Enis Inlagd Januari 7, 2010 Dela Inlagd Januari 7, 2010 Så där ja..då är man mätt och nöjd igen. Baconlindad kycklingfilé på paprika och sparris-bädd samt hasselbackspotatis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 7, 2010 Dela Inlagd Januari 7, 2010 Det där såg gott ut Enis grabben gick förbi och slicka sig om munnen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Januari 7, 2010 Dela Inlagd Januari 7, 2010 Ostbågar med brunsås. Matglade Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 7, 2010 Dela Inlagd Januari 7, 2010 Ostbågar med brunsås. Matglade Arne spännande.den har jag inte testat ...men max pommmes med mjukglass och kola sås är en kombo som jag kan reka. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 9, 2010 Dela Inlagd Januari 9, 2010 fuck it up winter Det blev Lax och dillstuvad potatis samt ett glas vitt "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Januari 9, 2010 Dela Inlagd Januari 9, 2010 Nä men snälla Enis. Varför ska du lägga in sådana kulinariska läckerheter?? Snålvattnet rinner och jag blir så avis på dig Du får lägga in blodpudding, ärtsoppa, och sådant. Dina maträtts bilder ser alldeles för aptitliga ut MVH BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 10, 2010 Dela Inlagd Januari 10, 2010 BanFang... OK..lite enklare idag då.nodels. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 10, 2010 Dela Inlagd Januari 10, 2010 Soppa å pannkaka omelett och kycklingsoppa "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 13, 2010 Dela Inlagd Januari 13, 2010 pat krapao nua blev det idag "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bäckis Inlagd Januari 13, 2010 Dela Inlagd Januari 13, 2010 pat krapao nua blev det idag Mmmm det åt jag också idag !!! Gjort på älgfärs... Hellre en flickvän som krånglar ibland ...än en som alltid är ful. Känns som om jag får ändra denna texten nu.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 14, 2010 Dela Inlagd Januari 14, 2010 jäkla Enis När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Januari 14, 2010 Dela Inlagd Januari 14, 2010 Enis det där såg läckert ut Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 14, 2010 Dela Inlagd Januari 14, 2010 Enistråden får denna tråd nog heta hädanefter När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 22, 2010 Dela Inlagd Januari 22, 2010 Ikväll blev det två hemmeckade burgers "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 23, 2010 Dela Inlagd Januari 23, 2010 Enis, du e hopplös! vem f-n vill ha buffé i Örebro när det finns Enis i va de nu var gävle? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 23, 2010 Dela Inlagd Januari 23, 2010 Sill o kogepäror Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 23, 2010 Dela Inlagd Januari 23, 2010 Raggmunk & Kenny! MVH Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 23, 2010 Dela Inlagd Januari 23, 2010 Enis, du e hopplös! vem f-n vill ha buffé i Örebro när det finns Enis i va de nu var gävle? Kan bara håla med När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 24, 2010 Dela Inlagd Januari 24, 2010 Mmmm det åt jag också idag !!! Gjort på älgfärs... Jag har märkt att viltkött passar utmärkt i alla Thairätter, smakerna passar väldigt bra ihop. Phat krapao moo på vildsvinsfärs är delikat.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 30, 2010 Dela Inlagd Januari 30, 2010 Boeuf Bourguignon ... och rödtjutet räckte till några sippar i glaset också "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jolo Inlagd Januari 30, 2010 Dela Inlagd Januari 30, 2010 På lördagar skall man äta näringsriktigt från kostcirkelns alla delar: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jolo Inlagd Januari 30, 2010 Dela Inlagd Januari 30, 2010 Fast det blev lite kyckling och pasta också. (Var nog godare än det ser ut på bilden) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Januari 31, 2010 Dela Inlagd Januari 31, 2010 Lägg ner tråden Jag blir så hungrig!! :whistle:Boffe Ps denna smiley kan väl få stå som ironi Jag tycker att den passar Ds Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Januari 31, 2010 Dela Inlagd Januari 31, 2010 De fick bli stuvade makaroner å falukorv med thaismak. Stuvar makaronerna i cocosmjölk å ringlar lite sweet chilisås över. Udda men gott tycker jag. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 31, 2010 Dela Inlagd Januari 31, 2010 Stekt falukorv med hemlagad senap och hemlagat potatismos perfekt lunch Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu