kongo24 Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Mja, i dag blev det allt en tre rätters middag. Laxerade Arne Det måste ha varit skitgott Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Vad använder du silen till som hänger i bakgrunden? Mja, köpte den förra året då jag råkat svälja en enkrona. Glupske Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 Det blev Thaikäk idag, gick också ner.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 17, 2011 Dela Inlagd November 17, 2011 En mycket komplicerad klassiker Kassler med ost, annanas samt senap samt en champinjonsås. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Buffé med havets läckerheter (klippfisk, sillsorter, hälleflundra, musslor etc etc) ombord på MS Nordnorge på hurtigrutten på väg norrut längs norges västkust. Kastede just loss från Molde med kurs upp mot Trondheim Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Buffé med havets läckerheter (klippfisk, sillsorter, hälleflundra, musslor etc etc) ombord på MS Nordnorge på hurtigrutten på väg norrut längs norges västkust. Kastede just loss från Molde med kurs upp mot Trondheim Ett inlägg utan bild är ett tråkigt inlägg!! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Ett inlägg utan bild är ett tråkigt inlägg!! En bild utan kamera är svår att prestera Duger en framgooglad ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 En bild utan kamera är svår att prestera Duger en framgooglad ? Nej. Har du ingen kamera i din T28? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Nej. Har du ingen kamera i din T28? Bara grodd!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Mja, en annan äter massor av rysk kaviar och lapar i sig champagne högst upp i Eifeltornet. Jag har heller ingen kamera. Skrävlaren Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 SKITMYCKE!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Tycker inte man behöver krångla till det så mycket, tre kokta med bröd och några pilsner blev det här! Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Kvällen än så länge . Lite dryck och tilltugg medans man håller på med förätten min kreation Frugan fixade varmrätten... Lite glögg, pepparkakor och ädelost fick avsluta det hele.. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 Lite glögg, pepparkakor och ädelost fick avsluta det hele.. /Enis Den där pepparkaksbilden var just otroligt nära att kosta mig 5000 spänn (som jag skulle lägga på ett nytt makroobjektiv). Tur att jag besinnade mig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd November 18, 2011 Dela Inlagd November 18, 2011 En näringsriktig middag som täckte in hela kostcirkeln. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Dottern käkade en pizza som hon var nöjd med.. FF tog en favorit i repris, som vad jag nöjd med.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Kvällen än så länge . Lite dryck och tilltugg medans man håller på med förätten min kreation Frugan fixade varmrätten... Lite glögg, pepparkakor och ädelost fick avsluta det hele.. /Enis F-n Enis min favorit whisky, säkert sex år sen man drack en sån god ...... Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Frukost i Trondheim Lite kaffe och MPR Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 F-n Enis min favorit whisky, säkert sex år sen man drack en sån god ...... Mvh Maitan. Skojar ni, broder hittade 15 årig handbuteljerad Balvenie som han köpte 4 flaskor av. jag kan säga att det smakade siden, så jäkla mild och god malt har jag aldrig druckit förr eller senare. En anekdot är att jag träffade dottern till Chefen på Grants på en fest i Paris, Grants som äger Balvenie och andra hus, synd bara att man inte friade där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Idag vart det baconlindad köttfärslimpa. tallriken var nästan diskad när jag ätit klart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 (ändrad) jag åt fisk med sötsur sås... FF Ändrades November 19, 2011 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Frukost i Trondheim Lite kaffe och MPR Bra där, en bild från din T28, synd att du inte hade med den igår på buffén... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Dottern käkade en pizza som hon var nöjd med.. FF tog en favorit i repris, som vad jag nöjd med.. FF Nu blev jag riktigt hungrig, såg smaskigt ut!! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 jag åt fisk med sötsur sås... och lite ris... ;-) Förresten, är det samma dotter du har med dig som dissade mitt semesterförslag för ett tag sen? FF Sent from my LG-P990 using Tapatalk Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd November 19, 2011 Dela Inlagd November 19, 2011 Den där pepparkaksbilden var just otroligt nära att kosta mig 5000 spänn (som jag skulle lägga på ett nytt makroobjektiv). Tur att jag besinnade mig... Ja vilken tur! Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu