Maitan Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Är det byggmästarlåda? Ser ut som korv med mos. OBS, inget tyket här, mest förvånad då jag trodde byggmästarlåda var nåt annat. Den ser inte tyken ut, ser göörr goo ut... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Du kanske tänker på Skomakarlåda med en skiva biff, potatismos och sås? Byggmästarlåda är korv, bacon, lök och svamp med potatismos “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Det började med skomakarlåda... Å sen kom kreativiteten, å sen vette f-n de e lådor om det mesta, Vad tror ni om statsrådslåda me Toblerone??? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Du kanske tänker på Skomakarlåda med en skiva biff, potatismos och sås? Byggmästarlåda är korv, bacon, lök och svamp med potatismos Se där Kenneth då var detta uträtt, tackar så mycket.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Den ser inte tyken ut, ser göörr goo ut... Nu menade jag ju inte lådan men. ähhhh. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Du kanske tänker på Skomakarlåda med en skiva biff, potatismos och sås? Byggmästarlåda är korv, bacon, lök och svamp med potatismos Tack, det var nog den jag tänkte på. Tack Kenneth och wvax, nu har jag gått visare ur även denna dag manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Nu menade jag ju inte lådan men. ähhhh. Förlåt det var fel tråd, får gå tillbaka till poeternas tråd.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Supreme på MAX. men va F*n den kändes inte alls som förr...de måste ha snålat in och förändrat på varje ingrediens. Värdekass... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Supreme på MAX. men va F*n den kändes inte alls som förr...de måste ha snålat in och förändrat på varje ingrediens. Värdekass... /Enis Samma som jag hade till stresslunch, å ja jag är benägen att hålla med dej. Max va bra (nåja) eller gott iaf. förrut.. men nu??? nja... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Sådär då va kvällens mat avklarad, och maskinen gör resten Benfri fläskkotlett med en grönsaksröra med Thaistil En lagom portion efter en dags hårt arbete framför dumburken, får nog sykla en sväng ikväll till pizzerian å ta en öl. Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Sådär då va kvällens mat avklarad, och maskinen gör resten Benfri fläskkotlett med en grönsaksröra med Thaistil En lagom portion efter en dags hårt arbete framför dumburken, får nog sykla en sväng ikväll till pizzerian å ta en öl. Vaddå cykla?? e mopparna trasiga?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Sådär då va kvällens mat avklarad, och maskinen gör resten Benfri fläskkotlett med en grönsaksröra med Thaistil En lagom portion efter en dags hårt arbete framför dumburken, får nog sykla en sväng ikväll till pizzerian å ta en öl. Tycker du ska gå, tänk om du åker in för sykelfylla och missar Maitans goa mat/dryck/sällskap. Det är det inte värt va? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Vi har inga plitar här ute på landet Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 H-e han hugger som en Terrier, å berätta inte hur en Terrier hugger för jag vet... Jag har tre st. Jaa åsså Bibben dådå.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Vi har inga plitar här ute på landet Ingen risk plitarna är i Brottsunda “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 H-e han hugger som en Terrier, å berätta inte hur en Terrier hugger för jag vet... Jag har tre st. Jaa åsså Bibben dådå.. Har en kompis som beskrev mig som "mindre medgörlig än en terrier" en gång. Jag tar det som en komplimang manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Har en kompis som beskrev mig som "mindre medgörlig än en terrier" en gång. Jag tar det som en komplimang Ja envetna, och med vilja som furier... Men med en Charm som inte ens går att beskriva, ja kanske det Bibben. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Jo det vet vi att en terrier är dum som få, fast man håller i alla ben på skrället så försöker fanskapet bita en. Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Pyttipanna stekt ägg rödbetor om jag får hålla mig till ämnet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Ja envetna, och med vilja som furier... Men med en Charm som inte ens går att beskriva, ja kanske det Bibben. Va fan...stöter du på mig? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Januari 19, 2012 Dela Inlagd Januari 19, 2012 Gulasch, oom, nom, nom... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 19, 2012 Dela Inlagd Januari 19, 2012 Raggmunk,fläsk & rårörda lingon mums!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 19, 2012 Dela Inlagd Januari 19, 2012 två tekakor med ost och 5 koppar kaffe Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 19, 2012 Dela Inlagd Januari 19, 2012 två tekakor med ost och 5 koppar kaffe Smarrigt!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 19, 2012 Dela Inlagd Januari 19, 2012 Jag gav f-n i allt i morse å greppade en av mina Terrier's å drog till skogs... Hade en underbar dag i Dianas tecken, utan resultat mer än ynnesten att lyssna på klingande drev nästan hela dagen...Åt i dag?? Två grillad med bröd till frukost och Baguette med äggsallad å handpillade räkor till lunch. Middagen stod på bordet när jag kom hem, Phat khapao goong med omelette. Älskar dej Aya (inte bara för din underbara mat). hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu