FemmeDeFatale Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 Grillad fläskfilé, kantarellsås och pommes, samt lite sallad till och ett par glas rött Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 Panerar gärna fläsk-kött för att behålla köttsaften kvar och kryddor i paneringen.Här blev det kotletter,smörstekta kantareller och grönsaker. Under måltiden testade jag fruns födelsepresent från sonen,ett fotbad som var super för trötta åkarfötter dagligen iklädda stålex.Vad mer kan man begära! Jag måste säga att den där rosa färgen klär verkligen dina ben. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 Jag åt inte. Min uppgift var att stoppa tillbaka alla räkor som hoppade ur matlådan innan dom dog av chiliförgiftning Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 (ändrad) Jag åt inte. Min uppgift var att stoppa tillbaka alla räkor som hoppade ur matlådan innan dom dog av chiliförgiftning :o Ändrades Februari 8, 2012 av FemmeDeFatale Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 11-bitars sushi Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 11-bitars sushi Läckert serverat /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 Fläskkotlett med sås och potatis. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 Fläskkotlett med sås och potatis. FF Serverat Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 Fick själv ta vad jag ville ha, men frugan fixade maten. Det var bara att traska till spisen o förse sig, Finness är inte min starka sida, mest är ät o håll käften. Men jag blev i alla fall mätt, det räcker för mig.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 8, 2012 Dela Inlagd Februari 8, 2012 Läckert serverat /Enis Japp. Lite kolsyreis i lådan under gör väldig effekt Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 9, 2012 Dela Inlagd Februari 9, 2012 Ska man vara riktig borde det väl ha varit bröd istället, även köttfärsen är en "försvenskning" Jag har en motfråga, nu när du är i flappeland, gå och beställ en kalgereta. En köttgryta med stora potatisbitar i, (för övrigt mycket god), serveras alltid med ris, varför? Lite same same. Kalgeretan kommer ursprungligen från Spanien, där ris ej förekom till rätten. Nu har den förvandlats till en filippinsk "nationalrätt". (Sen är jag så pass gammal, att jag äter vad jag vill...) Mvh. borje222 Skulle även föreslå en maträtt som heter Apritada när 33;an är i Filippinerna. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Februari 9, 2012 Dela Inlagd Februari 9, 2012 En granne åker hem till Sverige nu. Dom länsade kyl, frys och skafferi och kom in med det till mig. Bl.a. Falu rågrut och Arbogapastej :) Måste testas direkt. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 9, 2012 Dela Inlagd Februari 9, 2012 (ändrad) Gårdagens middag blev en lamaiare med lite lök och bacon i potatisen på restaurang munchen i manila Ändrades Februari 9, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 9, 2012 Dela Inlagd Februari 9, 2012 Idag blev det revbenspjäll på restaurang tamarin på sabang puerto galera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 9, 2012 Dela Inlagd Februari 9, 2012 Korv med potatis och ägg=Pensionärsmat,mumsfilibabba Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 9, 2012 Dela Inlagd Februari 9, 2012 Idag blev de kotlett och sallad Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 9, 2012 Dela Inlagd Februari 9, 2012 Idag blev de kotlett och sallad Beach 2012?? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd Februari 9, 2012 Dela Inlagd Februari 9, 2012 Vi har längtat efter Maitans pannbiffmacka idag, men han hann ut innan vi kom, ja det kommer mer om varför det i resetråden sen, men det blev några kycklingklubbor från matmoppen på hörnet istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Februari 9, 2012 Dela Inlagd Februari 9, 2012 Beach 2012?? Haha nja men måste börja tänka lite på vikten Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 9, 2012 Dela Inlagd Februari 9, 2012 Idag blev det revbenspjäll på restaurang tamarin på sabang puerto galera Vilket sammanträffande jag åt en likadan. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 9, 2012 Dela Inlagd Februari 9, 2012 Vi har längtat efter Maitans pannbiffmacka idag, men han hann ut innan vi kom, ja det kommer mer om varför det i resetråden sen, men det blev några kycklingklubbor från matmoppen på hörnet istället Är faktiskt lite förvånad att Mait stänger sitt ställe vid 18:00 tiden när han driver ett litet guesthouse med en bar/restaurang. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd Februari 9, 2012 Dela Inlagd Februari 9, 2012 Idag blev det stekt laxfilé, lime/vitvinssås och kokt potatis o lite grönt till...så himla gott! Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest paw-76 Inlagd Februari 9, 2012 Dela Inlagd Februari 9, 2012 Mellanmål. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 9, 2012 Dela Inlagd Februari 9, 2012 Mellanmål. Vill jag också ha här i obygden. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 9, 2012 Dela Inlagd Februari 9, 2012 (ändrad) Ärtsoppa med fläsk & pannkakor MUMS Torsdagsmat!!! Ändrades Februari 9, 2012 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu