måne Inlagd Januari 19, 2012 Dela Inlagd Januari 19, 2012 (ändrad) Jag gav f-n i allt i morse å greppade en av mina Terrier's å drog till skogs... Hade en underbar dag i Dianas tecken, utan resultat mer än ynnesten att lyssna på klingande drev nästan hela dagen...Åt i dag?? Två grillad med bröd till frukost och Baguette med äggsallad å handpillade räkor till lunch. Middagen stod på bordet när jag kom hem, Phat khapao goong med omelette. Älskar dej Aya (inte bara för din underbara mat). hehe Sådär säger du aldrig till mig,men det är klart,jag matar ju inte dig :14:Jag bara älskar dig Ändrades Januari 19, 2012 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 20, 2012 Dela Inlagd Januari 20, 2012 Baconlindad fläskfilé på en krämig trattkantarellsås till detta färsk pasta och en cambozolagratinerad tomat. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 20, 2012 Dela Inlagd Januari 20, 2012 Phat Khapao höstens skörd... Den underbara människan jag lever med har gjort ett dagboksuttdrag på våran höst: Phat khapao på Rådjursfärs, gula Kantareller, lök, chilli och div. grönsaker. Prexis vad en man behöver när han kommer hem frusen å kall från skogen. Tack för att du finns Aya. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 20, 2012 Dela Inlagd Januari 20, 2012 Jag håller på å steker Rösti, vilken hopplös rätt å laga, tar ju flera timmar Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Januari 20, 2012 Dela Inlagd Januari 20, 2012 (ändrad) Hoppsan fel forumdel Ändrades Januari 20, 2012 av Kentan I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 20, 2012 Dela Inlagd Januari 20, 2012 Nu några bilder från kvällens kokerier. Steka rösti tar lång tid, här har den nyss hamnat i stekpannan Här en timme senare och nyss vänt på kakan Några fläskfileskivor klara för gjutjärnet Grönfoder till maten Och så några svampar till så är det färdigt Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 20, 2012 Dela Inlagd Januari 20, 2012 Kos Kos fy fan? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 20, 2012 Dela Inlagd Januari 20, 2012 Stek svampen hårdare, den låter fortfarande... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 20, 2012 Dela Inlagd Januari 20, 2012 Kos Kos fy fan? Exactemente bäste svampfan couscous är ett stort fyfan . Trevlig kväll/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 20, 2012 Dela Inlagd Januari 20, 2012 Exactemente bäste svampfan couscous är ett stort fyfan . Trevlig kväll/Hn Hamnoi för fan steka skiten ochså?? Level 2?? Hi Hi Pung på Dig! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 Ikväll blev det helstekt fläskfile med rosepepparsås o klyftisar. Sen blev det dags för frugan att ta rätt på restprodukterna varvid jag o kompisen fortsätte med vårat spel.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 Är det Juholt? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 Är det Juholt? Visst är det han, han rakade av sig mushan o tog första flyg till Nyköping.. Så Ea hämtade honom vi hade en trevlig kväll, hans KK ville inte vara med på bild.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 Ris med god biff piffat med lite smörstekta kantareller. # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 Visst är det han, han rakade av sig mushan o tog första flyg till Nyköping.. Så Ea hämtade honom vi hade en trevlig kväll, hans KK ville inte vara med på bild.. FF Va fan,,finns det fler kk,,trodde han bara hade henne i västertorp.. # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 Är det Juholt? Ja det är nog bätrre han ängrar sig åt att spela biljard. Inte så mycket att hålla reda på och ingen risk att blanda ihop saker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 Ja det är nog bätrre han ängrar sig åt att spela biljard. Inte så mycket att hålla reda på och ingen risk att blanda ihop saker. Nu ska du inte vara så där, det var inte så lätt om man skulle sänka helfärgade eller dom med rand. Det tog en tid innan han förstog reglerna, han ville sänka alla bollarna, men efter en match förstog han.. Men som politiker vill man göra altt rätt, att man sänka den svarta sist var väldigt svårt att smälta. Men jag förklarade att du har slutat med politik nu, du har bara en kvar, så sänk den svarta nu.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 Pappa, kan du göra lasagne när du kommer hem? Och på den vägen är det... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 21, 2012 Dela Inlagd Januari 21, 2012 Tacos hos goda vänner. Tyvärr inga bilder. Men gott som fan var det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 En dag försent, massor championsås med ungsbakade rotfrukter samt fläskareé. Ingen diet här inte. Hoppas inte Bibben ifrågasätter det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 Pappa, kan du göra lasagne när du kommer hem? Och på den vägen är det... Mvh. borje222 Såg förbaskat gott ut det där Du och Enis får slå er ihop där uppe i Gävle och göra en MPR kokbok “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 Fin-pizza på restaurang i Uppsala. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 Fick dessa tre godingar av en kompis som jag tillagade idag, här ligger dom och väntar på stekpannan, kan tillägga att jag kom in från garaget i rättan tid, annars hade det blivit nån thaivariant av dessa delikatesser. såja nu börjar det ta sig som bonden sa... Klart, men eftersom potatisen var slut blev det äkta pulvermos samt gräddsås med gräslök i, aroy aroy Jodå det föll även frugan på läppen, även om det naturligtvis skulle vara ris och den där bruna smörjan som luktar gravöppning Kocken själv i högform Även denne lyxlirare fick smaka av godsakerna mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 Det blev ostfylld pannbiff stekt lök inlagd gurka lingon sås o potäter... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 Ska försöka mig på en hemgjord räkmacka, lika den som hotellet fixar på västgötaträffen, den lilla räcker bra. Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu