Mr Ning Ning Inlagd November 23, 2011 Dela Inlagd November 23, 2011 Spagetti Carbonara ala ning-ning Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd November 23, 2011 Dela Inlagd November 23, 2011 Kroppkakor på Big Horn,en variant som jag aldrig ätit förut men gott var det. Mitt emot hade jag Jive ( trevligt) och hans underbara fru ( ännu trevligare). Gott och trevlig värre alltså Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 blev en somtam idag i tjejens bar. mannen som gör somtamen i området,ja den är den bästa jag ätit någonsin.när hans fru gör den så smakar det ej lika bra. välkommen in annars om nån har vägarna förbi o ta en kall o tjattra lite. da bar nirun condo soi arunothai Pattaya. mvh ari memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 Man tager en plastpåse och lite gammalt bröd. Skickar frugan till stadsparken. Efter ett par timmar åker stekpannan fram Äts naturligtvis med ris Själv hade jag ide-torka, blev lite varma mackor PS. det kan även ha varit en sådan här i den första rätten...lite osäker. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 I onsdags vart det en lamaiare men med lite gojs i form av kapris och ansjovis på en citronskiva ovanpå, serverat med klyftpotäter. Och igår var det gammeldags revbenspjäll med äpplemos och klyftisar påGyllene Prag. Mums fillibabba. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 Skall iväg äta kroppkakor nu. Befinner mig för närvarande på Öland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 Skall iväg äta kroppkakor nu. Befinner mig för närvarande på Öland. Fy fan nu är jag avis skicka upp några till sthlm Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 Kvällens medda.. Färsk pappardelle med laxfilé i ugn samt en citron-, hallon-, rabarbercidersås Achor brewing julöl till /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 Vräkte i mig en kebabrulle,och mår pyton.Känner mig gravid med en elefant i magen. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd November 25, 2011 Dela Inlagd November 25, 2011 Skall iväg äta kroppkakor nu. Befinner mig för närvarande på Öland. Fy fan nu är jag avis skicka upp några till sthlm Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Och några till Hua Hin Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Fy tusan va det gott är att göra sin egen frukost, något som man saknat lite.. Så det blev min favvofrukost... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Det vart ett par inköp av kroppkakor på auktion. 16st till antal för att ätas när man är hemma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Det vart ett par inköp av kroppkakor på auktion. 16st till antal för att ätas när man är hemma. När kommer du förbi med mina ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Fy tusan va det gott är att göra sin egen frukost, något som man saknat lite.. Så det blev min favvofrukost... FF Har du varit sjuk eftersom du inte kunnat gjort egen frukost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 När kommer du förbi med mina ? Passerar stockholm söndag em. Ge mig ett bud så får vi se. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Det vart ett par inköp av kroppkakor på auktion. 16st till antal för att ätas när man är hemma. När kommer du förbi med mina ? Och till mig med mina ? Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Och till mig med mina ? Passerar förbi där slutet av februari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Passerar stockholm söndag em. Ge mig ett bud så får vi se. Ja jag är hemma på söndag säg vad du vill ha så kommer jag ut till västberga och möter upp dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Passerar förbi där slutet av februari Mmmmmmmmmmm, härligt ! Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Passerar stockholm söndag em. Ge mig ett bud så får vi se. Vet ju inte var på öland du är men här har du 2 ställen som är öppna idag och har bra kroppkakort http://www.evaskroppkakor.com/ http://www.ninniskroppkaksbod.se/kontakt.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Detta blev till middag, helstekt fläskfile med hasselbackspotatis o med rosepepparsås.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Detta blev till middag, helstekt fläskfile med hasselbackspotatis o med rosepepparsås.. FF Det är inte bra att äta rått griskött ,det är nötkött som ska vara rosa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Brathwurstmeny på Shell i Västerås. Men nu blir det efterätt flytande potatis Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 (ändrad) Irländsk entrecote med PF, hemgjord chilliesmör. Förrätt Avicado med ägg-lök-hemtrillade stora räjor å lite maajjooonäääs mums Efterrätt: Schang med jäger till och hoppas på en riktig fet jävla V75:a Ändrades November 26, 2011 av husse Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 26, 2011 Dela Inlagd November 26, 2011 Det är inte bra att äta rått griskött ,det är nötkött som ska vara rosa Ska se om jag överlever natten... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu