Stoneys Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 Pannbiff från flaggan i frigolitbox,Deang glömde tallriken. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 Lunch Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Var fick du tag i Ansjovis ? Frugan gör jättegod "Jansson" på en fisk som heter Baigeng, stark reservaition för stavningen men så låter det ungefär när hon uttalar namnet på firren. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Frugan gör jättegod "Jansson" på en fisk som heter Baigeng, stark reservaition för stavningen men så låter det ungefär när hon uttalar namnet på firren. Fritz.. Hej Fritz! Jag nämnde ordet för frugan, men hon bara skakar oförstående på skallen. Har du möjlighet att skriva namnet med thaibokstäver här? /Janne Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Alka Seltser plus några huvud värks tabletter. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Hej Fritz! Jag nämnde ordet för frugan, men hon bara skakar oförstående på skallen. Har du möjlighet att skriva namnet med thaibokstäver här? /Janne Nix pix det kan jag inte.Jag provar att stava på samma sätt som frugan uttalar det, Bai-i-geng. Den ser ut ungefär som en liten mört. Om din fruga fortfarande inte fattar så får hon väl kontakta min så lär dom säkert reda ut det hela. Annars är det bara beställa hos mig så fixar Joy det hela. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Pinnekjøtt blev det idag //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Lax och potatismos(hemlagat förstås)längtar till Thailand så det blev en green currysås till det.Blev faktiskt riktigt gott Kameran är i Thailand så ni får tänka i stället Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Mitt lilla försök att laga Moo Däng. Blev riktigt bra faktiskt, även om jag inte riktigt fick till den där röda färgen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Nix pix det kan jag inte.Jag provar att stava på samma sätt som frugan uttalar det, Bai-i-geng. Den ser ut ungefär som en liten mört. Om din fruga fortfarande inte fattar så får hon väl kontakta min så lär dom säkert reda ut det hela. Annars är det bara beställa hos mig så fixar Joy det hela. Fritz.. Aya säger Ba keng Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 kuttiyao "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 กุ้งเคย ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Var nere på ICA i byn och dom hade julskinka 3½ kg för 152:- så snål som man är så åkte den med Kokade den i grytan upp till 70 grader och grilljerade den ca 20 min Gjorde egen senap efter "pappas senap" recept Vet inte vad man gör med denna direkt? Fåglarna lär få julmat i trädet imorgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Jo ge det till fåglarna dom behöver fett i vinterkylan, (+5 grader just nu) Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Var nere på ICA i byn och dom hade julskinka 3½ kg för 152:- så snål som man är så åkte den med Kokade den i grytan upp till 70 grader och grilljerade den ca 20 min Gjorde egen senap efter "pappas senap" recept Vet inte vad man gör med denna direkt? Fåglarna lär få julmat i trädet imorgon När startar julbordet??Det såg gott ut Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Om jag inte har gjort mycket annat rätt på detta forum, så verkar det som man lade grunden för bildserier. Roligt, ös på... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Om jag inte har gjort mycket annat rätt på detta forum, så verkar det som man lade grunden för bildserier. Roligt, ös på... Mvh. borje222 Undrar var min gulasch-soppe bildsvit är.. den är en klassiker /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Undrar var min gulasch-soppe bildsvit är.. den är en klassiker /Enis Skulle vara kul att se, på söndag kommer korvgubben och säljer ungerska och jougoslaviska körvar, perfekta som bas för en riktig gulasch, inte en svensk kalops Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Undrar var min gulasch-soppe bildsvit är.. den är en klassiker /Enis Tvivlar inte en sekund, själv har jag dock inte varit med så länge på detta forum, förmodligen missat detta, utan att förringa dina inlägg. Du vet att jag gillar vad jag sett från dig ! Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Fredag, varit och blivit mutad på en av alla dessa, jul-tycka om varandra-tillställningar, ( ni tycker väl om våra produkter ) ? Handlat, trött... Vad ska vi äta älskling...-JAG HAR RIS, INGA PROBLEM-... FARSAN...vad sägs om pannkaka? Och på den vägen är det. Jordgubbssylten från 2001, enl. mormors sylt recept, fortfarande smaskig och felfri. Jag vet, mer efterrätt än mat. Mvh.borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Idag blev det rester(igen) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MIWA Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 drivers dog på seven eleven/ shell macken vid Torsvik i Jönköping, en kaffe o lusse bulle slank me oxå, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Jag har ris inga problem... jävlar vad jag ogillar det uttrycket, det används så fort man inte vet vad som serveras... Eller om man inte gillar maten, va f-n prova först å ha åsikt efteråt. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 16, 2011 Dela Inlagd December 16, 2011 Var nere på ICA i byn och dom hade julskinka 3½ kg för 152:- så snål som man är så åkte den med Kokade den i grytan upp till 70 grader och grilljerade den ca 20 min Gjorde egen senap efter "pappas senap" recept Vet inte vad man gör med denna direkt? Sila, och använd som fond, till tex. ärtsoppan, där även den överblivna skinkan hör hemma. Dumt att kasta sådana gosaker. Mvh. borje222 Fåglarna lär få julmat i trädet imorgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd December 17, 2011 Dela Inlagd December 17, 2011 Lördagmorgon.. aaah Idag ska jag bara må bra. Handla lite klappar, äta gott och sen lyxa med smarrig mat och god bärs framför snookern ikväll. Börjar dagen med två lätta mackor med krämig vitlöksmedvurst och supersmarrig St Agur. Och lite andra kolesterolrika tillbehör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu