Odin Inlagd Mars 19, 2017 Dela Inlagd Mars 19, 2017 6 timmar sedan, skrev Peolito: Sushilunch från svenska sushiköket som ligger i Telefonplan. Tips från Nilsson68 tack för det och skjutsen. Skickat från min iPhone med Tapatalk Å vem fan tipsade Nilsson?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 19, 2017 Dela Inlagd Mars 19, 2017 Å vem fan tipsade Nilsson?? Han bodde där förut.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 19, 2017 Dela Inlagd Mars 19, 2017 Precis nyss, skrev Peolito: Han bodde där förut. Skickat från min iPhone med Tapatalk Ok my bad... Det gjorde jag åxå.. nästan.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 19, 2017 Dela Inlagd Mars 19, 2017 Kvällsmacka som vart allt annat än en standardmacka........ Stekte chilibacon....... Samt kebabkött..... Slicade en ciabatta som skulle bredas med följande...... Rödlök & fetaost på botten........ Sedan Bacon på det......... Plus kebabkött å lite kebabkrydda....... Sallad och plommontomater....... Sedan lägger vi på locket för denna helgen och så kommer jag också göra när jag tryckt i mig denna........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 19, 2017 Dela Inlagd Mars 19, 2017 28 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Kvällsmacka som vart allt annat än en standardmacka........ Stekte chilibacon....... Samt kebabkött..... Slicade en ciabatta som skulle bredas med följande...... Rödlök & fetaost på botten........ Sedan Bacon på det......... Plus kebabkött å lite kebabkrydda....... Sallad och plommontomater....... Sedan lägger vi på locket för denna helgen och så kommer jag också göra när jag tryckt i mig denna........ Nästan så att du borde binda in den... Ja typ som man gör med Karre...? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 19, 2017 Dela Inlagd Mars 19, 2017 14 minuter sedan, skrev Odin: Nästan så att du borde binda in den... Ja typ som man gör med Karre...? Så att den inte rymmer menar du?...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 19, 2017 Dela Inlagd Mars 19, 2017 16 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Så att den inte rymmer menar du?...... Nä det kan den ju inte för du bräserade ju benen i ugnen nyss /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Mars 19, 2017 Dela Inlagd Mars 19, 2017 Ryggbiff med svampsås I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 19, 2017 Dela Inlagd Mars 19, 2017 Lunch, lobster spagetti. Medda, fille med mash. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 20, 2017 Dela Inlagd Mars 20, 2017 Lunch på lokala Indiern... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 20, 2017 Dela Inlagd Mars 20, 2017 Spenat & Falu Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Mars 20, 2017 Dela Inlagd Mars 20, 2017 Lunch och middag... En vanlig dag i en enformig göteborgares liv... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 20, 2017 Dela Inlagd Mars 20, 2017 Hade ju alldeles glömt bort att delge er gårdagens kvällsmat, men bättre sent än aldrig... Som lite plåster på såren bjuder jag på en frukostbild också... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 20, 2017 Dela Inlagd Mars 20, 2017 Så har grillsäsongen börjat “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 20, 2017 Dela Inlagd Mars 20, 2017 Färdigt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 20, 2017 Dela Inlagd Mars 20, 2017 22 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Så att den inte rymmer menar du?...... Njäääe Det såg ut att vara svårt att få in den i käften, men... Varför inte binda in den??? I Hallonsnöre tex.? Då kan ju tom. jag med min blygsamma käft få in den liksom... Hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 20, 2017 Dela Inlagd Mars 20, 2017 Enis Heinz naturligtvis, tyvärr inte glasflaska enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 20, 2017 Dela Inlagd Mars 20, 2017 Hittade en knose överbliven Porchetta i kylskåpet, så den hackades upp och hamnade i stekpannan... I med curry, stark paprika och lök... Fräsa på och i med cream fraiche som får gosa till det lite... Avslutar med röd paprika och persilja.. Visst är det vackert! Serverades med Amadine-potatis.. Fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 20, 2017 Dela Inlagd Mars 20, 2017 19 minuter sedan, skrev ellim63: Hittade en knose överbliven Porchetta i kylskåpet, så den hackades upp och hamnade i stekpannan... I med curry, stark paprika och lök... Fräsa på och i med cream fraiche som får gosa till det lite... Avslutar med röd paprika och persilja.. Visst är det vackert! Serverades med Amadine-potatis.. Fantastiskt gott! Jaja ok det ser bra ut, men ni får ursäkta mej ... Det som inte e stekt i gjutjärn e nånting annat. Jag har åxå en keramisk panna nånstans.. Men fettfri stekning är inte förenligt med hur jag har lärt mej. Jag vill inte nedvärdera eller försöka vara bättre än någon, jag bara säger vad jag tycker. Fortfarande kompisar Mille?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 20, 2017 Dela Inlagd Mars 20, 2017 1 timme sedan, skrev Odin: Jaja ok det ser bra ut, men ni får ursäkta mej ... Det som inte e stekt i gjutjärn e nånting annat. Jag har åxå en keramisk panna nånstans.. Men fettfri stekning är inte förenligt med hur jag har lärt mej. Jag vill inte nedvärdera eller försöka vara bättre än någon, jag bara säger vad jag tycker. Fortfarande kompisar Mille?? Käre vän! Man behöver ju inte steka utan fett bara för att man kör med en keramisk panna men visst gillar jag också gjutjärn speciellt när man gör köttgrytor, köttfärssås eller bränner på en entrecote till exempel! Pusspåre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Mars 20, 2017 Dela Inlagd Mars 20, 2017 Inte ätit men....kan det va nåt tro? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Mars 21, 2017 Dela Inlagd Mars 21, 2017 De här var gott o få ner i kistan.Känns som att en lutare på rummet står på tur!Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 21, 2017 Dela Inlagd Mars 21, 2017 Mojmat med Trocadero därtill Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Mars 21, 2017 Dela Inlagd Mars 21, 2017 Idag hade frugan kokat mat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 21, 2017 Dela Inlagd Mars 21, 2017 Dagens Rätt!Gårdagens Rätt!Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu