Sam sip sam Inlagd December 11, 2011 Dela Inlagd December 11, 2011 Och vad är "Corona" för något tror du ? Vatten ser det ut som ngt gulaktigt he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 11, 2011 Dela Inlagd December 11, 2011 Vatten ser det ut som ngt gulaktigt he he Du menar som Singha och Chang ungefär då ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 11, 2011 Dela Inlagd December 11, 2011 Hehe Tv. du e en riktig viking. Gillar din person, men va fan Corona??? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 11, 2011 Dela Inlagd December 11, 2011 Orka inte bli sur nu... Men Corona e ju sånt som pojkarna dricker, dom utan plugg i rumpan du vet.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Orka inte bli sur nu... Men Corona e ju sånt som pojkarna dricker, dom utan plugg i rumpan du vet.. Det är väl som dom säger. Smaken är som baken . delad Säger du nej om någon ställer fram god mat och en kall öl (som du förringar) framför dig när du sitter i soffan och mår bra ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Nä de gör jag väl inte... Jo om du ställer fram Sofiero, så blir det nog vatten för undertecknad.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Tjejen friterade lite olika saker som lökringar, chicken nuggets och hemgjorda vårrullar En kall Corona slank ner också Jaa TV de lät jäkligt gott, men tänk dej samma mat med öl till... F-n va gott de hade varit Och vad är "Corona" för något tror du ? Vatten ser det ut som ngt gulaktigt he he Hehe Tv. du e en riktig viking. Gillar din person, men va fan Corona??? Orka inte bli sur nu... Men Corona e ju sånt som pojkarna dricker, dom utan plugg i rumpan du vet.. Hejsan Efter allt tjafs om Corona har jag köpt en Blev det fel ? En Extra. Den kostade, på Villa Market, 115 Baht för en 35:a Det får man ju 4,5 Chang för. Men en sådan grym investering får man ju inte göra fel. Alltså : Ska man dricka ur flaska eller ur glas/sejdel ? Ska man ha med en klyfta lime ? Skall väl vara kall men ingen is, väl ? VV Led mig Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Blanda den med 10 delar Chang Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Nä de gör jag väl inte... Jo om du ställer fram Sofiero, så blir det nog vatten för undertecknad.. Snacka går ju. Tror inte en sekund på det Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Hejsan Efter allt tjafs om Corona har jag köpt en Blev det fel ? En Extra. Den kostade, på Villa Market, 115 Baht för en 35:a Det får man ju 4,5 Chang för. Men en sådan grym investering får man ju inte göra fel. Alltså : Ska man dricka ur flaska eller ur glas/sejdel ? Ska man ha med en klyfta lime ? Skall väl vara kall men ingen is, väl ? VV Led mig Helt upp till ditt tycke och smak Finns inget "fel" sätt. Finns bara olika smaker. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Snacka går ju. Tror inte en sekund på det Jo de sant det vänder sej i magen, de e kanske psykiskt men jag mår illa av det. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Helt upp till ditt tycke och smak Finns inget "fel" sätt. Finns bara olika smaker. OK Då omformulerar jag frågan. Hur vill du ha din Corona ? Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Tycker ibland att det är got att "godisfrossa", och det gör man ju inte så mycket i Thailand så det blir någon gång ibland, t.ex. idag, som det blir en avsickare in på Swensen för att stilla suget och jäklar, dom hade en julskapelse med lite frukt mycket grädde och glass, MUMS, nu har jag som tur ingen figur att vara rädd om för kaloriintaget var nog större än notan, 109 bath! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 OK Då omformulerar jag frågan. Hur vill du ha din Corona ? Bara den är kall så duger det till mig Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 OK Då omformulerar jag frågan. Hur vill du ha din Corona ? Kall, torr och gratis Är ok när man vistas i södra nordamerika, annars tycker jag den är väl blaskig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Bara den är kall så duger det till mig OK, Jag testar i morgon när smaklökarna villat sig i natt. Kall, torr och gratis Är ok när man vistas i södra nordamerika, annars tycker jag den är väl blaskig. Hur då ? Gratis ? ToR södra nordamerika Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 OK, Jag testar i morgon när smaklökarna villat sig i natt. Hur då ? Gratis ? ToR södra nordamerika Gör man resan enbart för ölen blir det nog i dyraste laget Annars är ju det mesta godare om det är gratis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Nu undrar jag bara, är inte det äta tråden, dricka tråden är väl en annan? Eller hivar ni bira medels sked? Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Korvsroganoff på flaggan med egen senap och rostad lök. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Hur är det med Daeng?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Hur är det med Daeng?? Glad som en spele kvinna.Sen vet man inte hur hon känner sig på kvällarna. Stens son är där nu. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Gör man resan enbart för ölen blir det nog i dyraste laget Annars är ju det mesta godare om det är gratis "There are no free lunches" :( Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Korvsroganoff på flaggan med egen senap och rostad lök. Fick inte du maten serverad på en riktig tallrik ? Det brukar jag få när jag äter på Flaggan, kanske man är en VIP-gäst ? Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Kumlaanstaltens köttfärsbiff med klyftpotatis och gräddsås,till det dracks en 3:a mellanmjölk,mumsigt värre.Det är synd om de intagna Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 12, 2011 Dela Inlagd December 12, 2011 Jag är hungrig nu. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu