stjp8729 Inlagd Augusti 19, 2011 Dela Inlagd Augusti 19, 2011 Hej Har inte ätit lunch ännu, men snart blir det middag, hemma eller ute? Vad vet jag? Ha en gör go dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 19, 2011 Dela Inlagd Augusti 19, 2011 Hej Har inte ätit lunch ännu, men snart blir det middag, hemma eller ute? Vad vet jag? Ha en gör go dag! Oavsett var det blir ha en trevlig kväll Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 20, 2011 Dela Inlagd Augusti 20, 2011 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 20, 2011 Dela Inlagd Augusti 20, 2011 Fläskfilé med trattkantarellsås och klyftisar "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 20, 2011 Dela Inlagd Augusti 20, 2011 Ugnstekt falukorv med hemmastampat mos mumma det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Augusti 20, 2011 Dela Inlagd Augusti 20, 2011 3 kokta korv med bröd till frulle, hemmagjord pizza till lurre och patkapraow/kauniao laab moo till middag Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicke Lilltroll Inlagd Augusti 20, 2011 Dela Inlagd Augusti 20, 2011 en påse med jordnötsringar mossa mossa på er alla människobarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 Hej Idag blev det Moo Manao. Och eftersom lördag, en go kall Leo. Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
godbit Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 Hej Någon som vet om det finns något liknade kantareller i Thailand? Mvh Jan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicke Lilltroll Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 Hej Någon som vet om det finns något liknade kantareller i Thailand? Mvh Jan har sett nån vit svamp på marknad som liknar kantareller lite grann, o smakar ungefär som kantareller när man steker dom, vet inte va dom heter mossa mossa på er alla människobarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 Hej Någon som vet om det finns något liknade kantareller i Thailand? Mvh Jan det finns gula kantareller i Thailand. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Chang Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 Kineskräftor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 Doppsko till lunch Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 Doppsko till lunch !!!!!!!!!!! Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 Chips och kalla öl i sommarstugan, mums! Det gäller att ha fokus på livets väsentligheter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 Chips och kalla öl i sommarstugan, mums! Det gäller att ha fokus på livets väsentligheter Så skall det låta S-N. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 Idag blir det Hjälmargös,gräddig dillsås & färskpotatis MUMS! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 Idag blir det Hjälmargös,gräddig dillsås & färskpotatis MUMS! Götte gris Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 !!!!!!!!!!! Mvh Maitan. http://www.birkastaff.eu/RECEPT/new_graddpytt.htm Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 http://www.birkastaf...w_graddpytt.htm Kan bara säga Tomurdoc härligt. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 Kan bara säga Tomurdoc härligt. Mvh Maitan. Doppsko är egentligen ett gammalt ord för stuvad pytt i panna, speciellt till sjöss kallas det så..typ ett fackutryck. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 Fläskfile fylld med kantareller cramie frache tomat o stekta potäter.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 Doppsko är egentligen ett gammalt ord för stuvad pytt i panna, speciellt till sjöss kallas det så..typ ett fackutryck. Härligt att höra Tomurdoc låg på nordsjön och fiska i tre år hörde aldrig detta ord (hade hand om maten) men de j-vlarna skulle ha lingonsylt till allt jag tillredde heheheheheheheh. Mvh Maitan. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 Fläskfile fylld med kantareller cramie frache tomat o stekta potäter.. FF FF lägg av f-n vad gött det ser ut... Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 Fick lägga undan chipsen, för nu kom frugan ut med riktigt käk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu