måne Inlagd Oktober 20, 2011 Dela Inlagd Oktober 20, 2011 Kebabpizza med stark sås mums för en diabetiker Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 20, 2011 Dela Inlagd Oktober 20, 2011 Kebabpizza med stark sås mums för en diabetiker Mmm men det stärker hjärta och själ. ungefär som Chang Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 22, 2011 Dela Inlagd Oktober 22, 2011 Till frukost detta FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd Oktober 22, 2011 Dela Inlagd Oktober 22, 2011 Är det kattmat du har på Äggen? ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 22, 2011 Dela Inlagd Oktober 22, 2011 Sorry ingen mat än, men.... Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 22, 2011 Dela Inlagd Oktober 22, 2011 (ändrad) Är det kattmat du har på Äggen? NÄi det Är grismat, annars namnet på grannens gris funkar också.. FF Ändrades Oktober 22, 2011 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 22, 2011 Dela Inlagd Oktober 22, 2011 (ändrad) FF: Jag diggar din/frugans ideologi att fylla tallriken till bredden. Inget jävla tjafs med nån ringlande sås eller nåt annat bjäfs. *tummeuppsmiley* Ändrades Oktober 22, 2011 av Benriach Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 22, 2011 Dela Inlagd Oktober 22, 2011 Idag blev det Taco dinner, troligen för sista gången. Lyckades, min vana trogen, äta så mycket att jag mår tjuvens och det formligen rinner guacamole ur öronen på mig. Det är definitivt den maträtten det är fel på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 22, 2011 Dela Inlagd Oktober 22, 2011 Panerade torskfile te medda och gjorde en kall sås med lite go saker i och ett par nubbar till det så mår man bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 22, 2011 Dela Inlagd Oktober 22, 2011 Frugans korv stroganoff=både grabbens och min favorit(tillsammans med pytten då) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 22, 2011 Dela Inlagd Oktober 22, 2011 Frugans korv stroganoff=både grabbens och min favorit(tillsammans med pytten då) Korv stroganoff å Pytt ligger jäkligt högt upp på min wishlist åxå. Men älgkalvlever Anglaise är den yppersta favvon. Idag blev det Ayaplockad kantarellsoppa som smakade kanoon Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 22, 2011 Dela Inlagd Oktober 22, 2011 Helstekt oxfile som bränndes på med Wiskey för att sedan gå klart i ugnen... Smörsteka champinjoner, Bea samt klyftisar till... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 22, 2011 Dela Inlagd Oktober 22, 2011 Fan vad hungrig man blir av den här tråden.. Får nog slänga in en grandiosa calzone i micron Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 22, 2011 Dela Inlagd Oktober 22, 2011 Du skulle ju slut käka pizza saru?? Stek en morot istället Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 22, 2011 Dela Inlagd Oktober 22, 2011 Pizza kan jag aldrig sluta äta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 22, 2011 Dela Inlagd Oktober 22, 2011 Same same me, fast vi borde... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 22, 2011 Dela Inlagd Oktober 22, 2011 Helstekt oxfile som bränndes på med Wiskey för att sedan gå klart i ugnen... Smörsteka champinjoner, Bea samt klyftisar till... Blev det ngt över i så fall kan du fixa till en lunchpytt kommer jag förbi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 23, 2011 Dela Inlagd Oktober 23, 2011 Det blev smörgåstårta som min dotter bjöd på... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Oktober 23, 2011 Dela Inlagd Oktober 23, 2011 Den med räkorna såg fantastisk ut! "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 23, 2011 Dela Inlagd Oktober 23, 2011 Det blev smörgåstårta som min dotter bjöd på... FF Det blev smörgåstårta som min dotter bjöd på... FF Det där såg oförskämt gott ut Själv har jag en ungspannkaka med bacon på gång “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 23, 2011 Dela Inlagd Oktober 23, 2011 Blev fläskarre Ps till medlemmarna som har lingonveckan jag stannade när jag åt och skrev ds Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Oktober 23, 2011 Dela Inlagd Oktober 23, 2011 Det där såg oförskämt gott ut Själv har jag en ungspannkaka med bacon på gång 555 även jag lyssnade på Pelle Party och gjorde fläskpannkaka, den vart väl sådär men tror att den ska vara inne i ugnen mer än 25 min som det står i receptet. Såg väl inte så god ut men smaken var det inget fel på. PS. Det vart ärtsoppa före pannkakan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 23, 2011 Dela Inlagd Oktober 23, 2011 (ändrad) 555 även jag lyssnade på Pelle Party och gjorde fläskpannkaka, den vart väl sådär men tror att den ska vara inne i ugnen mer än 25 min som det står i receptet. Såg väl inte så god ut men smaken var det inget fel på. PS. Det vart ärtsoppa före pannkakan äsch, bry dig inte om hur många minuter det står i receptet. Låt den vara inne i ugnen till den fått färg ovanpå så blir det bra. Fritz.. Ändrades Oktober 23, 2011 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Oktober 23, 2011 Dela Inlagd Oktober 23, 2011 Allt som man stoppar i i ugnen skall (oavsett vad som står i recept) stå inne tills det är färdigt och inte en minut längre! "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Oktober 23, 2011 Dela Inlagd Oktober 23, 2011 Forden bjöd på lite annorlunda thaimat idag För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu