ola med b Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 Grillat med bakad potatis idag Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 Korv stroganoff med en öl Var en liten tjuv där och ville provsmaka ölen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 Spagetti med köttbullesås, dvs köttbullar, krossade tomater, hackad lök å vitlök, lite ketchup å creme fraiche, en del kryddor, kokat 1 timma, smakte gott. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 (ändrad) Under 105 mils körning idag vart den en schnitzel med pommes på Puttgarden-Rödby-färjan och en kaffe med wienerbröd på Helsingör-Helsingborg-färjan Sedan en kaffe i Stavsjö Startade i Hannover imorse och kom just hem. Just nu en god Whisky och varva ner med. Ändrades April 6, 2012 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 Under 105 mils körning idag vart den en schnitzel med pommes på Puttgarden-Rödby-färjan och en kaffe med wienerbröd på Helsingör-Helsingborg-färjan Sedan en kaffe i Stavsjö Startade i Hannover imorse och kom just hem. Just nu en god Whisky och varva ner med. Hur mkt bira har du med dig hem ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd April 6, 2012 Dela Inlagd April 6, 2012 Hur mkt bira har du med dig hem ? Kan man köpa in sig? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Lunch . Middag Ja det ser verkligen läckert ut. Hur tillagar man middagen ? Har länge gått och sneglat på de där musslorna, men vet inte hur jag ska göra. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Hur mkt bira har du med dig hem ? Är ingen stor öl-drickare så det blev bara några flak Men bilen vart full av annat också Tur man köpte en lite större bil Men det var riktigt obehagligt väder mellan Jönköping och Södertälje igår kväll. Snön vräkte ner och det vart svartis på vissa ställen. Flera avåkningar längs vägen såg jag Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Det blev ett repris besök på Rest Fuji the Mall i Korat idag (se tidigare inlägg: http://www.maipenrai.se/forum/t/3441-vad-at-ni-idag/page__st__5130#entry463944) Det var lika gott idag också med sushi Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Frugan jobbar så dotra fixade påskmiddagen som intages framför TV:n med SAIK MOT AIK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Kjell, hörnet soi buakhao/soi diana finns ett litet gatustånd som säljer pasta. Duger åt en norrlänning som dig och då kan du titta på allt fint som går förbi Jag förmodar att Knasen menar detta stället?! Helt ok pasta! Rödvin säljer dom inte. Fotona tagna när jag intog frukost på Subway mitt emot. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Japp, gott nog åt Kjelle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Snart blir det åka av Sent from my HTC One X using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Hoppas gästerna blir nöjda Sent from my HTC One X using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Skål Sent from my HTC One X using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Påsk middag hos mor och far med någon öl Och far bjöd även på falcon export Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Sådan fader sådan son?? //Odin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Skål Sent from my HTC One X using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Chockdee Sent from my HTC One X using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 (ändrad) Sådan fader sådan son?? //Odin Han gillar inte Falcon men han visste väl att jag skulle komma på besök Ändrades April 7, 2012 av Borgmästarens Son Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Man önskade att man var en av gästerna hos Sam sip sam! Kameran ser bra ut på X:en! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 (ändrad) Jäntan fyllde 20, tårta blev det ej, men det var bestämt med grillning i vår värmen... Gris, ko, grönsaker åkte på vämen... Nöt filen fick en folie inpackning, sista tiden. Grillpinnar ett måste på kalas... Potatis tillreddes. Även så kryddkorv, och lite grönt. Potatisen klar, (ris är alltid klart...) Min tallrik, äntligen ska de ut på krogen, och låta en gammal man få vila...Men trevligt var det! Mvh. borje222 Ändrades April 7, 2012 av borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 7, 2012 Dela Inlagd April 7, 2012 Borgmästarn, du verkar ha en klok far... Å jag.. jag har en snäll son, som har skjutsat runt sin gamle far både hit å dit... Shckåål igen Gorocco... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Rester till frukostmackan fick ta slickepotten och så blev det 2 skagenmackor Sent from my HTC One X using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 8, 2012 Dela Inlagd April 8, 2012 Haha SSS. Jag klämde nyss ner en Avokado med skagenoch handpillade räkor... Gott som f-n. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu