FF Inlagd September 23, 2011 Dela Inlagd September 23, 2011 Efter veckans slit bjöd frugan på tacopaj, man är lite sliten nu. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 23, 2011 Dela Inlagd September 23, 2011 Olyckligtvis så säljer min ärtsoppeleverantör ( ICA Hägernäs) inte Punsch. Men det gick nästan bra utan. Undrar om IKEA i Bangkok kommer att ha Svensk Flaggpunch på hyllan? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 23, 2011 Dela Inlagd September 23, 2011 trattkantarellpaj med bacon "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 23, 2011 Dela Inlagd September 23, 2011 En halv special. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd September 23, 2011 Dela Inlagd September 23, 2011 Ajvar fyllda köttfärsbiffar med klyftpotatis och en kantarell/tomat sås ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 24, 2011 Dela Inlagd September 24, 2011 trattkantarellpaj med bacon Attans Enis, har du slarvat bort alla kameror Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd September 24, 2011 Dela Inlagd September 24, 2011 Det har i en annan tråd diskuterats intagande av grodor,ormar,skalbaggar och annan ohyra. Så idag bestämde jag mig för att äta något riktigt exotiskt. Ja exotiskt för att vara i Thailand. Ärtsoppa! Tilltugget var nästan lika exotiskt. Nybakade rågbullar med edamerost. I sanningens namn var min insats i denna exotiska matlagning ganska ringa. Burksoppa och "bake off" bröd. Men jag vispade grädden alldeles själv till desserten. Grädde med färska jordgubbar och dito hallon. Måste vara första gången jag sett färska hallon här i Thailand. I alla fall i mina hemtrakter. Butiken hade även färska blåbär. Men jag var rädd att min stackars kropp hade drabbats av vitaminchock med så mycket bär så jag nöjde mig med jordgubbar och hallon. POFFA! Jag trodde på dig i det längsta, bak och allting, Men jag ser en Konservburk! ned mediokert innehåll! Skicka pm , så ordnar jag riktiga ärtor och mejram! "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 24, 2011 Dela Inlagd September 24, 2011 Ingenting än så länge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd September 24, 2011 Dela Inlagd September 24, 2011 Ingenting än så länge Blir nog en del för att få den hyddan att funka! (Lika stor och fastar andra dagen) Mvh AMJA "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 24, 2011 Dela Inlagd September 24, 2011 Köpp kaffe med en ost toast... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd September 24, 2011 Dela Inlagd September 24, 2011 Alltså, bilder, Oscar. Man äter ju med ögat ! Så bilder, Oscar ! Vi vill dregla över tangentbordet. Om du inte har en kamera med dregelfilter som Enis har, så ta fram telefonen eller nåt. Men bilder, Oscar ! Ett glas vitt med tillbehör. Fru Oscar, som är allergisk mot dill (vilket öde när man är gift med en svensk), fick hålla tillgodo med att gnaga på sin 'sweinhaxe', tyskinspirerad fläsklägg som hon hållit på med att preparera i nägra dagar. Saltad, kokad och till slut grillad. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 24, 2011 Dela Inlagd September 24, 2011 Frukost serverad vid bordet i första klass på X2000 mellan Sthlm och Gbg Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 24, 2011 Dela Inlagd September 24, 2011 Idag blir det Skomakarlåda MUMS!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 24, 2011 Dela Inlagd September 24, 2011 (ändrad) Till frukost blev det ägg med bacon, skogaholmslimpa med skinka med mamma Monias inlagda gurka. Denna måltid avnjutates med en kopp java... FF Ändrades September 24, 2011 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 24, 2011 Dela Inlagd September 24, 2011 Snabbfrukost Korv med bröd och räksallad + kaffe “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 24, 2011 Dela Inlagd September 24, 2011 Chicken nuggets m. vitlökssås (Rydbergs)... Snacka om fusklunch, men Aya e på jobbet å jag sitter hemma å gör ingenting för en gångs skull. Ähh fan de e skönt det åxå, tyst å lungt. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd September 24, 2011 Dela Inlagd September 24, 2011 (ändrad) I går "fuskade" jag lite i köket. Men det har jag tagit igen i dag. Jag hittade inte bara färska hallon igår. Utan även mandlar. Orostade och osaltade. Och då kan man tillverka mandelmassa! Och har man mandelmassa kan man baka riktigt smarriga kanelbullar. Med tanke på att det i mitt hushåll bara finns en kanelbulleätare så torde de räcka en stund! Och efter att ha intagit det där lasset så lär det bli helt nödvändigt med en resa till Pattaya (För inköp av nya kläder minst en storlek upp.) Något gott som medför något gott. Inte illa. Ändrades September 24, 2011 av Poffa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 24, 2011 Dela Inlagd September 24, 2011 Chicken nuggets m. vitlökssås (Rydbergs)... Snacka om fusklunch, men Aya e på jobbet å jag sitter hemma å gör ingenting för en gångs skull. Ähh fan de e skönt det åxå, tyst å lungt. Ja då kunde du väl ha rört ihop dressingen själv om du ändå inget gjorde tar ca 5 min så är den klar he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 24, 2011 Dela Inlagd September 24, 2011 Ja då kunde du väl ha rört ihop dressingen själv om du ändå inget gjorde tar ca 5 min så är den klar he he Jaa jag vet... Men idag är jag så där underbart lat, jag tänker tametusan inte göra en nyttig sak. E just hemkommen fr. Farsta där jag köpre lite kablar och adaptrar så jag kan koppla äpplet till Tv:n. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 24, 2011 Dela Inlagd September 24, 2011 Ja Knasen har man haft på besök så några kalla...Chang har sluntit ner. Och nu är det fotboll å sen F1 undrar hur detta skall gå. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd September 24, 2011 Dela Inlagd September 24, 2011 Mumsigt värre...Just nu inmundigas stekt strömming,stekt potatis,tunnbröd och ett stort glas mjölk .bra att få i sig lite bukfylla innan festen drar igång vid 16 tiden ursäkta suddigheten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 24, 2011 Dela Inlagd September 24, 2011 Stekt torskfilé med räksås “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 24, 2011 Dela Inlagd September 24, 2011 Pizza gorgonzola på Karavan i Årsta (Sthlms bästa pizzor) Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 24, 2011 Dela Inlagd September 24, 2011 Stekt torskfilé med räksås Såg smarrigt ut blir spätta här i kväll Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 24, 2011 Dela Inlagd September 24, 2011 Pizza gorgonzola på Karavan i Årsta (Sthlms bästa pizzor) Tunn botten ej degig Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu