erik-sson Inlagd Mars 28, 2012 Dela Inlagd Mars 28, 2012 ugnsbakad falukorv gött va det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 28, 2012 Dela Inlagd Mars 28, 2012 Stekte lite tärnad chorizo med spenaten som jag la på en bit stekt lax. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 28, 2012 Dela Inlagd Mars 28, 2012 Beställde just en bacon-pizza att ta med upp till kontoret. Kvällsjobb med uppgraderingar av it-system Sent from my GT-I8350 using Board Express Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Mars 28, 2012 Dela Inlagd Mars 28, 2012 Köttfärslimpa Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 28, 2012 Dela Inlagd Mars 28, 2012 Massa gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 28, 2012 Dela Inlagd Mars 28, 2012 T Bone serverade varan polska kock till middag Är Du i Svedala fåntratt? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 28, 2012 Dela Inlagd Mars 28, 2012 Färdig grillad fläskfilé från Ica och potatissallad och självklart en Falcon export till de Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 28, 2012 Dela Inlagd Mars 28, 2012 Helstekt Fläskfilé med rostade rotfrukter "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd Mars 28, 2012 Dela Inlagd Mars 28, 2012 Hur F A N kan din matchvikt ligga under 200 kg Enis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 28, 2012 Dela Inlagd Mars 28, 2012 Köttfärssås med makaroner, inget speciellt så det bidde inte ens ett kort på maten Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 28, 2012 Dela Inlagd Mars 28, 2012 Hur F A N kan din matchvikt ligga under 200 kg Enis han kanske följer principen "Se men inte röra" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd Mars 28, 2012 Dela Inlagd Mars 28, 2012 han kanske följer principen "Se men inte röra" Mycket stark disciplin då må jag säga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 28, 2012 Dela Inlagd Mars 28, 2012 Hur F A N kan din matchvikt ligga under 200 kg Enis han kanske följer principen "Se men inte röra" Mycket stark disciplin då må jag säga Jupp och händerna på täcket "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 29, 2012 Dela Inlagd Mars 29, 2012 Jag får väl snart fiskfjäll men det blev fisk idag med. En soppa med lite rysk youghurt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 29, 2012 Dela Inlagd Mars 29, 2012 Enkelt och snabbt, måste ju va klar innan hockeyn började Lite rökt skinka med legymsallad och några katträkor med ägg, en enda pilsner fanns det hemma Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 30, 2012 Dela Inlagd Mars 30, 2012 Köttfärsbiffar fyllda med Borsin vitlöksost och till det blir det kokt broccoli och brytbönor. Sedan ska det sköljas ned med en riklig mängd Riparosso. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Mars 30, 2012 Dela Inlagd Mars 30, 2012 kycklingfile med potatisgratäng och en stänkare kolsyratvatten hembryggt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 30, 2012 Dela Inlagd Mars 30, 2012 Enkelt och snabbt, måste ju va klar innan hockeyn började Lite rökt skinka med legymsallad och några katträkor med ägg, en enda pilsner fanns det hemma Jag är fortf. jävligt impad av din ölsmak... Eller kanske jag ska säga Lynn's, för det är väl hon som bestämmer i det huset??? Hehehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 30, 2012 Dela Inlagd Mars 30, 2012 Panerad spätta med en dill och romsås , inlagd gurka och snaps förstås Saknade Jive och Fritz vid bordet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Igår blev det middag på Akvavit och jag åt Rimmad lax med dillstuvad potatis.Mycket gott och får 4.5 av 5 poängpotatis..Ingen bild dock på maten men en vacker utsikt från barstolen har man... Lunch på Krogen i Pattaya. Blev isterband med dillstuvad potatis och rödbetor.Korvens smak var alldeles för tam och i mitt tycke för mycket korngryn i korven.Får bara 2.5 + av 5 möjliga av mig.Har ätit där förut och de serverar fullt godkänd mat. Blir fler gånger där då man ledsnat på thai maten flera gånger om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Nu ska du inte vara så där Kjelle. Laokorv med dillstuvad plugg borde funka som substitut, det finns en Lao korv som är lika sur som Isterband, fast den saknar ju korngryn iofs. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Nu ska du inte vara så där Kjelle. Laokorv med dillstuvad plugg borde funka som substitut, det finns en Lao korv som är lika sur som Isterband, fast den saknar ju korngryn iofs. Tar nog det här med mat på för stort allvar,erkännes Stoppar man in så mycket korn gryn så är det priset som styr men hur som haver,inga fler isterband där.. Vilket oväder vi har fått över oss..blixt och dunder,hoppas det går över snart för jag är hungrig igen. Ikväll blir det nog en Italiensk restaurang med en god pasta rätt och några glas rött därtill...mums,mums. Får nog googla och kolla var det finns någon riktigt bra krog.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Kjell, hörnet soi buakhao/soi diana finns ett litet gatustånd som säljer pasta. Duger åt en norrlänning som dig och då kan du titta på allt fint som går förbi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 Kjell, hörnet soi buakhao/soi diana finns ett litet gatustånd som säljer pasta. Duger åt en norrlänning som dig och då kan du titta på allt fint som går förbi ISkall genast kolla upp det. Vet du om de serverar rödvin till? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 31, 2012 Dela Inlagd Mars 31, 2012 ISkall genast kolla upp det. Vet du om de serverar rödvin till? Rödvinet kan du köpa på 7/11 i hörnet “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu