mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 22, 2012 Dela Inlagd Februari 22, 2012 Blue Light Yokohama. En "äkta" japanare på södermalm.. Rekommenderas.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 22, 2012 Dela Inlagd Februari 22, 2012 (ändrad) 1600 gram skalade räkor, 1 liter turkisk youghurt, 500 gram majonäs, 20 skivor bröd, 2 burkar rom, 2 msk Sambal Olek, 1 dillknippe ... Nedsköljt med några kalla ... Ändrades Februari 22, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Februari 22, 2012 Dela Inlagd Februari 22, 2012 Det var en skaplig räkmacka! "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 23, 2012 Dela Inlagd Februari 23, 2012 Det var en skaplig räkmacka! Den här var inte så tokig på krogen i pattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 23, 2012 Dela Inlagd Februari 23, 2012 Buffe på cherrys i går kväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Februari 23, 2012 Dela Inlagd Februari 23, 2012 Är det lika bra som vanligt på Cherrys? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 23, 2012 Dela Inlagd Februari 23, 2012 Är det lika bra som vanligt på Cherrys? Japp nästan bättre numera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 23, 2012 Dela Inlagd Februari 23, 2012 Nybakad sockerkaka med konserverad frukt i sockerlag med visp. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew Inlagd Februari 23, 2012 Dela Inlagd Februari 23, 2012 Blodpudding, bacon, ett par stekta ägg och ett glas mellanmjölk. Tam dii dai dii, tam chua dai chua DONATION TILL BRÄNNSKADADE POP GÖRS MED HJÄLP AV DENNA TRÅD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 23, 2012 Dela Inlagd Februari 23, 2012 laxröra på vitlöksbröd och lite bubbel för att fira ätteläggen mvh mille o pin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 En kaviarmacka på kavring mums Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 En El Diablo körv på Pressbyrån i Örebro.. Svampfan skulle komma och hämta mig men självklart så är han sen Men det var lite drag i körvfan iaf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 En El Diablo körv på Pressbyrån i Örebro.. Svampfan skulle komma och hämta mig men självklart så är han sen Men det var lite drag i körvfan iaf Då blir det till att låna svampmuggen då Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 Det bidde lax med dillstuvad potatis på Krogen, hur gott som helst. Min polare och jag besökte först Flaggan men det var stängt. Kanske Daeng bytte ut gårdagens möbler, vad vet jag ? Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 Det bidde lax med dillstuvad potatis på Krogen, hur gott som helst. Min polare och jag besökte först Flaggan men det var stängt. Kanske Daeng bytte ut gårdagens möbler, vad vet jag ? Här blir det oxå lax och potatis,en skaldjursås till det Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 Det bidde lax med dillstuvad potatis på Krogen, hur gott som helst. Min polare och jag besökte först Flaggan men det var stängt. Kanske Daeng bytte ut gårdagens möbler, vad vet jag ? Jaa det var ju några tungviktare där igår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Februari 24, 2012 Dela Inlagd Februari 24, 2012 Potatisrösti med entrecote och rödvins sås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 25, 2012 Dela Inlagd Februari 25, 2012 Var och handlade på ICA Maxi så det blev korv med bröd, kaffe och lite ostprovning Gratis e´gott “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 25, 2012 Dela Inlagd Februari 25, 2012 Inga bilder idag blev så besviken på köttabiten. full med senor ock hinnor så man fick använda kniven rejält. men det belv ju gött till slut ändå... Helstekt entrecote. den smordes in med olivolja, vitlök, persilja , timjan, rosmarin och bryntes på i pannan för att sendan gå klart i ugnen. till det en skysås samt skivad ugnspotatis som grattinerats med wiskeycheddar... Mmmmmmm /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Februari 25, 2012 Dela Inlagd Februari 25, 2012 Torskfile, potatismos remoladsås och sallad mums Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 25, 2012 Dela Inlagd Februari 25, 2012 Grillad fläsk-karré, potatisgratäng, grönpepparsås, sallad, rödvin Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Februari 25, 2012 Dela Inlagd Februari 25, 2012 Inga bilder idag blev så besviken på köttabiten. full med senor ock hinnor så man fick använda kniven rejält. men det belv ju gött till slut ändå... Helstekt entrecote. den smordes in med olivolja, vitlök, persilja , timjan, rosmarin och bryntes på i pannan för att sendan gå klart i ugnen. till det en skysås samt skivad ugnspotatis som grattinerats med wiskeycheddar... Mmmmmmm /Enis Ja, Ja. Skyll på köttet du... :thumbsup: Det blev säkert bra. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Lite bilder från buffen på beefeater och chili con carnen serverades utan myrägg precis som det ska vara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Själv blev det ett besök på Flaggan en lamai för mig och köttbullar med mos till joel När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Februari 26, 2012 Dela Inlagd Februari 26, 2012 Pizzaafton igår.. Lite färsk Chili i ena hörnet. Mitt hörn. mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu