Drivern Inlagd Januari 15, 2012 Dela Inlagd Januari 15, 2012 Denna var mycket mumsig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 15, 2012 Dela Inlagd Januari 15, 2012 (ändrad) Denna var mycket mumsig Den såg fin ut! Men nu är det tjuvstart, så det skriker eller hur? Ändrades Januari 15, 2012 av Wangthong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Januari 15, 2012 Dela Inlagd Januari 15, 2012 (ändrad) Den såg fin ut! Men nu är det tjuvstart, så det skriker eller hur? Var på simskolan i Frölunda Kulturhus med dottern,passerade Hemköp och där utanför stod en dam och sålde dessa från Dahls bageri,2 för 40.-, kunde inte stå emot.Brukar bara bli en årligen så nu var det gjort.Tjuvstart,visst men goda,Julskyltningen börjar ju i oktober så allt är ju "flytande" numera,bra eller dåigt?Vet ej.Fettisdagen i år 21 feb. Ändrades Januari 15, 2012 av Drivern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Januari 15, 2012 Dela Inlagd Januari 15, 2012 Inte idag men för ngn vecka sedan. Skickat från en halvfet helgalkis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 15, 2012 Dela Inlagd Januari 15, 2012 Biff från Brasilen med en wiskeysås samt egen pommes och en tomat/mozarellasallad "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 15, 2012 Dela Inlagd Januari 15, 2012 Kebabpizza Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 15, 2012 Dela Inlagd Januari 15, 2012 Giffi mackor, grillad korv, Cola, vatten och The.. Jagat i dag (som vanligt) å trampat runt såå h-e. Å då behöver man fylla på hela tiden så inte rondören försvinner... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 15, 2012 Dela Inlagd Januari 15, 2012 Pyttipanna med stekt ägg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Januari 17, 2012 Dela Inlagd Januari 17, 2012 well,började gårdagen när tjejen gått till jobbet med lite förberedelser"leo,chang,bacardi breezer osv." knådade ihop en deg som skulle bli pitabröd var det tänkt,tack fröken bloggägare..good or not?up too you.yes i like too much but not to eat.. sen började jag med kryddblandning o div förberedelser för att göra pullad gris...pulled pork på eng. i me grisen i ugnen och vänta ca 6tim o ut kommer en mör bit som även gammelmormor utan gaddar kan äta. gjorde även en typ av aioli som en finsk kock gör som ej finns att tillgå i någon receptbok.mycket smaskens. när maten väl var färdig och tjejen kom och såg mitt lätt salongsberusade tillstånd var hon föga imponerad. men efter maten hade hon turligt nog ändrat uppfattning av sin poa... idag så har jag ätit lite leftovers och börjat med leo vad annars,måste ju rensa strupen för vad som komma skall. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Januari 17, 2012 Dela Inlagd Januari 17, 2012 Idag fick det bli en lättare lunch inköpt efter vägen, kycklingfötter till frugan, klubbor till mig. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Januari 17, 2012 Dela Inlagd Januari 17, 2012 Efter att ha sprungit runt på byn, och handlat det sista inför hemfärd i morgon, tog vi besutet att beställa mat, (rätt trötta och slitna). För min del, enkelt och mättande utan krusiduller, en pizza. Bad frugan ringa till -the pizza company-, inte kanske de godaste, men med förhoppning om att det skulle gå smidigt. Vi hade ju trots allt beställt i Bangkok, på hitresan... Ack så lurad jag blev. Steg 1: Först att övertyga opperatören om att vi befann oss i Pattaya, och ej Bangkok. Steg 2: Försökte beställa en tunn italian sausage, ( tidigare hade jag beställt en pan pizza super delux ). Frugan satt med opperatören i säkert fem min. och läste innantill från deras hemsida, varvid det blev tyst i luren under en lång stund.ja, ursäkta...inga problem...30 min. ok. 30min. funkade klockrent, kom en tunn super delux. Om man driver ett miljard-företag, varför sätter man inte nr. på de förbannade måltiderna ? Jag vet att jag kanske är lite kinkig nu, mättade i varje fall magen. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd Januari 17, 2012 Dela Inlagd Januari 17, 2012 Husse har lagat kvällsmat (från påse) Nu har jag provat att lägga upp en bild. Kan vara bra att kunna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 17, 2012 Dela Inlagd Januari 17, 2012 Ostfylld färsk pasta med fläskfilé med en svampsås /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Januari 17, 2012 Dela Inlagd Januari 17, 2012 jaha,så var det med den bra iden med varannandagsfyllan..nja,kvällen blev lång i baren för hade ett par finska vänner där och tjejen e trötter nu och hon ville ha en av hennes älsklingsrätter till frukost.som den gentleman man är så erbjöd jag mig att fixa till en här under natten medans hon sover.(i bakgrunden syns min kvällis som gör att jag har energin..) en bit chiabatta med riktig vitlökssmör,inge dret från affärn här inte hehe.4 stora klyftor i kanske 30-40gr smör o lite vitpeppar inga konstiga tillsatser. rökt skinka och mozzarella som hon sen stoppar i micron i baren,huuj.tar en öl istället,khap! memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 17, 2012 Dela Inlagd Januari 17, 2012 Hallonlakritsglass med vispgrädde samt hemlagad snickers. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 17, 2012 Dela Inlagd Januari 17, 2012 Hallonlakritsglass med vispgrädde samt hemlagad snickers. men va faan. borde vara obligatoriskt att skicka en glass till mig om du lägger upp bild på den! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 17, 2012 Dela Inlagd Januari 17, 2012 K-special med lingonsylt och mjölk Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 17, 2012 Dela Inlagd Januari 17, 2012 Rester, Spagetti och köttfärssås, uppvärmt för tredje gången Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd Januari 17, 2012 Dela Inlagd Januari 17, 2012 Rester, Spagetti och köttfärssås, uppvärmt för tredje gången Med samma talrik? Eller diskade mellan måltiderna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 17, 2012 Dela Inlagd Januari 17, 2012 Med samma talrik? Eller diskade mellan måltiderna? Olika tallrikar varje gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Herre jisses så gott !!!! Stekt fläsk med löksås “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Herre jisses så gott !!!! Stekt fläsk med löksås såg väkligt gott ut. Själv åt jag idag en liknande sån här ( hade inte kameran med mig så jag googlade fram den) fast min hade meeera Räkor. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Byggmästarlåda... Sååå gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Byggmästarlåda... Sååå gott! Är det byggmästarlåda? Ser ut som korv med mos. OBS, inget tyket här, mest förvånad då jag trodde byggmästarlåda var nåt annat. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Januari 18, 2012 Dela Inlagd Januari 18, 2012 Mja inte långt ifrån, prinskorv, mos, sås med champinjoner bacon och lök. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu