pilot35se Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 en sak är säker det finns thaimat och thaimat fy fan vad vissa saker stinker SKIT If You want something done...Do it Your self.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Idag kom ungarna hem med en bunt kompisar, pappa kan vi äta här...? Så in i köket, det fick bli nutidens barnmat. Mvh.borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 en sak är säker det finns thaimat och thaimat fy fan vad vissa saker stinker SKIT Durian Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Trevligt. Hur lägger du in bilderna för att få en sån där fin bildserie med lite mindre bilder? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Idag kom ungarna hem med en bunt kompisar, pappa kan vi äta här...? Så in i köket, det fick bli nutidens barnmat. Mvh.borje222 Det som började så bra och så slutar det i TexMex-träsket... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Trevligt. Hur lägger du in bilderna för att få en sån där fin bildserie med lite mindre bilder? Lägger in dem i paint-programmet, och ändrar storleken, i detta fall 400 pixel. Mvh.borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Ostbågar och smuggelöl. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Mitt första försök till att baka lussekatter. De blev väldigt goda, men inte så vackra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Idag blev det julbord. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Idag blev det julbord. Blev det Ikeas eller?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Blev det Ikeas eller?? Nope Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Sönerna på besök så det blev lite smått & gott “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Sönerna på besök så det blev lite smått & gott Slut på + karma men ´du kunde ju ha adopterat mig för ett par timmar he he såg jäkligt gott ut det där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 Slut på + karma men ´du kunde ju ha adopterat mig för ett par timmar he he såg jäkligt gott ut det där Hur manga soner har du? Jag kan nog ocksa tanka mig att bli adopterad... Mumsig varre det dar!!! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 Dagens frukost, varma mackor med gräddstuvad renskav och västerbottensost. Inte så pjåkigt faktiskt Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 Efter att ha utfodrat ungarna behövde pappa en kvälls-macka.. Mvh.borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 (ändrad) Idag blir det kålpudding,gräddsås,rårörda lingon & potäter Mums Fillibaba!!! Ändrades November 27, 2011 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 Hur manga soner har du? Jag kan nog ocksa tanka mig att bli adopterad... Mumsig varre det dar!!! Nja, jag har 2 söner men med flickvänner och kompisar så blev 8 vuxna och 2 barn Lagar oftast mycket mat då jag inte vill att det ska ta slut och folk ska gå hem hungriga Sedan kan man fylla matlådorna med rester Hm, Två söner till! Det här med adoptioner får vi diskutera vid nästa MPR träff Ha det så gött där borta i Panama “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 Soppa i regnrusket /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 Hej Idag till middag.. Världens starkaste Yam Moo Yaa.. Frugan slängde in 7 chilli från hennes domäner, jag har inga problem att äta Prik Nam Plaa till dessert.. Men det här var spicy Tur att man hade en kvalitets öl från det anrika märket Leo som svalkade ner det hela Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 Lamaiare med klyftpotatis på Kumlaanstaltens besöksrum,tyvärr ingen bild p.g.a. fotoförbud.Otroligt gott,önskar att sonens skolmat var en 1/10 så bra som fångmaten. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 Det vart en snabb laxsallad igen. Med lite marinerad kronärtskocka och annat gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 Dagens frukost, varma mackor med gräddstuvad renskav och västerbottensost. Inte så pjåkigt faktiskt Fritz.. Hörru gubbtjyv... Gör inte slut på all skav nu för tusan, jag längtar efter vårt samkväm så det gör ont... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 Negerboll och kaffe Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones För mig ser det ut som en afro american boll din rasist. Mhv jrk För mej ser det ut som en Arakksboll, negerbollar ser ut och tillreds såhär: http://www.kokaihop.se/recept/negerbollar Jag åt "Kaa moo germann", Fläsklägg (19.90 Kr/Kg på Willys) som bryns, kokas ett par timmar sedan steks för att få en brynt yta, gott! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 27, 2011 Dela Inlagd November 27, 2011 även kallad myrstack “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu