Oregistrerad Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Kebabrulle med stark sås, bäsk + starköl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Kebabrulle med stark sås, bäsk + starköl En sann gourmet har talat! "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Släng i en skiva rökt skinka , så blir det ännu godare! Eller Bacon........Mums “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 (ändrad) En schnitzel på bodegan i örebro Sedan blev man hämtad och hemkörd av Måne tusen tack Ändrades Oktober 7, 2011 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Hehe Måne kan packa ihop å skjutsa hem dom flesta... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 En schnitzel på bodegan i örebro Sedan blev man hämtad och hemkörd av Måne tusen tack En schnitzel på bodegan i örebro Sedan blev man hämtad och hemkörd av Måne tusen tack WOW! Vilken fredagskväll “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Tyvärr inte idag, men ändå... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Tyvärr inte idag, men ändå... Undrar någon gång när man ska släppa snålheten, unna sig att flyga annat än i apklassen.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 (ändrad) Undrar någon gång när man ska släppa snålheten, unna sig att flyga annat än i apklassen.. FF Akta så inte en Amerikansk bilmodell mår illa Ändrades Oktober 7, 2011 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 Undrar någon gång när man ska släppa snålheten, unna sig att flyga annat än i apklassen.. FF Skaffa dig ett kort på Thai, så kan du uppgradera efter 2 resor. Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nikkala Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 skiljer bara 5-6000 kr för att sitta bättre och slippa barnskrik och fyllestök. lätt värt det enligt mig och mina goda vänner, huvet ner i sanden och rumpan upp i skyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Oktober 7, 2011 Dela Inlagd Oktober 7, 2011 skiljer bara 5-6000 kr för att sitta bättre och slippa barnskrik och fyllestök. lätt värt det enligt mig och mina goda vänner, Tääääääänk va billigt för 10 timmar! Stollar! !0 timmar står väl alla ut med. (Vi som flugit PIA) "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 Hoy Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 Jaha, gumman har varit aktiv i köksregionerna och mitt midjemått har återigen ökat Hemmabakade baguetter med räk/krabb-röra. Smaskens! Och i och med att jag nu är allt för mätt, måste jag häva mig i tv-soffan och se någon halvtaskig rulle. Givetvis med tilltugg Mvh / En mkt mätt och belåten PTG Trevlig lördagskväll! "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 8, 2011 Dela Inlagd Oktober 8, 2011 3 st wienerkorvar med senap å ketchup Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Oktober 9, 2011 Dela Inlagd Oktober 9, 2011 Tjena! Blir kylskåpskalla köttbullar på nybakat rågbröd till frukost. Gjorde ett gäng i Fredags-afton. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Oktober 9, 2011 Dela Inlagd Oktober 9, 2011 Farangmat idag igen, men beställt av en Thai, fru Oscars brorsdotter som är på besök några veckor nu när skolan är stängd. Tonfiskgratäng, beställdes med 'pak chi lao mak mak'. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd Oktober 9, 2011 Dela Inlagd Oktober 9, 2011 Tyvärr inte idag, men ändå... Gutt, sorry klicka fel knapp. Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Oktober 9, 2011 Dela Inlagd Oktober 9, 2011 Rå köttfärsmacka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Oktober 9, 2011 Dela Inlagd Oktober 9, 2011 Rå köttfärsmacka Inga kväljningar? Ironi. Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 9, 2011 Dela Inlagd Oktober 9, 2011 Inga kväljningar? Ironi. Mvh jrk Nä det är ju bara att stoppa några påsar köttfärs i sina fickor och knäckebröd i bröstfickan och ta med sig på Thaiflyget. :rotfl: BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Oktober 9, 2011 Dela Inlagd Oktober 9, 2011 Nä det är ju bara att stoppa några påsar köttfärs i sina fickor och knäckebröd i bröstfickan och ta med sig på Thaiflyget. :rotfl: Ja det vore nått men jag får tänka på medresenärerna så dom inte får kväljningar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 10, 2011 Dela Inlagd Oktober 10, 2011 Rögad lax+ rögad ål+romsås+ kogepäror+reissumies+beer+ Finladia Cranberry i afse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Oktober 11, 2011 Dela Inlagd Oktober 11, 2011 Rögad lax+ rögad ål+romsås+ kogepäror+reissumies+beer+ Finladia Cranberry i afse Trodde det här var ett Svenskt forum! Får rekomendera att vissa tittar över sundet för att bli respekterade och förstådda! Alla har inte, och vill INTE bo söder om landsvägen! "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 13, 2011 Dela Inlagd Oktober 13, 2011 Idag blev det pasta med brocolli o fetaost, på en skala 1-10. Vågar inte poängsätta frugans mat, men fläskkotleet med sås o potäter är godare.. Men Alice åt med god aptit på sin 2årsdag jag frågade om glass är godare, svaret jaaaaaaaaaaaaaa. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu