Oregistrerad Inlagd Januari 10, 2012 Dela Inlagd Januari 10, 2012 Stegepäror,prinskörv, ködbollar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Januari 11, 2012 Dela Inlagd Januari 11, 2012 Har kommit ner till fiskebyn för några dagar, började dagen med en hotell frukost. Därefter åkte vi en sväng till stranden, där frugan åt lite Thai. Sen tog en sväng förbi och hittade en macka Hos den här gubben, smakade för övrigt mycket bra. Mvh.borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Januari 11, 2012 Dela Inlagd Januari 11, 2012 Det blev en MPR-special i dag... Pyttipanna med stekta ägg å rödbetor, funkar även i ett småruggit klimat som här på Fyn idag! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 11, 2012 Dela Inlagd Januari 11, 2012 En god och vällagad affärslunch med vin på Haga Forum Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 11, 2012 Dela Inlagd Januari 11, 2012 En räkmacka utan öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Januari 11, 2012 Dela Inlagd Januari 11, 2012 korv och makaroner stekt ägg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 11, 2012 Dela Inlagd Januari 11, 2012 Fiskgratäng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Januari 11, 2012 Dela Inlagd Januari 11, 2012 Knaperstekt fläsk med löksås och grönsaker "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 11, 2012 Dela Inlagd Januari 11, 2012 Långkokt kött med pepparrotssås Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Januari 12, 2012 Dela Inlagd Januari 12, 2012 En kyckling kebab 140B, en is med pepsi, (vore trevligare om det var pepsi med is) 30B. På Festival i Pattaya. Nja...mättade väl magen lite, ingen upplevelse direkt. Mvh.borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Januari 13, 2012 Dela Inlagd Januari 13, 2012 Var och hälsade på min arbetskamrat, Affe, som nu lägger handskarna på hyllan, och bosätter sig här i Pattis. Frugan hans, som har bott i Sverige i ca. 10 år, har öppnat en liten restaurant, med inriktning farangmat. Jag var och provsmakade lite blandade saker, och vi utbytte ideer / erfarenheter. Jag vill gärna slå ett slag för hans ställe, BRÄNDA BOCKEN, (behöver jag säga att han är en Gävlebo? ) Det ligger lite offside, på "fel" sida av Sukhumvit, med avtagsväg nästan mitt emot Klangen. Har ni tillgång till moppe/bil, är det inte så långt. Tele nr. finns på menyn. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 13, 2012 Dela Inlagd Januari 13, 2012 Trevligt med nya ställen Han borde nog kolla menyn Stekt Karre med brunsås potatis blev stekt potatis i brunsås t ex “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Januari 13, 2012 Dela Inlagd Januari 13, 2012 Trevligt med nya ställen Han borde nog kolla menyn Stekt Karre med brunsås potatis blev stekt potatis i brunsås t ex Ha. ha, som sagt nyöppnat. Det behövs en en inkörningsperiod, helt klart, men grunden finns då tanten är rätt duktig i köket. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 13, 2012 Dela Inlagd Januari 13, 2012 Yorkshire pudding för första gången i mitt liv, troligtvis åxå den sista. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Januari 13, 2012 Dela Inlagd Januari 13, 2012 Yorkshire pudding för första gången i mitt liv, troligtvis åxå den sista. Fritz.. Amen... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 13, 2012 Dela Inlagd Januari 13, 2012 Tyvärr ingen bild, men det raggmunk med fläsk till lunch ur en rostfri plåtlåda.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Januari 13, 2012 Dela Inlagd Januari 13, 2012 Fläskbenssoppa med ris (ett utmärkt thaislafs) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 13, 2012 Dela Inlagd Januari 13, 2012 Var och hälsade på min arbetskamrat, Affe, som nu lägger handskarna på hyllan, och bosätter sig här i Pattis. Frugan hans, som har bott i Sverige i ca. 10 år, har öppnat en liten restaurant, med inriktning farangmat. Jag var och provsmakade lite blandade saker, och vi utbytte ideer / erfarenheter. Jag vill gärna slå ett slag för hans ställe, BRÄNDA BOCKEN, (behöver jag säga att han är en Gävlebo? ) Det ligger lite offside, på "fel" sida av Sukhumvit, med avtagsväg nästan mitt emot Klangen. Har ni tillgång till moppe/bil, är det inte så långt. Tele nr. finns på menyn. Mvh. borje222 Brända bocken kan väl ge lite annorlunda associationer i Thailand. Speciellt om man inte vet att det är en Gävlebo. Förrutom att associationer om hur maten kommer att smaka uppstår, finns väl en risk att associationer till div. andra aktiviteter uppstår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Januari 13, 2012 Dela Inlagd Januari 13, 2012 Roligt med ett nytt ställe hoppas han får många nöjda matgäster mvh burrabus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 14, 2012 Dela Inlagd Januari 14, 2012 Det är fattigt hos FF idagsläget, så jag fick bjuda frugan på en finsk fattigmansplanka.. Vad är sparriis det duger gott med bara bacon.. Det blev i alla lite godkänt, FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 14, 2012 Dela Inlagd Januari 14, 2012 Vi va ute på älgjakt idag, å med resultatet i färskt minne... Så blir det nog planka för mej åxå framledes, utan kött å annat tjafs bara planka... Det såg jäkligt smarrigt ut FF. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 14, 2012 Dela Inlagd Januari 14, 2012 /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 14, 2012 Dela Inlagd Januari 14, 2012 Kalops Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Januari 14, 2012 Dela Inlagd Januari 14, 2012 Plättar med blåbärssylt (hemma gjord) Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Januari 15, 2012 Dela Inlagd Januari 15, 2012 Var på för mig, ett nytt ställe här i Pattaya. Trevligt, med lite musikalisk underhållning, hot pot och ett antal färdiga rätter, från skaldjur till spagetti. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu