Odin Inlagd December 29, 2011 Dela Inlagd December 29, 2011 Trodde du hadde det med Mmmm, men dagens rätt i det Odinska residenset va Kycklinghjärtan å det faller inte undertecknad i smaken. Jag har inga ropplems att käka hjärta, men inte detta. det ser ut ungefär som en gryta bestående av... Skrotums innehåll om ni förstår vad jag menar... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 29, 2011 Dela Inlagd December 29, 2011 Blunda och tugga,smakar faktiskt inte så tokigt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 29, 2011 Dela Inlagd December 29, 2011 De e jävulskt gott. Jag har alltid trott att ärtsoppa tillhörde det genuint Svenska, men icke visade det sig... Ärtsoppa kommer från Finland. Vi hade en Skotska som kock ombord för några år sedan, hon lagade en Skotsk specialité... Ärtsoppa med fläsk, smaskens, smakade precis som Svensk . MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 30, 2011 Dela Inlagd December 30, 2011 Där har vi en farbror som har läst på i kartan men jag ska vara där slogan lyder "WHEN YOU IN EUROPE GO TO ...." den första som löser den får en nyårspresent av mig så snabbt in på kartan. och lös gåtan Skurup skall det vara. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd December 30, 2011 Dela Inlagd December 30, 2011 Skurup skall det vara. Helt rätt. Så här lyder slogan på engelska, inte som Pingis svengelska - "If you go to Europe, don´t miss Skurup!" //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd December 30, 2011 Dela Inlagd December 30, 2011 Surfaren potatis gratäng med lök och bahcon i. + en kall LEO Blev riktigt gott. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 30, 2011 Dela Inlagd December 30, 2011 När vi kom fram till Bangkok hade hunnit bli ganska sent, så det fick bli en köpe-pizza. Helt ok faktiskt. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 30, 2011 Dela Inlagd December 30, 2011 En god rödingsfilé med hollandaise-sås på Melanders fisk blev det till lunch idag Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 30, 2011 Dela Inlagd December 30, 2011 Idag blev det lite grillat med beasås och pressgurka. Inte så illa med tanke på att jag inte har något riktigt kök här i byn. För frugan blev det en sådan här godsak Mvh borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 30, 2011 Dela Inlagd December 30, 2011 I dag blev det mums fili babba Gristosingar Inköpta på ICA i Älvängen Jo det finns 5 Thailändskor i stan och 2 av dem jobbar på ICA Så i nästa vecka hoppas ja på grillad ORM När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 30, 2011 Dela Inlagd December 30, 2011 Falukorv hawai med snabbmackisar Tur för dig vännen att du inte är gift me en Thailändska När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 30, 2011 Dela Inlagd December 30, 2011 Tur för dig vännen att du inte är gift me en Thailändska De vart gnäll ändå, för i förrgår så gjorde jag en kycklinggryta med hela thaicjilli i, tror du inte hon skulle käka en sån röd litren rackare, mycke hosta å ljud blev det, fniss n fniss Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Äntligen!! Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Kunde du inte ens vänta tills efter nyår !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd December 31, 2011 Dela Inlagd December 31, 2011 Äntligen!! Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones Din göttegris... # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Januari 1, 2012 Dela Inlagd Januari 1, 2012 Idag blev det i största enkelhet korv, (inköpt på Lotus), pulvermos tillredd med hjälp av vattenkokarn. Riktigt gott när man tröttnat på riset... Mvh.borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 1, 2012 Dela Inlagd Januari 1, 2012 De vart gnäll ändå, för i förrgår så gjorde jag en kycklinggryta med hela thaicjilli i, tror du inte hon skulle käka en sån röd litren rackare, mycke hosta å ljud blev det, fniss n fniss ha ha hällsa Lynn och gott nytt år När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 1, 2012 Dela Inlagd Januari 1, 2012 Potatisgratäng med lite hopkok “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 1, 2012 Dela Inlagd Januari 1, 2012 Potatisgratäng med lite hopkok Med mjölk Trodde du var i Thailand,Gott nytt på er alla Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Januari 1, 2012 Dela Inlagd Januari 1, 2012 Blev stekta fläskkotletter med tomater, strips o bea-sås, med vatten att dricka idag Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Januari 1, 2012 Dela Inlagd Januari 1, 2012 Bruna bönor med stekt fläsk på Globetrotter. Man är inte så poppis i huset just nu kan jag lova. Bönorna gör ju att man får övertryck i kistan och därför måste man tryckutjämna vid jämna mellanrum och det är väl inte direkt nån väldoft som puttrar ut. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Januari 1, 2012 Dela Inlagd Januari 1, 2012 (ändrad) Bruna bönor med stekt fläsk på Globetrotter. Man är inte så poppis i huset just nu kan jag lova. Bönorna gör ju att man får övertryck i kistan och därför måste man tryckutjämna vid jämna mellanrum och det är väl inte direkt nån väldoft som puttrar ut. Fritz.. Braking News från Pattaya. Ändrades Januari 1, 2012 av Jive Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 1, 2012 Dela Inlagd Januari 1, 2012 Rester från gårdagskvällen... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 1, 2012 Dela Inlagd Januari 1, 2012 Rester från gårdagskvällen... Fasen, blev det över. Ok, njut i stora drag, det var kanoners, (Som vanligt) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Januari 3, 2012 Dela Inlagd Januari 3, 2012 Dagens hemmalunch blev denna sörjan som består av 2 stekta skivor skogaholms,bacon,2 stekta ägg,stuvning med skogens gula guld samt sallad och sköjde ner med ett glas röd mjölk,detta var inte helt fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu