Sam sip sam Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Men vart ska jag se på trav när jag kommer ner nu då :-/ Och bra mat har dom också Two lion soi 9 Pattaya klang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Two lion soi 9 Pattaya klang De har du rätt i De hade jag glömt bort helt Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 Krogen skall bara stänga över sommaren. De har sålt iväg den gamla delen och skall bygga nytt kök i den större delen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 De har du rätt i De hade jag glömt bort helt Scandalic kör också trav Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 Krogen skall bara stänga över sommaren. De har sålt iväg den gamla delen och skall bygga nytt kök i den större delen. Å tusan, jag var dit och kollade lappen utanpå glasdörren igen och där stod det "Sale" samt ett telefonnummer. Det tolkade jag i hastigheten felaktigt som att stället var till salu men tydligen så ska dom då bara sälja bort en del grejer eller ? Om dom har sålt den gamla delen så måste dom väl sätta tillbaka väggen som dom tog bort när dom slog ihop Krogen och Bolaget. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 Å tusan, jag var dit och kollade lappen utanpå glasdörren igen och där stod det "Sale" samt ett telefonnummer. Det tolkade jag i hastigheten felaktigt som att stället var till salu men tydligen så ska dom då bara sälja bort en del grejer eller ? Om dom har sålt den gamla delen så måste dom väl sätta tillbaka väggen som dom tog bort när dom slog ihop Krogen och Bolaget. Fritz.. Ja det bör dom nog göra, satt sale lappen på nya eller gamla delen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 Ja det bör dom nog göra, satt sale lappen på nya eller gamla delen Lappen satt på den gamla delen men det var ju inte lätt för en gammal man som mig att veta att det bara var den delen som var till salu. Väggen är ju borttagen mellan nya och gamla delen, alltså är det bara en lokal, så jag tog för givet att hela rubbet var till salu. Shit happends, det är vare sig första eller sista gången som jag haft fel här i livet. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 Fläskfile med wokade grönsaker och ris och minimjölk till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 Fläskfile med wokade grönsaker och ris och minimjölk till Du fick + för käket. Ser riktigt smarrigt ut. Men det där med nå't som börjar på min och slutar med mjölk Va e de Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 Du fick + för käket. Ser riktigt smarrigt ut. Men det där med nå't som börjar på min och slutar med mjölk Va e de Utspätt vatten "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 Står just nu å brassar Jordärtskockssoppa så svetten lackar.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 Står just nu å brassar Jordärtskockssoppa så svetten lackar.. Lite av en favorit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 10, 2012 Dela Inlagd April 10, 2012 Du fick + för käket. Ser riktigt smarrigt ut. Men det där med nå't som börjar på min och slutar med mjölk Va e de Tycker också att det är synd att dricka det till något som ser så gott ut. Vad är det för ris, ser inte ut som jasminris? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 Inte jag, men det finns andra som gillar.... 1, hitta ett myrbo. 2. ta en balja med vatten 3. skrapa ur boet. 4. efter ett tag har myrorna flytt och kalaset kan börja! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 Baa du fick karman för fina bilder, men att äta det du fotar....... Nej tack! Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 Lappen satt på den gamla delen men det var ju inte lätt för en gammal man som mig att veta att det bara var den delen som var till salu. Väggen är ju borttagen mellan nya och gamla delen, alltså är det bara en lokal, så jag tog för givet att hela rubbet var till salu. Shit happends, det är vare sig första eller sista gången som jag haft fel här i livet. Hejsan Hela Krogen är till salu pga att det har blivit för mycket jobb för dem. Nu har de blivit av med en del så nu behöver de bara sälja resten om de hittar någon köpare. Annars kommer de att driva den vidare i höst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 Baa du fick karman för fina bilder, men att äta det du fotar....... Nej tack! Mvh BBJ Samma här, hustrun och dottern är dock hysterikt sugna på kalaset! Dessutom bits dom där jävla rödmyrorna något så inihelvete! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 Hejsan Hela Krogen är till salu pga att det har blivit för mycket jobb för dem. Nu har de blivit av med en del så nu behöver de bara sälja resten om de hittar någon köpare. Annars kommer de att driva den vidare i höst. Nu börjar pusselbitarna falla samman.När jag var där för en timme sen och åt så såg jag att lappen där det stod "Sale" faktiskt satt på den nya delen och inte på den gamla som jag tidigare skrev. Men förresten, hur kan hela Krogen vara till salu om en del av den redan är såld ? Äsch, vi lägger ner detta. Jag åt i alla fall korv med stuvade makaroner och det var gott. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 Idag lagade jag min frus favorit rätt,nämligen rotsaks gratäng med mycket dill så skyll dig själv,lilla hjärtat. ..Just nu är hon i Skottland men vad hon gör där när hon inte dricker Whisky övergår mitt förstånd.. Till gratängen tillagade jag kyckling fileer som legat några timmar i kylen och mummat i sig i allehanda godsaker såsom vitlök,soja,kryddig tomatsås,olivolja och kryddor Japp och till det så har det slunkit ned 3 LEO. Inte läge att att ta en jogging runda utan det blir att ramla i soffan och titta på The Iron Lady med Meryl Streep. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 En äggmacka med kaviar.Funkar för en white trash som mig Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 En äggmacka med kaviar.Funkar för en white trash som mig Släng på lite purjolök också så blir det en riktig god white trash-macka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 Släng på lite purjolök också så blir det en riktig god white trash-macka Släng på dill och lite majonäs också så blir det ännu godare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 falukorv med spaghetti Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 Fettuchini Carbonara ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 11, 2012 Dela Inlagd April 11, 2012 Släng på dill och lite majonäs också så blir det ännu godare. För komplicerat för en whitetrash Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu