Phom Lasse Inlagd Oktober 13, 2011 Dela Inlagd Oktober 13, 2011 Thailändsk omelett med ris Det du gör i dag, kommer tillbaks i framtiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 13, 2011 Dela Inlagd Oktober 13, 2011 Inte dagens, men söndagens Polarn tog en hård gurkmacka Måndagens lunch “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 En LITEN lunchmacka med ägg och insmugglad ansjovis från Serige. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 gai o bea chang göttit För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Efter en liten skogstur 4x4 blev det lite kyckling. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mussemannen Inlagd Oktober 14, 2011 Dela Inlagd Oktober 14, 2011 Tom yum gai denna gång med kokosmjölk vi brukar oftast göra utan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Oktober 16, 2011 Dela Inlagd Oktober 16, 2011 Dagens LILLA lunchmacka, blev köttbullsmacka. Köttbullarna kommer ifrån Scandinaviandei på Sukuvitt soi 18. Det är chefens (Göran) mamma som bidragit med receptet. Kanoners !!!!!! Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Oktober 16, 2011 Dela Inlagd Oktober 16, 2011 Efter en lång shoppingtur till Pattaya så blev det vid hemkomst enkelt och snabblagat, Winerkorvar med bröd och pommes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 16, 2011 Dela Inlagd Oktober 16, 2011 (ändrad) Har inte käkat än, men i matthermosen ligger det Makaroner med specialgrillkorv (70% kötthalt) med knaperstekt bacon och parmesan. F- n jag längtar redan till lunch... I detta nu sköt polaren en liten Råbock, så snart kanske det blir ett avbrott så jag kan käka. Ändrades Oktober 16, 2011 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Oktober 16, 2011 Dela Inlagd Oktober 16, 2011 (ändrad) Har inte käkat än, men i matthermosen ligger det Makaroner med specialgrillkorv (70% kötthalt) med knaperstekt bacon och parmesan. F- n jag längtar redan till lunch... I detta nu sköt polaren en liten Råbock, så snart kanske det blir ett avbrott så jag kan käka. Jag skickar in grannens hund också så får ni missta den för en älg, visserligen en dvärgschnauzer men skjut bara. Grannen har ingen pli alls på den, jycken juckar på husses ben och visar vem som bestämmer och skäller konstant i tid och otid. Jag tar första tuggan. Ändrades Oktober 16, 2011 av Gorocco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 16, 2011 Dela Inlagd Oktober 16, 2011 Har inte käkat än, men i matthermosen ligger det Makaroner med specialgrillkorv (70% kötthalt) med knaperstekt bacon och parmesan. 70% är väl lite snålt,ska vara minst 100%... Sent from my LG-P990 using Tapatalk Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Oktober 16, 2011 Dela Inlagd Oktober 16, 2011 (ändrad) Åt precis en sådan här croissant som jag köpte på Lidl. Riktigt göttit var det. Till middag blir det Tom kha gai. Ändrades Oktober 16, 2011 av BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 16, 2011 Dela Inlagd Oktober 16, 2011 Till frukost kaffe + 2 hemmagjorda toast skagen till lunch blev det patentmacka med falukorv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 16, 2011 Dela Inlagd Oktober 16, 2011 Hej Var for hungrig for att ta en bild. Men det blev Chicken Tikka Masala oh Naan Bread. Ha en bra jag Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Oktober 16, 2011 Dela Inlagd Oktober 16, 2011 135 spänn för denna sallad i Sumpan. Vilket skämt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Oktober 16, 2011 Dela Inlagd Oktober 16, 2011 Idag vart det potatis , köttbullar , gräddsås , lingon och mjölk . Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 16, 2011 Dela Inlagd Oktober 16, 2011 (ändrad) 135 spänn för denna sallad i Sumpan. Vilket skämt. Vem har spytt? Ändrades Oktober 16, 2011 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Oktober 17, 2011 Dela Inlagd Oktober 17, 2011 Dagens lunchmacka blev en grov macka med Prosciutto di Parma skinka och ost. Körd en minut i micron. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Oktober 17, 2011 Dela Inlagd Oktober 17, 2011 Varmrökt Flundra, 1,2 kg, med ris och chilisås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 17, 2011 Dela Inlagd Oktober 17, 2011 Hej Dagens middag i Min Buri.. Dryck tre glas vatten Ha en bra kväll! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 17, 2011 Dela Inlagd Oktober 17, 2011 70% är väl lite snålt,ska vara minst 100%... Sent from my LG-P990 using Tapatalk Ja sådär tokigt blir det med EU- klassningen avseende köttinnehåll kontra Svensk klassning. Svensk 70%-ig blir över 100% på EU-språk Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 19, 2011 Dela Inlagd Oktober 19, 2011 Idag blev det kåldolmar med sås o potäter.. Denna måltid avnjutades med dunk vitt från den egna gården.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 20, 2011 Dela Inlagd Oktober 20, 2011 Idag blev det Mamma Monias köttbullar med sås lök o potatis.. www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 20, 2011 Dela Inlagd Oktober 20, 2011 Lappskojs "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Oktober 20, 2011 Dela Inlagd Oktober 20, 2011 Lappskojs Kanske tur att det inte var nån bild idag, det är ju inte en speciellt fotogenique rätt "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu