Enis Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 Familjehelg, mor och far och även barnbarnet William kom igår Viltgryta till lunch på Valbo Värdhus och samtidigt hämta tanten. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 (ändrad) Gratäng & Grillad Karre Ändrades November 3, 2017 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 Inte idag men igår vart det inte mycket att hurra för till middag (mackor)........ Men efterrätten var desto bättre....... Mumma...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 Rekordbilligt och gott med trattkantarellsoppa och hembakat bröd som frun hade gjort! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 On 2017-11-02 at 16:44, skrev BanFang: Ja jag kan prova den också. Tommys hak brukar jag besöka ett par ggr i månaden. Helt ok där också Kan du inte ta å presentera dej, nästa gång?? Om jag har tid vid lunchen så tjötar jag gärna lite granna! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 (ändrad) Får se om jag lyckas lägga in bilder från vår kommande middag, på Restaurang Dubbelgården på Hisingen, den skall visst vara helt OK! "Ät så mycket du orkar av våran buffé. Du kan välja att låta vår kock hjälpa dig att woka det du väljer eller så kan du koka upp det i en buljonsoppa som du väljer själv. Eat as much as you want from our buffet. You can choose to let our chef stir-fry for you or you can choose to boil the ingredient in a broth soup that you choose yourself." HOT POT!!! http://www.dubbelgarden.se/ MVH Tommy Ändrades November 3, 2017 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 44 minuter sedan, skrev Tommy: Får se om jag lyckas lägga in bilder från vår kommande middag, på Restaurang Dubbelgården på Hisingen, den skall visst vara helt OK! "Ät så mycket du orkar av våran buffé. Du kan välja att låta vår kock hjälpa dig att woka det du väljer eller så kan du koka upp det i en buljonsoppa som du väljer själv. Eat as much as you want from our buffet. You can choose to let our chef stir-fry for you or you can choose to boil the ingredient in a broth soup that you choose yourself." HOT POT!!! http://www.dubbelgarden.se/ MVH Tommy Den är helt okay. Är brorsan till våran kinesgubbe hemma i byn som har den. Vart inbjudna på nyinvigningen tidigare i år. Roligt koncept som jag provat i Kina också. Tyvärr svårt att tro att det tilltalar den stora massan i Götet. Hoppas ni får en bra middag och en god kväll! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 Thai House... fast i Stockholm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 Ikväll lyxades det till på lokal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 3, 2017 Dela Inlagd November 3, 2017 8 minuter sedan, skrev Khonis: Ikväll lyxades det till på lokal Eller hur.Det är ju sällan att du lyxar till det PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 4, 2017 Dela Inlagd November 4, 2017 Idag blir det Pla Frugan koking Mums! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 4, 2017 Dela Inlagd November 4, 2017 Den bästa "Hot Pot" vi hittat i Göteborg med omnejd finns på Dubbelgården på Hisingen. Restaurang Dubbelgården har funnits så länge jag kan minnas, men nu är det nyrenoverat och riktigt fräscht! Varje gäst får välja vilken buljong man vill ha i sin gryta Nok tog kyckling och jag valde Tomyam, buffé stuk dvs hämta det du vill stoppa i grytan. Dessutom kan man lämna det man vill ha wokat till en kock som lagar till det bra, inte så vanligt... Göteborg Wok tex, bränner allt som kocken kommer i närheten av... De färska råvarorna var utmärkta, jag vart positivt överraskad! Vi återkommer. Dubbelgården borde vara fullsatt, det är de värda! http://www.dubbelgarden.se/ MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 4, 2017 Dela Inlagd November 4, 2017 Inte idag men igår kockade frugan till en pizza... Men jag satt inte och latade mig under tiden, svampstuvning skulle fixas... I med lök och vitlök... Salt, svartpeppar, kycklingfond, cream fraiche och riven västerbottenost... Färdigt! Men fredagsmyset var ju pizza och det smakade fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 4, 2017 Dela Inlagd November 4, 2017 Allhelgonabrunchen serverades i uterummet.. Trattkantatellstuvning på bröd och stekta prinskorvar från Robertssons.. Fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 4, 2017 Dela Inlagd November 4, 2017 Hotellfrukost... jösses vad det är tråkigt på hotell. Men frukosten är i alla fall färdig och rejäl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 4, 2017 Dela Inlagd November 4, 2017 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 4, 2017 Dela Inlagd November 4, 2017 Lite lunch... thaimat gjord av kineser... rätt saker i maten. Men får inte till smakerna. Han var bussig och bjöd på räkchips Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd November 4, 2017 Dela Inlagd November 4, 2017 Blandat idagTapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd November 4, 2017 Dela Inlagd November 4, 2017 (ändrad) Hej forumister idag har jag införskafffat dessa,men behöver kryddhjälp. Vill ha soppan som man fick förr inget nytt italieskt/thailändsk utan som man fick förr. Med vänlig hälsning Leadbelly Ändrades November 4, 2017 av leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 4, 2017 Dela Inlagd November 4, 2017 Blev sugen på friterat så jag hamna hos kinesen. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 4, 2017 Dela Inlagd November 4, 2017 22 minuter sedan, skrev leadbelly: Hej forumister idag har jag införskafffat dessa,men behöver kryddhjälp. Vill ha soppan som man fick förr inget nytt italieskt/thailändsk utan som man fick förr. Med vänlig hälsning Leadbelly Mejram, timjan och lagerblad...fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd November 4, 2017 Dela Inlagd November 4, 2017 17 minuter sedan, skrev ellim63: Mejram, timjan och lagerblad...fantastiskt gott! Tackar tackar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 4, 2017 Dela Inlagd November 4, 2017 1 timme sedan, skrev Nilsson68: Blandat idag Tapatalkat Ser grymt ut! Vart ligger detta stället? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd November 4, 2017 Dela Inlagd November 4, 2017 Ser grymt ut! Vart ligger detta stället? Lijeholmstorget. Rekommenderas. Riktigt bra mat.Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu