Odin Inlagd Mars 14, 2012 Dela Inlagd Mars 14, 2012 Bonnsås??? Upplys oss käre herr Svamp Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 14, 2012 Dela Inlagd Mars 14, 2012 Bonnsås??? Upplys oss käre herr Svamp Ja Du vet Bonne eller Bonde & en massa lök,grädde steksky allt i samma kastrull lite vete salt & peppar!!! Mums!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 14, 2012 Dela Inlagd Mars 14, 2012 Haha ok Löksås?? Ja de e tokgott. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Mars 14, 2012 Dela Inlagd Mars 14, 2012 Teriyakiburgare med picklad rättika- & päron samt klyftpotatis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 14, 2012 Dela Inlagd Mars 14, 2012 Haha ok Löksås?? Ja de e tokgott. Här i Nerike kallar vi den 007 Bondesky! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 14, 2012 Dela Inlagd Mars 14, 2012 Stekt Fläsk,Bondsås & en djävla massa Potäter! & 1 kall!!!! Bondsås = bruna bönor? brunrand i fillingarna Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Mars 14, 2012 Dela Inlagd Mars 14, 2012 Biff stroganoff. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 14, 2012 Dela Inlagd Mars 14, 2012 Bondsås = bruna bönor? brunrand i fillingarna Käkat Smorgåsbord 2 ggr från Finland idag jag har mag problem!!! Har du kollat travet?? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 14, 2012 Dela Inlagd Mars 14, 2012 Blev tacobuffe på kalabra eftersom jag inte har något kök hemma just nu Har Du exporterat till fru Chang????HiHi Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 14, 2012 Dela Inlagd Mars 14, 2012 Käkat Smorgåsbord 2 ggr från Finland idag jag har mag problem!!! Har du kollat travet? ? japp men hittar inte krysalis bland medl, så du får PM a honom Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 14, 2012 Dela Inlagd Mars 14, 2012 japp men hittar inte krysalis bland medl, så du får PM a honom Tror att han är på väg från Maitans fixar det!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Mars 14, 2012 Dela Inlagd Mars 14, 2012 Mitt i veckan mat. Fläskfile med bambu skott, det här är frugans område. Jag bara dokumenterade chili bomben. Fläsk stektes, i med curry pasta och torkad chili, ostronsås. Sedan åker bambun i. Lite socker ärtor, snabbt uppkok. Stekt egg hör också till. Gott, med bra fart i. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Mars 14, 2012 Dela Inlagd Mars 14, 2012 Till middag blev de färdig grillade revbens spjäll och potatissallad Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Mars 14, 2012 Dela Inlagd Mars 14, 2012 Kokt torsk med potatis och äggsås. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 14, 2012 Dela Inlagd Mars 14, 2012 Thaislafs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Mars 14, 2012 Dela Inlagd Mars 14, 2012 Kokt torsk med potatis och äggsås. En mycket god rätt, ingen bild? Kanske nästa gång? Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 14, 2012 Dela Inlagd Mars 14, 2012 Mitt i veckan mat. Fläskfile med bambu skott, Mvh. borje222 Mums. jag fick bara två mackor jag. /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Mars 14, 2012 Dela Inlagd Mars 14, 2012 Mums. jag fick bara två mackor jag. /enis Stackars dig då...bara macka...tycker ej direkt synd om dig, såg mycket gott ut! Tycker mer synd om mig själv...vid nästa toa besök... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Mars 14, 2012 Dela Inlagd Mars 14, 2012 En mycket god rätt, ingen bild? Kanske nästa gång? Mvh. borje222 Nej,skulle jag ta en bild på det nu så är det nog inte så aptitligt,ska försöka få till det före nästa gång Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 16, 2012 Dela Inlagd Mars 16, 2012 Köttbullar och mos på Gamleport Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Mars 16, 2012 Dela Inlagd Mars 16, 2012 Köttbullar och mos på Gamleport Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones Hur mycket gav du för köttbullarna då? Det är frivillig betalning hörde jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 16, 2012 Dela Inlagd Mars 16, 2012 Köttbullar och mos på Gamleport Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones Har dom redan öppnat efter bombattentatet ? Eller vart det inte så mycket skador ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 16, 2012 Dela Inlagd Mars 16, 2012 Öppnade idag. Var inte så mycket skador tydligen. Mest trasiga fönster och deras dörr förstås. Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Mars 16, 2012 Dela Inlagd Mars 16, 2012 En lagom summa gav jag. Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Mars 16, 2012 Dela Inlagd Mars 16, 2012 Idag blev det svärdfisk och resterna av potatisgratängen...gott var det även om frugan tyckte laxen igår var godare. Men vi kan ju inte bara äta dyr lax..det går icke.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu