Keithan Inlagd September 8, 2011 Dela Inlagd September 8, 2011 Vanlig dill kallas "pasilao" och finns på marknaden. Använder det när jag gör mina ättiksgurkor. Mbh tasa Här i Hua Hin -trakten säger vi pakkchilao. Jag använder den till att koka räkor, att grava lax med samt dillkokt potatis. mumma alltihopa Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 8, 2011 Dela Inlagd September 8, 2011 Mat?? saataan jag har inte hunnit käka frulla än, fast det kan eg. lika gärna vara... Två hårdkokta jävla ägg gör ingen lycklig, fast iofs. så har jag varit duktig i över en månad nu och lyckats tappa ca: 7 kg. Men nu i helgen skiter jag i alla förpliktelser, tänker nämligen sätta i mej en hel ring Hellströms goda (falukorv från Rättvik) på Älgpasset. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 8, 2011 Dela Inlagd September 8, 2011 Mat?? saataan jag har inte hunnit käka frulla än, fast det kan eg. lika gärna vara... Två hårdkokta jävla ägg gör ingen lycklig, fast iofs. så har jag varit duktig i över en månad nu och lyckats tappa ca: 7 kg. Men nu i helgen skiter jag i alla förpliktelser, tänker nämligen sätta i mej en hel ring Hellströms goda (falukorv från Rättvik) på Älgpasset. Jag fick lära mig av thomas001 att man kan faxa/maila över lite käk. Kan du faxa över en 1/2 falukorvsring, Tack. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 8, 2011 Dela Inlagd September 8, 2011 Idag blev det levergryta Kalvlever, bacon, lök, svamp och grädde serveras med lingonsylt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 8, 2011 Dela Inlagd September 8, 2011 Des grande boulettes de la farfalle al dente surpris. (asså Mamma Scans köttbullar med snabbmakaroner och ketchupstänk) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 8, 2011 Dela Inlagd September 8, 2011 Falukorv m stuvade morötter Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd September 8, 2011 Dela Inlagd September 8, 2011 inget, än så länge Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 8, 2011 Dela Inlagd September 8, 2011 slotsstek till lunch "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 8, 2011 Dela Inlagd September 8, 2011 Ärtsoppa med efterföljande pannkakor med sylt och grädde till lunch. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 8, 2011 Dela Inlagd September 8, 2011 Dagens buffé på restaurang Grill Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
xpanterx Inlagd September 8, 2011 Dela Inlagd September 8, 2011 Firade 8:e bröllopsdagen igår Tack till Kims vackra fru Oa som hjälpte till för 8 år sedan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 Idag forsenad hemma lagad lunch i Chiang Mai... Skinkstek medkokt potatis och sas och en kall Chang..mums Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 Hemgjorda köttbullar med stekt potatis,smörfrästa kantareller och ett stekt ägg.m.a.o. husmanskost för en viking Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Roi Et Perra Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 rester...köttfärssås med snabbmakaroner Nu skall man plugga, plugga, plugga. Undra vad man skall bli när man blir stor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 Enligt Fritz`s rekommendation testade jag och frugan idag Big Horns 149 bahtslunch och det var absolut inte sista gången. Jättegott och prisvärt ! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 Helstekt oxfilé med en svart trumpetsvampsås.. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 9, 2011 Dela Inlagd September 9, 2011 Enligt Fritz`s rekommendation testade jag och frugan idag Big Horns 149 bahtslunch och det var absolut inte sista gången. Jättegott och prisvärt ! Åt en gång på Big Horn Steakhouse i Stavanger. Oxfilé och en eller två öl. Ca 800:-. Går inte dit varje dag kan jag meddela. Idag har det varit gröt och en skiva honungsmelon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 Wienerkorv får götta sig i Prick Naam Pla. Fiskas upp och steks hastigt. Aloy Det är drag i den körven Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 Wienerkorv får götta sig i Prick Naam Pla. Fiskas upp och steks hastigt. Aloy Det är drag i den körven Dra i korven gillas! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 istället för chips Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 En kompis har öppnat en restaurang inne i byn på tulegatan så igår begav vi oss dit på lite provsmak startade med en Nobis skagenröra toppad med löjrom och gotländsk öl mumma det sedan är jag svag för goulasch så fick bli det polarna drog i sig en var sin Lamai 64 special till efterätt fick det bli en riktig irish Sedan drog vi vidare mot "turkiska" tigern på hornsgatan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 Isterband med stuvad potatis “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 (ändrad) Inte idag, men sist vi var nere. Grillad råtta med kladdris, (själv valde jag fläskfile`n) Mvh. borje222 Ändrades September 10, 2011 av borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 Idag blir det pannbiffar å hemstampat mos å löksky förätt blir ost å portvin efterätt irish ja skål då Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 10, 2011 Dela Inlagd September 10, 2011 Varma svamp-mackor och ett par glas rött Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu