keppe Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 keppe.Har du inga egna bilder ang mat och Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Äter du hund Keppe? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keppe Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Äter du hund Keppe? isan food Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Köttfärslimpa med trattkantareller i mitten. Runes gurka och potatismos till det. Skickat från en halvfet helgalkis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Borgmästarn, du verkar ha en klok far... Å jag.. jag har en snäll son, som har skjutsat runt sin gamle far både hit å dit... Shckåål igen Gorocco... Ja man ska inte klaga Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Igår inkokt lax till lunch Te medda blev det sillbufe samt nubbe och målning av ägg Idag Curryägg till lunch ( rostat bröd isbergsallad ägg samt en currysås) Nu är lam steken i ugnen, tackan ligger och glor på thaiyoutube som vanligt Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Igår lunch så blev det räkomelett. Fräste upp räkorna i curry o vitlök och gjorde sen omeletten som alltså blev fylld med Edamerost och de frästa räkorna. Igår kokade jag också ärtsoppa som jag åt igår kväll, idag blev det ärtsoppa o pannkakor till lunch . Resten av ärtsoppan har jag fryst in. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Varm ostmacka Sorry boys and girls. Ni kom för sent Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Idag blev det en typisk filippinsk frukost, till lunch. Många är det väl som undrat vad man kan göra på denna grönsak, äggplantan. Grillas först, så den mjuknar, och skalet släpper. Vispa ett par ägg, salta och peppra väl. I med dem i pannan, vänd efter halva tiden. Kan ätas som ett tillbehör, eller som i detta fall, som en egen måltid. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Schnitzel på svenskägda "Krogen" på Lek Metro i Pattaya. Stället är nu till salu och det lät som dom skulle stänga nu till helgen. Inte direkt överraskande eftersom det oftast är ganska tomt när man är dit. Men olyckskorpar som befarar att ägaren kommer att åka tillbaka till Sverige för att leva på statens bekostnad kan ta det lugnt. Jag är övertygad om att han har pengar så det räcker och blir över. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 (ändrad) Schnitzel på svenskägda "Krogen" på Lek Metro i Pattaya. Stället är nu till salu och det lät som dom skulle stänga nu till helgen. Inte direkt överraskande eftersom det oftast är ganska tomt när man är dit. Men olyckskorpar som befarar att ägaren kommer att åka tillbaka till Sverige för att leva på statens bekostnad kan ta det lugnt. Jag är övertygad om att han har pengar så det räcker och blir över. Fritz.. Jag var förbi där i januari och såg att han hade byggt ut ordentligt. Det låter ju inte som att det var nödvändigt? Ändrades April 9, 2012 av Abrafo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Schnitzel på svenskägda "Krogen" på Lek Metro i Pattaya. Stället är nu till salu och det lät som dom skulle stänga nu till helgen. Inte direkt överraskande eftersom det oftast är ganska tomt när man är dit. Men olyckskorpar som befarar att ägaren kommer att åka tillbaka till Sverige för att leva på statens bekostnad kan ta det lugnt. Jag är övertygad om att han har pengar så det räcker och blir över. Fritz.. Ja det var synd han hade goda räkmackor och gott kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 tom yam på oxsvans, lite slafsigt men så fruktansvärt gott köttet bara föll av mvh mille. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Revbenspjäll som puttrat i en järngryta ett par timmar. Gisen var go och glad och hängde och dingla på Dilens saluhall där den styckades och spjällen hamnade sedan hemma hos Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Revbenspjäll som puttrat i en järngryta ett par timmar. Gisen var go och glad och hängde och dingla på Dilens saluhall där den styckades och spjällen hamnade sedan hemma hos Enis Dilens, är det uppe vid farmek-huset? Har mina planer på att besöka dem i veckan. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 (ändrad) tom yam på oxsvans, lite slafsigt men så fruktansvärt gott köttet bara föll av mvh mille. Blir man sugen på oxssvanssoppa när man befinner sig i Pattaya så rekommenderar jag en belgisk restaurang som ligger mitt emot Beefeaters. Kommer inte ihåg namnet på stället men soppan är mustig och god och man får ett gott bröd till Edit: Utgår från att man befinner sig i arkaden bredvid Soi Diana. Fritz.. Ändrades April 9, 2012 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 (ändrad) Dubbelpost Ändrades April 9, 2012 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Blir man sugen på oxssvanssoppa när man befinner sig i Pattaya så rekommenderar jag en belgisk restaurang som ligger mitt emot Beefeaters. Kommer inte ihåg namnet på stället men soppan är mustig och god och man får ett gott bröd till Fritz.. Jobbar en medelålders thailändsk dam där som pratar ganska bra svenska också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Jobbar en medelålders thailändsk dam där som pratar ganska bra svenska också Det vette tusan, sånt kolllar jag aldrig Men har för mig att man går in genom svängdörrar typ såna som man ser på salooner i vildavästern-filmer. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Det vette tusan, sånt kolllar jag aldrig Men har för mig att man går in genom svängdörrar typ såna som man ser på salooner i vildavästern-filmer. Fritz.. Precis stämmer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Dilens, är det uppe vid farmek-huset? Har mina planer på att besöka dem i veckan. Mvh. borje222 Stämmer bra... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 i kväll kylskåpsrensning "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 i kväll kylskåpsrensning hela kostcirkeln på en bild,,, fantastiskt :14:mille o pin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 (ändrad) ser dubbelt! ber om ursäkt/mille Ändrades April 9, 2012 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 9, 2012 Dela Inlagd April 9, 2012 Schnitzel på svenskägda "Krogen" på Lek Metro i Pattaya. Stället är nu till salu och det lät som dom skulle stänga nu till helgen. Inte direkt överraskande eftersom det oftast är ganska tomt när man är dit. Men olyckskorpar som befarar att ägaren kommer att åka tillbaka till Sverige för att leva på statens bekostnad kan ta det lugnt. Jag är övertygad om att han har pengar så det räcker och blir över. Fritz.. Men vart ska jag se på trav när jag kommer ner nu då :-/ Och bra mat har dom också Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu