stjp8729 Inlagd November 14, 2011 Dela Inlagd November 14, 2011 Hej Dagens äckel tilltugg i Thailand... Dana Blu ost, Feta ost, oliver och ett glas välkyld Leo. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd November 14, 2011 Dela Inlagd November 14, 2011 Hej Dagens äckel tilltugg i Thailand... Dana Blu ost, Feta ost, oliver och ett glas välkyld Leo. Ha en bra dag! Det är du värd Stjp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd November 14, 2011 Dela Inlagd November 14, 2011 Hittade du Danablu därnere? Det ligger väl i paritet med guldpriset! "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 14, 2011 Dela Inlagd November 14, 2011 Hittade du Danablu därnere? Det ligger väl i paritet med guldpriset! Hej amja Nejdå, 100 gram kostade endast 195 baht på Villa Market Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 14, 2011 Dela Inlagd November 14, 2011 Bacon pölse m bröd blev till medda idag Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd November 14, 2011 Dela Inlagd November 14, 2011 Bacon pölse m bröd blev till medda idag Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Ser gott ut på bilden du skickade Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 (ändrad) Hej Dagens äckel tilltugg efter jobbat 13 timmar, gjort rent fyra AC i huset och vattnat gräsmattan. Lite Feta ost, Präst ost, Herrgårds ost, Oliver och en go svalkande Leo öl. Ha en bra dag! PS! Ja, Prästosten och Herrgårdosten är inköpt i Bangkok Ändrades November 15, 2011 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Hej Dagens äckel tilltugg efter jobbat 13 timmar, gjort rent fyra AC i huset och vattnat gräsmattan. Lite Feta ost, Präst ost, Herrgårds ost, Oliver och en go svalkande Leo öl. Ha en bra dag! PS! Ja, Prästosten och Herrgårdosten är inköpt i Bangkok Var i Bkk? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Var i Bkk? Hej Jive ScanDeli ligger på Sukhumvit Soi18 precis brevid Rembrandt hotell. Hemsidan: http://www.scandinaviandeli.co.th/ Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd November 15, 2011 Dela Inlagd November 15, 2011 Det vart en något entrékåt köttslabba med potatis, smörstekta kantareller, bacon, sparris och sallad, smält brie och chilibearnaise. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 16, 2011 Dela Inlagd November 16, 2011 Svensk räkmacka, svensk negerboll och svenskt kaffe Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 16, 2011 Dela Inlagd November 16, 2011 Svensk räkmacka, svensk negerboll och svenskt kaffe Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones F-n va gött med en svensk negerboll Bibben. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd November 16, 2011 Dela Inlagd November 16, 2011 Idag blir det tjocka revben som jag ska förkoka. Sedan in i ugnen med en hemmagjord honungsglaze. Lite potäter och meddan är ferfekt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd November 16, 2011 Dela Inlagd November 16, 2011 Idag blir det tjocka revben som jag ska förkoka. Sedan in i ugnen med en hemmagjord honungsglaze. Lite potäter och meddan är ferfekt. Får vi bilder ? Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 16, 2011 Dela Inlagd November 16, 2011 Inte idag men igår dyrt ja lite 400 båtar... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 16, 2011 Dela Inlagd November 16, 2011 HC åt pannbiff och jag fiskgratäng med isvatten till Först lite sallad Ta-da... En tom tallrik Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 16, 2011 Dela Inlagd November 16, 2011 HC åt pannbiff och jag fiskgratäng med isvatten till Först lite sallad Ta-da... En tom tallrik Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones Tack för bilderna Bibben, gött att se HC och ännu godare att han åt upp allt (kanon härligt) Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd November 16, 2011 Dela Inlagd November 16, 2011 Ja Hr Chang ser riktigt frisk och kry ut. Det är kul att se. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd November 16, 2011 Dela Inlagd November 16, 2011 Frugan shockade mig med falang mat Lax som hon fått av svärfar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 16, 2011 Dela Inlagd November 16, 2011 (ändrad) Trevligt att se dig igen Herr Chang och med god aptit Frugan överraskade mig också med farangmat......Spagetti med köttfärssås Inga bilder tyvärr då jag var jäkligt hungrig efter en 10 timmarsdag i ett frysrum hos GB Glass Men hemmafrysen är nu full med div glass Till dotterns stora lycka Ändrades November 16, 2011 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd November 16, 2011 Dela Inlagd November 16, 2011 Får vi bilder ? Äsrch. Ja jag skulle ta bilder på revbenen. Men både jag och tösen åt så snabbt så det blev inga bilder. Det får bli en raincheck på det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd November 16, 2011 Dela Inlagd November 16, 2011 Spa-ghetto med stekt lax, broccoli, soltorkade tomater och massor av riven parmesan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 16, 2011 Dela Inlagd November 16, 2011 Hade lite rester i kylen. Taco-paj får det heta, en pajdeg fick det bli. Ca: 200g. margarin, 4 dl. vetemjöl, 2msk vatten. blanda, kläm ut i en form, förgrädda 10 min. 225 g. I med fyllning, tex. köttfärs, svamp, korv eller vad man gillar. Gör en äggfyllning med 3st. Stora ägg, 3dl mjölk, krydda efter behag, toppa med riven ost. Grädda igen ca. 225g i 30 min. Funkar för mig och ungarna, helst med sallad. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd November 16, 2011 Dela Inlagd November 16, 2011 (ändrad) Mja, i dag blev det allt en tre rätters middag. Laxerade Arne Ändrades November 16, 2011 av ban99arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd November 16, 2011 Dela Inlagd November 16, 2011 Mja, i dag blev det allt en tre rätters middag. Laxerade Arne Vad använder du silen till som hänger i bakgrunden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu