husse Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 1 Timme kvar tills kompisarna kommer å hämtar oss för en tur till Grisslehamn och Eckerölinjens fina påskbord, ska försöka fixa några kort från båten Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 1 Timme kvar tills kompisarna kommer å hämtar oss för en tur till Grisslehamn och Eckerölinjens fina påskbord, ska försöka fixa några kort från båten Vi borde ordna en mpr resa ngn gång dit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 (ändrad) dubbel Ändrades April 8, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 dubbel Macka? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Macka? Limpa blev det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Same Same med brännvinsost & rödbetssallad MUMS! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Limpa blev det Kemikaliekavring, Pågens som håller i 6 månader på grund av alla kemikalier i brödet, inte bra för kroppen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 (ändrad) Vi borde ordna en mpr resa ngn gång dit Bästa maten på Östersjön! Mvh. borje222 Ändrades April 8, 2012 av borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Kemikaliekavring, Pågens som håller i 6 månader på grund av alla kemikalier i brödet, inte bra för kroppen Ja så var det nog förut men just kavringen är kemikaliefri därav att jag får lägga det i frysa boxen i Thailand och är det ändå pågensbröd jag äter Sent from my HTC One X using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Kemikaliekavring, Pågens som håller i 6 månader på grund av alla kemikalier i brödet, inte bra för kroppen Nu tror jag du är ute i ogjort väder för några kemikalier finns det inte i Pågen brödet sedan lång tid tillbaka. Anledningen till det stavas en närapå klinisk sluten anläggning som ingen människa kan föra in bakterier i. Ingredienser Fullkornsrågmjöl*, vetemjöl, vatten, siktat rågmjöl, sirap (glukos, fruktos och sackaros), surdeg på vete och fullkornsråg*, jäst, vetegluten, rågmaltmjöl, salt och vegetabilisk olja av raps. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Laxgratäng avocadosallad! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Laxgratäng avocadosallad! Såg jäkligt smarrigt ut mums Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Jag förmodar att Knasen menar detta stället?! Helt ok pasta! Rödvin säljer dom inte. Fotona tagna när jag intog frukost på Subway mitt emot. Fritz pekade ut stället när vi laddade batterierna med ett par bira innan palt middagen förra veckan. Måste åtminstone testa spagettin där vid nästa tillfälle.Men att det skulle få godkänt har jag svårt att tro... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Idag blev det lunch på S&P Lax Teriyaki och en Mango skapelse som efterrätt på Swensen`s Central Plaza Lad phrao. Allt mycket gott.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Fritz pekade ut stället när vi laddade batterierna med ett par bira innan palt middagen förra veckan. Måste åtminstone testa spagettin där vid nästa tillfälle.Men att det skulle få godkänt har jag svårt att tro... I dag hittade jag några paltar i frysen som stektes upp, därtill stekt bacon. Smarrigt med en rejäl smörklick till. Rena hälsokosten Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Kjelle din lilla .godisgris Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Fläskfilegryta med ris Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Ser gott ut Towe och vad trevligt att du lyckats ladda upp en bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Puss på dig, Kjelle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keppe Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Nu tror jag du är ute i ogjort väder för några kemikalier finns det inte i Pågen brödet sedan lång tid tillbaka. Anledningen till det stavas en närapå klinisk sluten anläggning som ingen människa kan föra in bakterier i. Ingredienser Fullkornsrågmjöl*, vetemjöl, vatten, siktat rågmjöl, sirap (glukos, fruktos och sackaros), surdeg på vete och fullkornsråg*, jäst, vetegluten, rågmaltmjöl, salt och vegetabilisk olja av raps. och ingen smak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 (ändrad) och ingen smak Tycker den är god och mitt favorit bröd från Pågen. Undras om det inte är den enda Kavring som finns i butikernas brödhyllor nu för tiden sedan Skogas lades ned. Kan minnas fel men den såldes inget vidare och Pågens Kavring var stor marknadsledare Ändrades April 8, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Tycker den är god och mitt favorit bröd från Pågen. Undras om det inte är den enda Kavring som finns i butikernas brödhyllor nu för tiden sedan Skogas lades ned. Kan minnas fel men den såldes inget vidare och Pågens Kavring var stor marknadsledare Ja den är mkt god med sin karatäriska kavringsmak , är nog den ända här i sthlmsområdet att få tag på vet att det finns i skåne lite andra bagerier som gör god kavring , men lite långt att åka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keppe Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Tycker den är god och mitt favorit bröd från Pågen. Undras om det inte är den enda Kavring som finns i butikernas brödhyllor nu för tiden sedan Skogas lades ned. Kan minnas fel men den såldes inget vidare och Pågens Kavring var stor marknadsledare kjelle så rätt så konsums kavring (borta nu) kanon .reklamera pågens=2 fria bröd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 kjelle så rätt så konsums kavring (borta nu) kanon .reklamera pågens=2 fria bröd keppe.Har du inga egna bilder ang mat och Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Hej Min älskade fru har lagat mat.. Det blev fisk idag.. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu