Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.

Swemag

Recommended Posts

1 Timme kvar tills kompisarna kommer å hämtar oss för en tur till Grisslehamn och Eckerölinjens fina påskbord, ska försöka fixa några kort från båten :thumbsup:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Sam sip sam

1 Timme kvar tills kompisarna kommer å hämtar oss för en tur till Grisslehamn och Eckerölinjens fina påskbord, ska försöka fixa några kort från båten :thumbsup:

Vi borde ordna en mpr resa ngn gång dit

Dela på andra sajter

Limpa blev det

Kemikaliekavring, Pågens som håller i 6 månader på grund av alla kemikalier i brödet, inte bra för kroppen

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Vi borde ordna en mpr resa ngn gång dit

Bästa maten på Östersjön! :thumbsup:

Mvh. borje222

Ändrades av borje222
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Kemikaliekavring, Pågens som håller i 6 månader på grund av alla kemikalier i brödet, inte bra för kroppen

Ja så var det nog förut men just kavringen är kemikaliefri därav att jag får lägga det i frysa boxen i Thailand och är det ändå pågensbröd jag äter

53fbde74-58ac-f6e1.jpg53fbde74-58b9-f022.jpg

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Dela på andra sajter

Nu tror jag du är ute i ogjort väder för några kemikalier finns det inte i Pågen brödet sedan lång tid tillbaka. Anledningen till det stavas en närapå klinisk sluten anläggning som ingen människa kan föra in bakterier i.

Ingredienser

Fullkornsrågmjöl*, vetemjöl, vatten, siktat rågmjöl, sirap (glukos, fruktos och sackaros), surdeg på vete och fullkornsråg*, jäst, vetegluten, rågmaltmjöl, salt och vegetabilisk olja av raps.

Dela på andra sajter

Jag förmodar att Knasen menar detta stället?! Helt ok pasta! Rödvin säljer dom inte. :)

Fotona tagna när jag intog frukost på Subway mitt emot. :)

Fritz pekade ut stället när vi laddade batterierna med ett par bira innan palt middagen förra veckan.

Måste åtminstone testa spagettin där vid nästa tillfälle.Men att det skulle få godkänt har jag svårt att tro... :nono:

Dela på andra sajter

Idag blev det lunch på S&P

Lax Teriyaki

och en Mango skapelse som efterrätt på Swensen`s Central Plaza Lad phrao.

Allt mycket gott..

post-4345-0-36768900-1333878250_thumb.jp

post-4345-0-47605500-1333878263_thumb.jp

Dela på andra sajter

Fritz pekade ut stället när vi laddade batterierna med ett par bira innan palt middagen förra veckan.

Måste åtminstone testa spagettin där vid nästa tillfälle.Men att det skulle få godkänt har jag svårt att tro... :nono:

I dag hittade jag några paltar i frysen som stektes upp, därtill stekt bacon. Smarrigt med en rejäl smörklick till. Rena hälsokosten :thumbsup:

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Nu tror jag du är ute i ogjort väder för några kemikalier finns det inte i Pågen brödet sedan lång tid tillbaka. Anledningen till det stavas en närapå klinisk sluten anläggning som ingen människa kan föra in bakterier i.

Ingredienser

Fullkornsrågmjöl*, vetemjöl, vatten, siktat rågmjöl, sirap (glukos, fruktos och sackaros), surdeg på vete och fullkornsråg*, jäst, vetegluten, rågmaltmjöl, salt och vegetabilisk olja av raps.

och ingen smak :nono:

Dela på andra sajter

och ingen smak :nono:

Tycker den är god och mitt favorit bröd från Pågen. Undras om det inte är den enda Kavring som finns i butikernas brödhyllor nu för tiden sedan Skogas lades ned. Kan minnas fel men den såldes inget vidare och Pågens Kavring var stor marknadsledare

Ändrades av Kjell
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Tycker den är god och mitt favorit bröd från Pågen. Undras om det inte är den enda Kavring som finns i butikernas brödhyllor nu för tiden sedan Skogas lades ned. Kan minnas fel men den såldes inget vidare och Pågens Kavring var stor marknadsledare

Ja den är mkt god med sin karatäriska kavringsmak , är nog den ända här i sthlmsområdet att få tag på

vet att det finns i skåne lite andra bagerier som gör god kavring , men lite långt att åka

Dela på andra sajter

kjelle så rätt så konsums kavring (borta nu) kanon .reklamera pågens=2 fria bröd :nyam:

Dela på andra sajter

kjelle så rätt så konsums kavring (borta nu) kanon .reklamera pågens=2 fria bröd :nyam:

keppe.Har du inga egna bilder ang mat och Thailand :not_i:
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...