen i rad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 24, 2012 Dela Inlagd April 24, 2012 Å fy f-n hur e re me grannsämjan?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 24, 2012 Dela Inlagd April 24, 2012 Pastabolongnese Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd April 24, 2012 Dela Inlagd April 24, 2012 Skånsk kalops med potatis & rödbetor Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 24, 2012 Dela Inlagd April 24, 2012 Pastabolongnese Har du gjort den själv mästarn? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 24, 2012 Dela Inlagd April 24, 2012 Nachos, tacos eller burritos för tredje dagen i rad. Tryckte just i mig en stor skål nacho-chips. guacamole-dip och en stor kall Margarita !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd April 24, 2012 Dela Inlagd April 24, 2012 Pastabolongnese Same, same... Inga konstigheter idag. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 24, 2012 Dela Inlagd April 24, 2012 Har du gjort den själv mästarn? Om jag säger så här. De är tur att den finns folk som kör mat hela dagarna Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 24, 2012 Dela Inlagd April 24, 2012 Om jag säger så här. De är tur att den finns folk som kör mat hela dagarna Vad skulle du med det nya fina köket till då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 24, 2012 Dela Inlagd April 24, 2012 Vad skulle du med det nya fina köket till då? De kan ju komma oväntat besök Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 24, 2012 Dela Inlagd April 24, 2012 De kan ju komma oväntat besök Du har ingen vattenkokare väl ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu