Sam sip sam Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 Eftersom det är bara torsdag i dag så fick det bli lite vardagsmat Oxfilé med potatisgratäng och lite Greksallad med tzatziki Undrar vad Kenneth har för smarrigt i morgon he he Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 Pizza.Sedan slank det ned 3 norrlands guld klass3 oxå.Till min förvåning hade jag kvar sedan förra helgen. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 kartom "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 Älgbiffar Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 Älgbiffar Mums nu blev jag avis Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 Var ute en stund idag. När jag kom hem överraskade mig frugan med att ha lagat farangmat, Hon hade lagat och lagt upp på tallriken fiskpinnar med potatismos och bredvid det på tallriken hade hon lagt upp rödbetor. Var väl inte den bästa kombinationen men för att sporra henne att fortsätta åt jag upp allt och det smakade inte så illa. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones Vad i herrans namn är det för joks Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 Vad i herrans namn är det för joks Sent from my GT-I9000 using Tapatalk En av mina favoriter faktiskt. Svår att hitta. "Crispy egg noodles with beef and gravy sauce" Nu hade de ingen biff så fick bli kyckling. Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 (ändrad) En av mina favoriter faktiskt. Svår att hitta. "Crispy egg noodles with beef and gravy sauce" Nu hade de ingen biff så fick bli kyckling. Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones Bara att besöka närmaste foodcourt ... där thai äter så brukar det finnas . En favorit hos mig med Ändrades Oktober 27, 2011 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 (ändrad) Eftersom det är bara torsdag i dag så fick det bli lite vardagsmat Oxfilé med potatisgratäng och lite Greksallad med tzatziki Det där såg riktigt gott ut. Själv har man precis intagit frukost, lite rostade mackor med ost och skinka och rester frpn igår, sticky rice och nua däd dtio och två koppar te. Ändrades Oktober 28, 2011 av Gorocco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Fläskfile med bla gele i hörnefors Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nikkala Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Baren vid statoil kanske? Stannade alltid där förr när man låg ute och nötte på vägarna. huvet ner i sanden och rumpan upp i skyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Baren vid statoil kanske? Stannade alltid där förr när man låg ute och nötte på vägarna. Stämmer bra det Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Kvällens tallrik "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 (ändrad) En halvdann sjömannsbiff har jag käkat idag,,,, Imorgon då jag vaknar jag me fyllhunger, å då blir det säkert en massa varma mackor me massa ost. C;D Ändrades Oktober 28, 2011 av C-dude Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 (ändrad) Gissa vad kottarna beställde ikväll? FF Ändrades Oktober 28, 2011 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Gissa vad kottarna beställde ikväll? Fasen ni får ju snart Sjöbjugg plankstek hela veckan lång!!! Själv blir det Hasselbackspotatis,pepparstekt ytterfile med grönpepparsås & några Bärs FF Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Enkelt ikväll, Entrecote med pommes, någon champininonröra med hungarian hotvax och lök, några pilsner t kocken och nu tv:n Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Sent from a Samsung, the original and mother of all smart phones Ser ut som du äter på Nong Jai, trevligt ställe om det inte regnar vilket gjorde hela sista veckan för mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Rissoppa med köttfärs Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Gissa vad kottarna beställde ikväll? FF Nu är kottarna mätta o belåtna, bara att vänta tills dom åker hem.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Nu är kottarna mätta o belåtna, bara att vänta tills dom åker hem.. FF Hörru Finn Fan, nästa gång du gör plankstek kan du väl göra en extra och buda hem till mig, Svampen kan gott ställa upp och köra budbil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Hörru Finn Fan, nästa gång du gör plankstek kan du väl göra en extra och buda hem till mig, Svampen kan gott ställa upp och köra budbil Svampen köra på en fredag eller lördag...Det hade inte gillat . Mvh Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 28, 2011 Dela Inlagd Oktober 28, 2011 Hörru Finn Fan, nästa gång du gör plankstek kan du väl göra en extra och buda hem till mig, Svampen kan gott ställa upp och köra budbil Skickan REK-Post = Välhängd!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu