Tong jai Inlagd Oktober 26, 2017 Dela Inlagd Oktober 26, 2017 On 2017-10-23 at 23:52, skrev Kötthandlarn: Jag är lite inne på Ellim:s resonemang........ Man vill ju gärna bli upppassad när man går på restaurang....... Har bara varit på Pinchos en gång och det var när de precis hade öppnat i Gbg...... Maten var ok men de led nog lite av "barnsjukdomar" för det fanns nästan ingen att fråga om det var ngt man inte hängde med på....... Det var ju trots allt ett nytt koncept då....... Lustigaste var väl iofs när de skulle ta betalt, för då fanns det helt plötsligt väldigt mycket personal och de såg närmast förnärmade ut när det inte blev ngn dricks....... Inte för att jag är snål men dricks i Sverige lägger jag vid bra service och inte om jag är min egen servitör......... Jag går mest dit för att junior tycker att det är roligt med diverse smårätter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 26, 2017 Dela Inlagd Oktober 26, 2017 Frugan Thai & Svamp slang Mums! Kvällsvard Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 26, 2017 Dela Inlagd Oktober 26, 2017 Kört frugan till Pastor Fritz filialtempel här i Uppsala för hyllning av kungen. Då blev det ett par smarriga mackor till kvällen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 26, 2017 Dela Inlagd Oktober 26, 2017 kycklingburgare enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 26, 2017 Dela Inlagd Oktober 26, 2017 Det luktar bränt kretskort från köket, undrar vad frugan kokade igår? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Oktober 26, 2017 Dela Inlagd Oktober 26, 2017 Pga konungens kremering blev det en macka på rummet här i pattis. Inga bilder ( lätt bränd ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 27, 2017 Dela Inlagd Oktober 27, 2017 Hotellfrukost.. Fantastiskt gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Oktober 27, 2017 Dela Inlagd Oktober 27, 2017 En god macka på Harrys till lunch. var så sugen att jag redan börjat intaget innan jag kom på att en bild borde tas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 27, 2017 Dela Inlagd Oktober 27, 2017 fel Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 27, 2017 Dela Inlagd Oktober 27, 2017 Hotellfrukost.. Fantastiskt gott Smarrigt med bananglass till frukost?55555Sent from my SM-A910F using Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 27, 2017 Dela Inlagd Oktober 27, 2017 Lättlunch Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 27, 2017 Dela Inlagd Oktober 27, 2017 51 minuter sedan, skrev Soengsang: Smarrigt med bananglass till frukost? 55555 Sent from my SM-A910F using Tapatalk Omelett med lite dålig färg.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 27, 2017 Dela Inlagd Oktober 27, 2017 Dagens husman “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Oktober 27, 2017 Dela Inlagd Oktober 27, 2017 Ikväll står det valbiff på menun, jag tog ut de 2 sista bitarna ur frysen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 27, 2017 Dela Inlagd Oktober 27, 2017 Kalops Mums Mums Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 27, 2017 Dela Inlagd Oktober 27, 2017 Jägarschnitzel, typ eller nåt... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Oktober 27, 2017 Dela Inlagd Oktober 27, 2017 Jägarschnitzel, typ eller nåt... Så skulle inte en riktig kock servera[emoji6]Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 27, 2017 Dela Inlagd Oktober 27, 2017 Summerar veckans lunchintag och kommer fram till att bäst blev det nog på Heat. Den dagen tre rätter i buffén, fisk - kött och gris och detta är extra kryddstark stroganoff. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 27, 2017 Dela Inlagd Oktober 27, 2017 Indisk fisk- och skaldjursgryta med rött ris. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Oktober 27, 2017 Dela Inlagd Oktober 27, 2017 Indisk fisk- och skaldjursgryta med rött ris. Nu blev man dubbelsugen.Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Oktober 27, 2017 Dela Inlagd Oktober 27, 2017 Lite blandat på Beefeater .Mitt sällskap gillar inte sött, jag gick på muggen, detta var det som var kvar av crembrulen när jag kom tillbaka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 27, 2017 Dela Inlagd Oktober 27, 2017 Mittbrev Maxbrev och upplevelse idag Hej Max och Jonas Mårtenson Visst har ni en tanke på hur er burgare presenteras och monteras, dvs det finns både en synintrycks tanke att burgaren ser bra ut samt att de olika tillbehören ligger rätt så att smakerna gifter sig vid rätt tillfälle när man tar en tugga Provade eran Spicy avokado i kväll Bild presentationen såg ju riktigt inbjudande ut Min burgare var dock helt felmonterad samt saknade jalapeños så jag kan tyvärr varken bedöma utseende eller smak på denna kreation Misshandlad och Inköpt på denna plats Med vänlig hälsning Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 27, 2017 Dela Inlagd Oktober 27, 2017 Det här ser inbjudande ut, saknas några thaidamer sena som vanligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Oktober 27, 2017 Dela Inlagd Oktober 27, 2017 10 minuter sedan, skrev MickeN: Det här ser inbjudande ut, saknas några thaidamer sena som vanligt. Bild på damerna kanske kommer i en annan tråd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 27, 2017 Dela Inlagd Oktober 27, 2017 1 minut sedan, skrev HuaHindinnge: Bild på damerna kanske kommer i en annan tråd? Yes Thai Leo Leo No Problema ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu