mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Lite mycket god mat och god dryck i helgen Startar söndag med GI-frikost. 2 lövbitar.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Kottarna var på besök igår, gissa vad dom beställde till käk.. Frugan åkte till storstan o handlade vad som behövdes.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Här blev det en Räk/Kräft smörgåstårta “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 2 skivor grovbröd och kaffe Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 kaffe och nu nudlar inköpta i Thai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Ja, Ja. Skyll på köttet du... :thumbsup: Det blev säkert bra. Mvh. borje222 Fick tvinga i mig rester idag /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Ät inte för mycket innan ni lägger er. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Det blev lite barnmat / matlåde mat, enkelt men gott. Låt det koka ner, minst en timme, fyll på med lite mjölk för att "runda av" smaken. Lite redning för att binda ihop. Pastan klar. Servera. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Korvstroganoff, gjord på Turingerwurst, Choritzo, Bratwurst och lite högkvalitativ Falukorv...Ja förutom dom övriga std. indigrienserna... Gott som f-n iaf... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Vad kan det bli för gott idag då?? Visst blev det stekt fläsk med löksås “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Lite bilder från buffen på beefeater och chili con carnen serverades utan myrägg precis som det ska vara Den Afrikanska biffen tyckte jag var bäst! Har dom kvar den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Det blev kålpudding med sås o potäter. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Den Afrikanska biffen tyckte jag var bäst! Har dom kvar den? Jo då den fanns kvar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Mjölk och redning i köttfärssås? Det ska provas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 27, 2012 Dela Inlagd Februari 27, 2012 Blodpudding, bacon, ett par stekta ägg och ett glas mellanmjölk. Tycker att blodpudding är mycket underskattat och ingen fattigmansmat. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 27, 2012 Dela Inlagd Februari 27, 2012 vatten och bröd "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 27, 2012 Dela Inlagd Februari 27, 2012 Kassler och potatismos,svampsås och mjölk(resterna från igår)En familjefavorit Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Februari 27, 2012 Dela Inlagd Februari 27, 2012 spaghetti och köttfärsås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 27, 2012 Dela Inlagd Februari 27, 2012 Ja, Ja. Skyll på köttet du... :thumbsup: Det blev säkert bra. Mvh. borje222 Efter att ha gått och knytigt näven i byxfickan hela helgen så tänkte ja Va F*n och tog en tur till willys och klagade idag... hade handlat två köttabitar för ungerfär 200 bagare, kom tillbaka med två tomma påsar och sade att det var skitkvalitet.. Ok sa willys, nema problemas du skall vara nöjd som kund... och så fick man 400 riksdaler tillbaka. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 27, 2012 Dela Inlagd Februari 27, 2012 Tycker att blodpudding är mycket underskattat och ingen fattigmansmat. Radhusbiff, även kallad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 28, 2012 Dela Inlagd Februari 28, 2012 Varit hos farbror doktorn, blodtryck 200/120 var tydligen inte så bra. Jisses, nä, det är alldeles för högt. Nu lär det bli mindre matbilder från den gode Enis antar jag, bilder på sallad kanske, samt en Enis i joggingoverall kanske? Allvarligt, tråkigt men detta måste du verkligen ta tag i, och det sade nog farbror doktor också. Lycka till från en som vet. Kände nåt liknande på akuten idag, dags att ta mig i kragen så att jag slipper hamna där av orsaker som jag kan förebygga iaf. Enis blodtryck slår min toppnotering, men inte så mycket. MVH Tommy jooo ... så idag fick det bli grönsaker till middag och en fruktsallad efterpå /Penis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Februari 29, 2012 Dela Inlagd Februari 29, 2012 God mat finns även i ISSAN! Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 29, 2012 Dela Inlagd Februari 29, 2012 En limpmacka med kalles kaviar och prästost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Februari 29, 2012 Dela Inlagd Februari 29, 2012 Idag blev det Isaanmat i byn med bland annat dansande räkor... fast vi stekte dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 29, 2012 Dela Inlagd Februari 29, 2012 Skånsk kalops med potäter och rödbetor.Mvh Måne som nyss kom från farbror doktorn oxå 125/75 blev mitt resultat.F-n gubben är som en tonåring Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu