Kenneth4618 Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Hos mig har det bara blevet mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Sådär min svampmiddag. Det ser ut som att löständerna har ramlat ner på tallriken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 2 SILLMACKOR TILL FRUKOST Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 2 SILLMACKOR TILL FRUKOST 2 mån till IKEA öppnar - då jävlar! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Kräftor, öl snaps, räkor och annat gott blir det om några timmar ute på altanen i solskenet Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Kräftor, öl snaps, räkor och annat gott blir det om några timmar ute på altanen i solskenet Så lämpligt att jag passerar precis då he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Men det ska vara Chang. Jag blev så lycklig idag på bolaget!!!!! Har inte druckit Chang sedan ja va i Thailand. Undrar om den smakar samma. Singa smakar samma i alla fall. Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Så lämpligt att jag passerar precis då he he Du skulle må då va ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Du skulle må då va ! Givet men kör ju bil så blir ju ingen nubbe till ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Det blev ett par skivor gris med kantarellsås och kokt potatis med skal kvar gott. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Det blev ett par skivor gris med kantarellsås och kokt potatis med skal kvar gott. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Men det ska vara Chang. Jag blev så lycklig idag på bolaget!!!!! Har inte druckit Chang sedan ja va i Thailand. Undrar om den smakar samma. Singa smakar samma i alla fall. Du måste vara kanon full om du tycker singha smakar lika dant som i Thailand Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Fläskfile pommes och en falcon export Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Givet men kör ju bil så blir ju ingen nubbe till ha ha Kräftorna satt riktigt bra. Och all, dricka till skall vi inte tala om ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Birger Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Grillat vildsvin och potatissallad, med småländsk ostkaka med grädde och hjortron till efterrätt. Gudomligt exotiskt för den som framlever sitt liv på Isaankäk där allt kan ätas med sked och smakar precis likadant, dvs chili. Jag var på en utställning långt hemifrån, det är enda gångerna jag får äta exotica a´la isreband...Annars får jag försmäkta på kauniau le khai och SomTam. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Idag blev (fusk) grillade fetaostfyllda lammfärsbiffar med klyftisar o thaziki... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Hejsan! The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Till lunch vart det mackor med stekta trattkantareller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hoggarn Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 frugan hade detta till middag idag ,, Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Var finbesök från kokosön och hälsa på i stan så blev att pallra sig in till söder och äta oxfile och irish till dessert Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Hemlagad pizza med skinka,salami,oliver,pesto,fetaost och vitlök på ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Gratinerad makaroni & cheeze med falukorv.mumma !! Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Kräftorna satt riktigt bra. Och all, dricka till skall vi inte tala om ! Gott när det smakar bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 3, 2011 Dela Inlagd September 3, 2011 Marrinerad kolgrillad fläskkarré med en sås innehållande rödgul trumpetsvamp bacon och lök "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu