Sam sip sam Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 Blev lite blandat från coop:buffe i kiruna Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 Blev lite blandat från coop:buffe i kiruna Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Har du hittat Erkki? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 (ändrad) Blev lite blandat från coop:buffe i kiruna Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Buffe' ? Ser snarare ut som svenskslafs i mina ögon Fritz.. Ändrades Oktober 24, 2011 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 Har du hittat Erkki? Nej fasen heller he he Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 Idag får MPR-jurym brstämma måltid vad ska jag laga idag, det kommer en bildserie på den rätt som vinner, kl 18.30 börjar jag. Ni har att välja på 1. Griljerad skinka med rotmos 2. Ugnsbakad fakukorv med potatismos 3, legymfyllda biffar med potatisgratäng Pingis med kockmössan på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 röstar på 2:an mvh mille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 3:an http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 2:an,självklar vinnare.Mums,tror det kan bli det här oxå Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 2:an! Skiva ner korven lite lätt och smeta ner senap, ketchup och gurkmix i springorna. Därefter ostgratinering. Enkelt och gott! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 (ändrad) Jag röstar för 2:an - den känns ju ofta både befriande och mer rejäl till sin koncistens. Ändrades Oktober 24, 2011 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 (ändrad) Till lunch idag blev det rester.(Det som blev över när frugan gjort sin matlåda) Ändrades Oktober 24, 2011 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 Middagen är just uppäten - det blev: Hemlagade pannbiffar, grönsaker och ris, till det frugans hemsnickrade salzasås innehållande krossade tomater & annanas, finhackad selleri, gul lök, chilli, färsk timjan och oregano. Gött var det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 Halv grillad kyckling köpt på ICA i Floby Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 Idag får MPR-jurym brstämma måltid vad ska jag laga idag, det kommer en bildserie på den rätt som vinner, kl 18.30 börjar jag. Ni har att välja på 1. Griljerad skinka med rotmos 2. Ugnsbakad fakukorv med potatismos 3, legymfyllda biffar med potatisgratäng Pingis med kockmössan på Trean skulle jag valt om jag kockade, läs Lillkrabban. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 1:an Rotmos e gött de Här blev det spagetti med köttfärssås /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 Jag skulle nog välja ... ett annat ställe ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 (ändrad) Blev fläskarre Ps till medlemmarna som har lingonveckan jag stannade när jag åt och skrev ds Sent from my GT-I9000 using Tapatalk även en blind höna kan fånga ett korn. Mvh jrk Ändrades Oktober 24, 2011 av jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 Felix underbara krögarpytt !! Skickat från en halvfet helgalkis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 Ut i trädgården och hämta ett äpple Skala äpple och lök och potatisen och koka den mjuk Ta fram morötter från Stora Mellösa skala och tärna och koka dom blanda potatis morötter och ärter med mjölk och smör stampa med en stamp. garnera den uppskurna korven med lök, äppleskivor ost senap & ketcup krydda in i uggnen i 220 gr ca 30 min JäTTEGOTT, och spara resten i kylen eller gör matlåda till dagen efter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 (ändrad) röstar på 2:an mvh mille 2:an,självklar vinnare.Mums,tror det kan bli det här oxå 2:an! Skiva ner korven lite lätt och smeta ner senap, ketchup och gurkmix i springorna. Därefter ostgratinering. Enkelt och gott! Jag röstar för 2:an - den känns ju ofta både befriande och mer rejäl till sin koncistens. Som vanligt en besatthet runt "2:an" när forumpojkar diskuterar Ändrades Oktober 24, 2011 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 Som vanligt en besatthet runt "2:an" när forumpojkar diskuterar nu ska du inte vara sån, det var faktiskt falukorv vi ville ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Oktober 24, 2011 Dela Inlagd Oktober 24, 2011 Jag skulle satsat på alernativ 3 lät smaskigt . käkade en pizza ikväll och det är ju inte så spännade men god bukfylla.. hade Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Oktober 25, 2011 Dela Inlagd Oktober 25, 2011 Då fru Oscar och hennes brorsdotter dragit till någon marknad i Pattaya så blev det till att fixa något godis. Baconpannkaka gjord av majsmjöl, ägg och vispgrädde. Serverades med 'dyra' Felix Rårörda Lingon från Villa Market. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 25, 2011 Dela Inlagd Oktober 25, 2011 Ädelostfylld löfbiff med hasselbackspotatis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 25, 2011 Dela Inlagd Oktober 25, 2011 Ädelostfylld löfbiff med hasselbackspotatis Gottegris jag har åkt i norska lappmarkerna hela dagen och där finns fan ingen mat Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu