FF Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Sent from my LG-P990 using Tapatalk Visst är det hon, ska påminna henne igen, kanske det finns en chans för dig igen.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Grillade Baby Ray Hickory penslad fläskkarré, potatisgratäng. Även den bäste kan mislyckas . skulle ha varit en champinjonädelostsås till men det klumpade sig... så det fick bli bea och ädelosten får jag ta till pepparkakorna lite senare /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acrobban Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Flaskfilet med stekt potatis och kantarellsas pa krogen, soi lk metro i pattis, mycket gott, 195 baht only! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Visst är det hon, ska påminna henne igen, kanske det finns en chans för dig igen.. FF Hmmm, ser nu att hon röker,det är ju inget plus direkt. Ska det bli något av vår smekmånad så får hon lägga ner det. Visserligen är det ju trevligt när fruntimmer "smoke the cigarr", men då är det ju inga småpinnar som LM då... Jaja, en matbild kan ni väl få iallafall. Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Roi Et Perra Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Falukörv med mos Nu skall man plugga, plugga, plugga. Undra vad man skall bli när man blir stor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Shnitzel på benfri kotlett champinjonsås och kokta pärer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 (ändrad) Hej Dagens hemmalagade brunch i Minburi blev hälsokost.. Frugan åt Irländsk krabba inköpt i Bangkok för 895 Baht. Jag nöjde mig med en snapper filé inköpt på Tesco Lotus för 37,50 Baht.. Ha en bra dag! Ändrades November 20, 2011 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Hmmm, ser nu att hon röker,det är ju inget plus direkt. Ska det bli något av vår smekmånad så får hon lägga ner det. Visserligen är det ju trevligt när fruntimmer "smoke the cigarr", men då är det ju inga småpinnar som LM då... Jaja, en matbild kan ni väl få iallafall. Semesterförslag? Smekmånad? Hur kommer det sig att jag inte får höra något om sånt här? Förhandlar far ännu om antalet kameler? Men sure, jag är lätt på Malaysia och gp, som sällskapsdam (jag är väldigt duktig på att typ.. göra fula grimarser, prata motogp och bränna pengar... jag är mindre duktig på att klättra uppför en strippstång) För äktenskap och bröllopsnatt räcker det inte med kameler, det kostar minst en ferrari... eller att äktenskapet är med Nicky Hayden.. då betalar pappa minst 5 kameler // FF's extremt charmerande dotter som är nästan lika bra på alkoholintag som sin far www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Men se på f-n, de hade levande kräftor på Makro i Pattaya idag bara honor. 520 b. kilot men man fick ju offra sig. Avlidna dito hade de för 300b b. kilot. Min andel, måste koka i två omgångar då fru Oscar är allergisk mot dill. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Frulla bestående av ägg, bacon, vitlöksmarinerade champingioner, westfaliaskinka, lantpate', soltorkade tomater, the och rostat bröd... Pust och stööön fan va mätt jag är... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Frulla bestående av ägg, bacon, vitlöksmarinerade champingioner, westfaliaskinka, lantpate', soltorkade tomater, the och rostat bröd... Pust och stööön fan va mätt jag är... Är det ngt kvar är på väg hem nu men jag svänger gärna av Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Hederliga panbiffsmackor med stekt ägg, inlagd gurka och hela kittet.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Det blev lite mer smalmat, gratinerad fläskfile med champinjoner. Mvh borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Det blev lite mer smalmat, gratinerad fläskfile med champinjoner. Mvh borje222 Här snackar vi kvalitetsinlägg, inte bara en fin bild på maten utan en bildserie på hur den blev till. Se och lär!!!! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Här snackar vi kvalitetsinlägg, inte bara en fin bild på maten utan en bildserie på hur den blev till. Se och lär!!!! Hej Bibben Hur skall jag kunna lära / fota om hur maten blir till? Under tiden maten tillagas är jag ju portförbjuden till köket.. Ha en kanonbra söndag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 20, 2011 Dela Inlagd November 20, 2011 Fläskfilé med fransk senapssås och grönpeppar, ackompanjeras med små mandelpotatisar och blandad grönsallad. Mvh Mille, Pin och Cajsa (Barnet) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd November 21, 2011 Dela Inlagd November 21, 2011 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 21, 2011 Dela Inlagd November 21, 2011 Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd November 21, 2011 Dela Inlagd November 21, 2011 gårdagens fiskgratäng.gick att äta men lite irriterad att man ej får till samma resultat som i sverige. iofs.har man ej samma råvaror eller verktyg. dessa verktyg var det dock inga fel på. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd November 21, 2011 Dela Inlagd November 21, 2011 ser ut o vara en god o näringsriktig frukost. sportdryck? memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 21, 2011 Dela Inlagd November 21, 2011 ser ut o vara en god o näringsriktig frukost. sportdryck? Nån sportdruck var det ej, men den var näringsriktig för mig just då. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 21, 2011 Dela Inlagd November 21, 2011 (ändrad) Lite uppiffat kaninfoder te medda... Ändrades November 21, 2011 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd November 21, 2011 Dela Inlagd November 21, 2011 Här snackar vi kvalitetsinlägg, inte bara en fin bild på maten utan en bildserie på hur den blev till. Se och lär!!!! Bibben Jag håller absolut inte med, han har juh glömt visa hur man gör riset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 22, 2011 Dela Inlagd November 22, 2011 Bibben Jag håller absolut inte med, han har juh glömt visa hur man gör riset Nästa gång, från risfälten hela vägen till riskokaren, jag lovar. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd November 22, 2011 Dela Inlagd November 22, 2011 Bibben Jag håller absolut inte med, han har juh glömt visa hur man gör riset Kanske kommer !?!? Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu