Odin Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 Käkade phat pick gai på Lampan idag... Å nu fick jag igen för att jag sa att maten va falangphet sist, satan va magen protesterar nu. Både jag å polaren (inte Per) men Leif tänker nog både en å två gånger innan vi går på muggen i morgon... Men hur konstigt de än låter så var det jäkligt gott... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 Blev sååååå jäkla sugen när jag att andra lagat detta Läggen kokades i 2 timmar med goa kryddor + grönsaker I buljongen från läggkoket pyttsade man i kålrötter och morötter som kokade i 30 min innan potatisen klev i Nu är det nära Himmelskt gott, om jag nu får säga det själv “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 Käkade phat pick gai på Lampan idag... Å nu fick jag igen för att jag sa att maten va falangphet sist, satan va magen protesterar nu. Både jag å polaren (inte Per) men Leif tänker nog både en å två gånger innan vi går på muggen i morgon... Men hur konstigt de än låter så var det jäkligt gott... Det är inte starkt om det inte svider på väg ut Mvh karlarpsmetz Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 1, 2012 Dela Inlagd Februari 1, 2012 Det är inte starkt om det inte svider på väg ut Mvh karlarpsmetz Jadajadajada. Det här va snäppet värre, äta mycket chilli gjorde jag för 5-6 år sedan. Nu va det frågan om att visa personalen på stället att vi pallar, å det gjorde jag för X antal år sedan men tydligen inte längre. Den här gången käkade jag kanske hälften av vad undertecknad kunde trycka i sej för låt oss säga 5 år sedan, å nu lärde jag mej att allt är förgängligt. Även chillitollerans. Hur mkt. kan det ha varit frågar vän av ordning, tja.. en dryg grabbnäve av slizad STARK Pick per portion. (6-8 Chilli med Thaimått). Urp... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 idag fixade frugan en pizza åt sjuklingen Måste leta rätt på receptet på pizzasallad som pingis la in här en gång mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Vanlig ärtsoppa Stark ärtsoppa Grädde med pannkakor Och framförallt, ett trevligt sällskap Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Idag blev det ungarnas favorit.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Grabben hade gjort långkok idag som var färdigt lagom tills man kom hem. /Enis Hur gör du,jag försöker lära vår men nänä(slökorkar är de)Korv stroganoff(som vanligt) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Kallops...På en kinakrog i Huddinge, ja dom ska ha en eloge för sitt möra kött (Bikarbonat) och smaken va ganska ok... Men såsen... såsen va sådär sötsursåsklibbig. Sss. hade väl skrikit sej harmynt antar jag. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Idag blev det ungarnas favorit.. Vi kom på samma kalas .. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Ja vi kör väl in kvällens hälsokost här med! Skickat från en halvfet helgalkis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Ja vi kör väl in kvällens hälsokost här med! Skickat från en halvfet helgalkis. Blir det några Krukor i morgon då? . själv så har jag gått och fönstershoppat några dar så man vet vad som skall läggas i korgen i morgon. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Blir det några Krukor i morgon då? . själv så har jag gått och fönstershoppat några dar så man vet vad som skall läggas i korgen i morgon. /Enis Inga krukor förens efter den 14:e februari. Testar att dra ner på alkohol och andra kolhydratrika grejer en månad. Efter det ska jag kolla om mina tryglocerider gått ner. Sist jag var hos läkarn hade 8,7 eller så på det. Normalvärde är 0,4 - 2,4.. Men jag har beställt några gobitar från Apotekets tillfälliga sortiment som ska avnjutas efter det.. Skickat från en halvfet helgalkis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Idag blev det en buffétallrik i bästa LCHF stil. Tog fram lite grönsaker jag tänkte använda. Och stekte Auberginen Kokade lite blomkål, slängde ner den i en skål med lite smör, vitlök, grädde och svartpeppar. Gav den sedan ett par varv med stavmixerna så att den blev alldeles mosig. Stekte lite lök och lite skivad Fuet. En bit av en kossa kom och lade sig i. Sedan samlades alla på min tallrik tillsammans med lite chilibearnaise, tranbärsgelé och några sparrisar. Och nu har vi fest! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Nb. kommer du ihåg den gamla proglåten: vi ska bolla å rulla fram? F-n ska jag hålla din diet så... kommer jag att bolla å rulla fram Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 jag kör LCHF nu, så det blev bacon med gräddsås och broccoli #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Nb. kommer du ihåg den gamla proglåten: vi ska bolla å rulla fram? F-n ska jag hålla din diet så... kommer jag att bolla å rulla fram Jag vet... jag skulle ha skitit i vinet och tranbärsgelen. Nästa gång blir det mer fett istället!. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 Haha ja. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Februari 2, 2012 Dela Inlagd Februari 2, 2012 jag kör LCHF nu, så det blev bacon med gräddsås och broccoli Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 standardfrukost, gröt, äppelmos, 2 mackor och ett par små vita mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Vanlig ärtsoppa Stark ärtsoppa Grädde med pannkakor Och framförallt, ett trevligt sällskap Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones Himla kul att se dig igen HC. Och pigg och kry och glad ps. Tack för bra moderering. ds. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Inget har ingen matlust... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Skaldjurspizza Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Skaldjurspizza Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones Var är skalen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 3, 2012 Dela Inlagd Februari 3, 2012 Ja å djuren? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu