Tommy Inlagd Oktober 25, 2011 Dela Inlagd Oktober 25, 2011 (ändrad) Ädelostfylld löfbiff med hasselbackspotatis Löbiff?... Är det nåt liknande skäggbiff? Lunch här var fläskpannkaka med lingonsylt, jättegott! Middag var grillade laxspett, tur att jag åt en rejäl lunch (är inte så förtjust i lax). MVH Tommy Ändrades Oktober 25, 2011 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Oktober 25, 2011 Dela Inlagd Oktober 25, 2011 Gottegris jag har åkt i norska lappmarkerna hela dagen och där finns fan ingen mat Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Du käkar väl bara Svenskslafs i alla fall, så det gör dig nog bara gott att svälta ett par dar! Bli lugn o lätt med oss som äter THAI! MVH AMJA "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 Du käkar väl bara Svenskslafs i alla fall, så det gör dig nog bara gott att svälta ett par dar! Bli lugn o lätt med oss som äter THAI! MVH AMJA Jasså är du kannibal, då bör du nog söka dig till en doktor Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 Panerad torsk med päronstamp rejäla portioner i norrland Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 Panerad torsk med päronstamp rejäla portioner i norrland Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Mellanmjölk vad är det för förorenat slafs du häller i dig . Fan jag som trodde att du var en bondpojk från Öland som drack riktig mjölk . BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 Raggmunk med bacon o lingon... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 Mellanmjölk vad är det för förorenat slafs du häller i dig . Fan jag som trodde att du var en bondpojk från Öland som drack riktig mjölk . Tyvärr var den slut eller om dom inte hade Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 Hemrullade köttbullar och hemgjort potatismos med köpt lingonsylt(grabbens beställning)Mumsigt värre Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 Kebabpizza och till det drack jag 1 liter lättmjölk, så nu ligger jag mätt och rund om magen i soffan och jäser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 provade detta recept.häll ner allt i en stekpanna,ja förutom ölen då. tänd eld på gasolköket och rör tills det är varmt. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 provade detta recept.häll ner allt i en stekpanna,ja förutom ölen då. tänd eld på gasolköket och rör tills det är varmt. Maksalaatikko är gott med tyttebär till Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 jo den är god,o då helst stekt lite brun i stekpanna med smör. tyttebär vet jag inte vad det är men säkert ej samma som konkelbär memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 jo den är god,o då helst stekt lite brun i stekpanna med smör. tyttebär vet jag inte vad det är men säkert ej samma som konkelbär Lingon Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 Lingon Sent from my GT-I9000 using Tapatalk ja på svenska så förstår jag men e lite dålig på utrikiska. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 ja på svenska så förstår jag men e lite dålig på utrikiska. Ok tyttebär norska, jag tar med en leverlåda till vintern får vi smaska i oss då vi lär nog bo grannar då Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Oktober 26, 2011 Dela Inlagd Oktober 26, 2011 ahaa,man lever så länge man lär eller hur var det. ajaj,låter gott det. ska du ha lägenhet i samma som förut eller kanske bli närmare granne ändå? memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 idag blev det pad grapao gai pet pet hos en thaivagn i lessebo. känner att jag tacklat av utan stark mat i 6mån.. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 Rester Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 Prova pitepalt var inget vidare torrt som tusan Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 Prova pitepalt var inget vidare torrt som tusan Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Smör 33:an, en stor jäkla klick smör ( helst skirat) ska man ha till palt. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 Smör 33:an, en stor jäkla klick smör ( helst skirat) ska man ha till palt. Fritz.. Fritzen nu får du komma hämta din isterband innan den går själv ut från skåpet. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 Smör 33:an, en stor jäkla klick smör ( helst skirat) ska man ha till palt. Fritz.. 33:an har inte smörat i sverige dom sista 18 åren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 Eftersom det är bara torsdag i dag så fick det bli lite vardagsmat Oxfilé med potatisgratäng och lite Greksallad med tzatziki “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 äh,va avundsjuk o sugen på din mat jag blev. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 27, 2011 Dela Inlagd Oktober 27, 2011 Köttfärslimpa med sås o potatis.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu