Fritz Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Frugan fixade till en thailändsk variant av Janssons frestelse som jag och min Polare Pär som är på besök frossade på till middag. Han hade med sig rysk vodka så vi fick i oss ett par snapsar också Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Frugan fixade till en thailändsk variant av Janssons frestelse som jag och min Polare Pär som är på besök frossade på till middag. Han hade med sig rysk vodka så vi fick i oss ett par snapsar också Fritz.. Så skall det låta Friztsen, hade ni saltgurka till? Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Så skall det låta Friztsen, hade ni saltgurka till? Mvh Maitan. Jomenvisst, jag glömde nämna saltgurkan som hon lagt in. Snacka om att man har det bra. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Jomenvisst, jag glömde nämna saltgurkan som hon lagt in. Snacka om att man har det bra. Fritz.. Just Fritzen så skall livet vara utan massa lögner. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Fick inte du maten serverad på en riktig tallrik ? Det brukar jag få när jag äter på Flaggan, kanske man är en VIP-gäst ? Fritz.. Hon kör hem den till mig,och lägger sen upp den på tallrik. Kanske e jag VIP kund.se nästa gång. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Hon kör hem den till mig,och lägger sen upp den på tallrik. Kanske e jag VIP kund.se nästa gång. Wow. här ligger man efter. Jag har aldrig sett Daeng personligen leverera hämtmat i frigolitförpackning och sedan lägga upp den i kundens egen tallirk. Frigolitförpackning av maten och MC-Taxi till kund är vad jag sett. Men grattis till dig som är VIP-kund där Daeng sköter leveransen själv och lägger upp din beställda mat på din tallrik. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Gör man resan enbart för ölen blir det nog i dyraste laget Annars är ju det mesta godare om det är gratis Låter lite som om du kom från Karlskrona, "Gratis är gott" är nog Karlskroniternas valspråk Enda andra alternativet e väl Arboga? MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Svängde in på konsum på hemvägen, dom hadde färsk strömmingsfile för 19;- kilo, det kan man bara inte springa förbi, så nu har vi käkat panerad strömming med persilja och pressad potatis, å magen är välspänd inför kvällens soffbesök Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 (ändrad) Idag blev det återigen världens enklaste sallad. Den är faktiskt så enkel att man aldrig behöver komma ihåg ingredienserna. Det enda den innehåller är nämligen "allt-som-är-gott". Skitsimpelt. Idag blev innehållet: Isbergssallad, blandad bladsallad, egengjorda krutonger (smörstekta med basilika, oregano & svartpeppar), stekt lax, kräftstjärtar, soltorkade tomater, gul paprika, purjolök, böngroddar, gurka och tärnade kokta ägg. Och eftersom skagenröra är gott så vart det en klick sånt som salladsdressing. Enkelt.. och gott. Ändrades December 12, 2011 av noBuzz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Cayennepepparkryddad fläskkarré med en bacon/champinjonsås samt potatispenningar.. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Cayennepepparkryddad fläskkarré med en bacon/champinjonsås samt potatispenningar.. .. och gräddfil/yogurt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd December 13, 2011 Dela Inlagd December 13, 2011 Bara den är kall så duger det till mig Det blev visst lite OT här, men jag ska bara redovisa Coronatestet, så kan vi återvända till käket Jag gjorde som du sa, TV. Öppnade en kall från kylen. Den var ju riktigt god Men 115 Baht Det får inte bli någon vana. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 13, 2011 Dela Inlagd December 13, 2011 Kaffe å 2 leverpatsejfrallor på Kafe' Giffi på Hornsgatan. Dvs. Standard frukost Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd December 13, 2011 Dela Inlagd December 13, 2011 Fried american rice fick det bli idag Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 13, 2011 Dela Inlagd December 13, 2011 Hårdmacka med gubbröra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd December 13, 2011 Dela Inlagd December 13, 2011 Hårdmacka med gubbröra Gubbröra var inte igår Men f'n va gott. Farsan bjöd på Bubb till. Hälften Överste och hälften Renat. :great: Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 13, 2011 Dela Inlagd December 13, 2011 Omelett med tärnad cognacsmedwurst. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd December 13, 2011 Dela Inlagd December 13, 2011 rostbiff i lergryta med lök, paprika och gräddsås gjord på spadet serverat med ris och minimjölk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd December 13, 2011 Dela Inlagd December 13, 2011 Nu undrar jag bara, är inte det äta tråden, dricka tråden är väl en annan? Eller hivar ni bira medels sked? Öl brukar ju kallas flytande bröd i Tyskland tror jag det var Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 13, 2011 Dela Inlagd December 13, 2011 Lite kvällfika "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 En sån här Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 Tjena! Blev sugen på Janssons Frestelse så här på Lucia-kvällen. Bara att köra igång...öppna en Chang först. Varor: Potatis(gillar lite grövre strimlat),lök,ansjovis,grädde,ströbröd och smör. Nu kör vi! Först potatis. Massor av lök. Ansjovis,mer potatis,häll över spadet från ansjovisen. Grädde ca 2.5 dl. Nyttigt och mumsigt. Ströbröd. Några rediga klickar med smör avslutar fint. Ännu nyttigare. In i ugnen ca 200 grader. Mumma till sej ca 45 min. Sprids en underbar väldoft. Efter ca 45 min,ta ut delikatessen,häll över ca 2-2.5dl grädde. Nu börjar det bli riktigt nyttigt. Rena hälsomaten. Två nykokta ägg och KALLES. Måste ju hålla upp Kolestrolet. Frestelsen är klar...nu börjar man närma sej slutet. Upplagt. Två feta skivor Cheddarost. Måste ju se till att få med allt från kostcirkeln. Nu är kl. ca 21.00. En kall Chang och en lätt kvällsmåltid Lucia 2011 Frugan sover,hundarna sover. Bara jag och mina fiskar vakna. Tur att man inte behöver dela med sej av kvällsmaten. Ha en trevlig Lucia. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 Var fick du tag i Ansjovis ? Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 Var fick du tag i Ansjovis ? Tjena! Fick ett trevligt paket från Svedala förra veckan. http://www.maipenrai.se/forum/t/14374-dagens-bild/page__st__10500__p__413750#entry413750 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd December 14, 2011 Dela Inlagd December 14, 2011 Tjena! Fick ett trevligt paket från Svedala förra veckan. http://www.maipenrai...750#entry413750 Jaaa, helskotta. Sådana kompissar skulle man ha Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu