Borgmästarens Son Inlagd Mars 19, 2012 Dela Inlagd Mars 19, 2012 En flottpuck blev de idag på kalabra Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 19, 2012 Dela Inlagd Mars 19, 2012 pepparotskött & potäter samt morot? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 19, 2012 Dela Inlagd Mars 19, 2012 Motros med fläskkorv blev det på dagens lunch-hak, så nu är det fritt bakom, bra när man ska lyssna på hockey ikväll Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 19, 2012 Dela Inlagd Mars 19, 2012 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Mars 19, 2012 Dela Inlagd Mars 19, 2012 Behövdes lite matlådor, så valet föll på makaronipudding. Fräste på lite skinka, i med lite grönsaker. Koka makaronerna en kort stund En äggstammning Lite barn / matlåde mat Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
carlsundi Inlagd Mars 19, 2012 Dela Inlagd Mars 19, 2012 Hamburgare med pommes inte så mkt thai över det direkt, men ja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Mars 19, 2012 Dela Inlagd Mars 19, 2012 Röding med pressad potatis och god hemlagad sås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 20, 2012 Dela Inlagd Mars 20, 2012 Stekt vitling. Yummy... Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 21, 2012 Dela Inlagd Mars 21, 2012 Kålpudding;lingon,Potäter & Isvatten!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 21, 2012 Dela Inlagd Mars 21, 2012 Igår lite färskpasta, tärnad fläskfile, lite fusk med färdig tomatsås, majs, oliver samt fetaost Idag andra halvan av fläskfilén med en sås på cocosmjölk, fransk senap samt hackade aprikoser, till detta honungspenslade klyftisar /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 21, 2012 Dela Inlagd Mars 21, 2012 Idag blev det lite fisk som jag hittade i frysen Stektes i smör med bara salt & peppar och till detta curryremouladsås “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
keppe Inlagd Mars 21, 2012 Dela Inlagd Mars 21, 2012 Idag blev det lite fisk som jag hittade i frysen Stektes i smör med bara salt & peppar och till detta curryremouladsås karma slut vill ha mums Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokus Inlagd Mars 21, 2012 Dela Inlagd Mars 21, 2012 I dag blev det slottsstek med gräddsås o kokta potatis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Mars 21, 2012 Dela Inlagd Mars 21, 2012 Biff Stroganoff Mitt i veckan mat. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 22, 2012 Dela Inlagd Mars 22, 2012 Rotmos,värmlandskorv & skånsksenap !Mums Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Mars 22, 2012 Dela Inlagd Mars 22, 2012 Rotmos,värmlandskorv & skånsksenap !Mums Lite norrlänsk manelpotatis i moset och en macka med rökt fårkött (gotland) så är alla väderstrecken och landsändarna representerade. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 22, 2012 Dela Inlagd Mars 22, 2012 Gräddstuvad renskav med pressad potatis och ett gott rödvint tillsammans med en kompis, hann f-n inte med att ta nåt foto, sorry. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Mars 22, 2012 Dela Inlagd Mars 22, 2012 Gräddstuvad renskav med pressad potatis och ett gott rödvint tillsammans med en kompis, hann f-n inte med att ta nåt foto, sorry. Fritz.. Renskav..har du åkt hem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 22, 2012 Dela Inlagd Mars 22, 2012 Renskav..har du åkt hem? Nej nej Fritz har på lager och gott är det också han är en riktigt duktig renskavskock sent from dreamland med tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 22, 2012 Dela Inlagd Mars 22, 2012 Renskav..har du åkt hem? Nej för tusan, men jag har lärt mig att utnyttja släkt och vänner som kommer ner. Frysta varor går hur bra som helst att ta med sig om man bara packar in det ordentlgt i tidningspapper. Just nu har jag slut på Polarbröd bakat på rågmjöl så om det är nån på gång till Pattaya med plats i resväskan så hör av er. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Mars 22, 2012 Dela Inlagd Mars 22, 2012 (ändrad) Igår blev det en särdeles äcklig middag på en Koreansk restaurang...Frun som brukar åka till Seul för shopping har ätit detta där men hon mindes inte att det var så här flottigt... Tvi vale..aldrig mer detta...känner att jag behöver få bättre mat i magen så ikväll bjuder jag frun på en enkel men supergod fisk och skal djurs soppa. Ändrades Mars 22, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 23, 2012 Dela Inlagd Mars 23, 2012 Fredagsfrulle med kaffe ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 23, 2012 Dela Inlagd Mars 23, 2012 Fredagsfrulle med kaffe ! Det är väl detta som brukar kallas Kolesterolbomb??? (säger Odin som älskar ovanstående) Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Mars 23, 2012 Dela Inlagd Mars 23, 2012 Lite konstig middag idag,äpplepaj och vaniljsås Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 23, 2012 Dela Inlagd Mars 23, 2012 Viltskavsgryta i värmland sent from dreamland med tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu