Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 ISkall genast kolla upp det. Vet du om de serverar rödvin till? Det kan jag aldrig tänka mig att dom gör Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Tar nog det här med mat på för stort allvar,erkännes Stoppar man in så mycket korn gryn så är det priset som styr men hur som haver,inga fler isterband där.. Vilket oväder vi har fått över oss..blixt och dunder,hoppas det går över snart för jag är hungrig igen. Ikväll blir det nog en Italiensk restaurang med en god pasta rätt och några glas rött därtill...mums,mums. Får nog googla och kolla var det finns någon riktigt bra krog.. Toscana är riktigt bra ligger på beachroad Pattaya lite söder om soi 6/1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Idag blir det Danska Krogen smorebröd & fläskstek!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Lite marmorerat nötkött Karré som vitlöksmarineras Vad ska detta bli .......jo jag tänker skotta fram denna här “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Tar nog det här med mat på för stort allvar,erkännes Stoppar man in så mycket korn gryn så är det priset som styr men hur som haver,inga fler isterband där.. Vilket oväder vi har fått över oss..blixt och dunder,hoppas det går över snart för jag är hungrig igen. Ikväll blir det nog en Italiensk restaurang med en god pasta rätt och några glas rött därtill...mums,mums. Får nog googla och kolla var det finns någon riktigt bra krog.. Men i morgon blir det andra bullar, glöm inte bort det !! Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Igår blev det middag på Akvavit och jag åt Rimmad lax med dillstuvad potatis.Mycket gott och får 4.5 av 5 poängpotatis..Ingen bild dock på maten men en vacker utsikt från barstolen har man... Lunch på Krogen i Pattaya. Blev isterband med dillstuvad potatis och rödbetor.Korvens smak var alldeles för tam och i mitt tycke för mycket korngryn i korven.Får bara 2.5 + av 5 möjliga av mig.Har ätit där förut och de serverar fullt godkänd mat. Blir fler gånger där då man ledsnat på thai maten flera gånger om. Föredrar persilljestuvad till isterband Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Dagens Lunch Fläskfilé med kroketter, ärtor samt lite bea "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Ska göra sommarmat idag,pastasallad med bacon och köttbullar Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 (ändrad) I dag blev det suovas ( saltat rökt renkött) tillsammans med en salig röra av bacon,champinjoner, lök samt massvis med grädde som långsamt fick puttra in i anrättningen. Till detta naturligtvis pressad potatis och ett gott rödvin. Av en eller annan anledning så dök vare sig beställaren eller någon annan förhandsanmäld upp så det blev ganska mycket över. Fritz.. Ändrades Mars 31, 2012 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Fan Fritte det hade nästan varit värt att åka ner ett dygn bara för att få käka din underbara mat igen. Dom som inte kom fattar inte vad dom missat (mao. deras förlust). Ta hand om dej min vän. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Fan Fritte det hade nästan varit värt att åka ner ett dygn bara för att få käka din underbara mat igen. Dom som inte kom fattar inte vad dom missat (mao. deras förlust). Ta hand om dej min vän. Ja Frittez renskav är kanon den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 (ändrad) Just nu en macka med fläskfett o salt Ändrades Mars 31, 2012 av Khemmarat Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Fan Fritte det hade nästan varit värt att åka ner ett dygn bara för att få käka din underbara mat igen. Dom som inte kom fattar inte vad dom missat (mao. deras förlust). Ta hand om dej min vän. Nu blev jag rörd nästan till tårar. Jag såg att du tidigare gjorde reklam för messmör i såsen. Mitt tips är att blanda i lite suovas när du ska steka älgkött nästa gång, där kan man snacka om smakförhöjande. Suovas finns väl knappast på Konsum eller ICA i Sthlm men kanske på nån saluhall. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Just nu en macka med fläskfett o salt Rena hälsokosten alltså! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Det ska bli en foliebakad regnbåge med grönsaker och fryst färskpotatis. Smidigt att förbereda så är det bara att slänga in i ugnen eller grillen när man blir sugen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 I dag blev det suovas ( saltat rökt renkött) tillsammans med en salig röra av bacon,champinjoner, lök samt massvis med grädde som långsamt fick puttra in i anrättningen. Till detta naturligtvis pressad potatis och ett gott rödvin. Av en eller annan anledning så dök vare sig beställaren eller någon annan förhandsanmäld upp så det blev ganska mycket över. Fritz.. Tänk om man ändå ställt sig som reserv...fasen också... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Medda . stek laxfilé med en vittvinssås, färsk fylld pasta, pirriga ärtor samt en fiskbea. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Ja så här såg det ut på tallriken, riktigt gott med en pava Chardonney. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Gottegrisar.satan..nu blev man hungrig igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Kom hem sent, mycket jobb, frugan arbetar, ungarna ute. Fick bli det enklast möjliga... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Kom hem sent, mycket jobb, frugan arbetar, ungarna ute. Fick bli det enklast möjliga... Mvh. borje222 Hejsan borje Jag ser käk för 5 dagar. Vad blev det dom andra 2 dagarna /Keithan Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Efter ha förgäves letat efter Knasens gatukök så blev jag tvungen att söka mig till walking street.Där finns en italiensk restaurang som sett inbjudande ut.Bra klass på viner och mer än godkänt utbud av italienska maträtter. Stället är trevligt och mysigt inrett och maten får 4.5 av 5 gafflar.Ett ställe som jag kommer att återvända till.. Det blev Penne och Quattro formaggi. En smakrik ostsås på 4 italienska ostar med ugnsvarmt färskt bröd.gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Jag fick fart på grillen och grillat blev det Mums “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Kenneth. Vilken jäkla bild, den på lågorna... Otroligt häftig (även en blind höna kan hitta ett korn) hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd April 1, 2012 Dela Inlagd April 1, 2012 Efter ha förgäves letat efter Knasens gatukök Kjell Jag kan rekomendera en anna italienare som är bra & billig om du står i korset Soi Diana In/ Soi Buakaow gå mot Tukcom andra gatan eller tredje in på höger sida (ganska långt in) på höger sida ligger en mycket trevlig restaurang där italienarna själva äter. Jag kan rekomendera grönsaksoppan för 55 bath den har jag ätit säkert 25-30 ggr. Jag tror den heter Italian. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu