BanFang Inlagd Augusti 13, 2011 Dela Inlagd Augusti 13, 2011 (ändrad) Idag blev det stora köttbullar med potatismos på klassiska kötbullekällaren. Moset såg lite halvkasst ut men köttbullarna såg himmelskt goda ut Ändrades Augusti 13, 2011 av BanFang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 13, 2011 Dela Inlagd Augusti 13, 2011 (ändrad) Eftersom frugan skämde bort mig igår och lagade min älsklingsmat, så det blev min tur (otur) att fixa maten. Så det var bara att ta muskelcykeln till affären. Leta rätt på busken med grönfodret. Starta fuskgrillen och grilla.. Helt okey? bukfylla, mätt blev man i alla fall.. FF Ändrades Augusti 13, 2011 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Augusti 13, 2011 Dela Inlagd Augusti 13, 2011 Hej Idag har frugan lyckats igen... Hel kyckling tillredd i en micro för 2200 Baht... Kyckling, grönsaker, ris och ett par glas vatten blev det till middag. Ha en bra dag! Ehh laga kycling i micron ? huuu så hemskt . Jag har lagat mycket mat i micron i mina dagar allt från hotdogs till röding ( jättegott men mycket ben) men inte lagat helstekt kyckling i micon . Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MINI Inlagd Augusti 13, 2011 Dela Inlagd Augusti 13, 2011 plätte i dosa!! Tid och pengar är det enda jag har! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 13, 2011 Dela Inlagd Augusti 13, 2011 Grillat på västgötaträffen mums mums Sent from my GT-I9000 using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Augusti 13, 2011 Dela Inlagd Augusti 13, 2011 Hejsan! ///Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 13, 2011 Dela Inlagd Augusti 13, 2011 Ädelostfylld löfbiff i en ädelostgräddsås samt en lite lyxigare majonäsgräddpotaitsmos "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 13, 2011 Dela Inlagd Augusti 13, 2011 nattvickning "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Augusti 14, 2011 Dela Inlagd Augusti 14, 2011 nattvickning Hej Enis Jag blir mållös på alla dina fina matbilder.. Och hungrig.. Ha en görbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Augusti 14, 2011 Dela Inlagd Augusti 14, 2011 Hej Dagens lunch hemma i Min Buri.. Beef soup. Plaa Buck och lite grönt. Och livets krydda nämligen chilli. Till och med lille Leo blev mätt och belåten. Ha en bra söndag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Augusti 14, 2011 Dela Inlagd Augusti 14, 2011 Idag börjar vi med salladstallrik . och fortsätter med ?? vi får se framot kvällen då vi blir riktigt hungriga vad det blir att äta . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 14, 2011 Dela Inlagd Augusti 14, 2011 För min del blev det Paneng Gai se på f-n man dricker vatten..(bara på bild) Mvh Maitan. vatten på er alla. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 14, 2011 Dela Inlagd Augusti 14, 2011 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Augusti 15, 2011 Dela Inlagd Augusti 15, 2011 Idag blev det restaurangfrukost Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 17, 2011 Dela Inlagd Augusti 17, 2011 Mamma Monias köttbullar med lök potater lingon sås + en knäckemacka.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 17, 2011 Dela Inlagd Augusti 17, 2011 Egengjord Calzone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Axell Inlagd Augusti 17, 2011 Dela Inlagd Augusti 17, 2011 Säga vad man vill, men du har en jäkla känsla för att laga och plåta mat. Hoppas att det smakar lika gott som det ser ut. A. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 18, 2011 Dela Inlagd Augusti 18, 2011 Idag blev det entrecote med stekt färskpotatis smörstekta kantareller och inlagd färskgurka och en klick hemmagjord aromsmör “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 18, 2011 Dela Inlagd Augusti 18, 2011 Grillad fläskkarré med klyftisar "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Augusti 18, 2011 Dela Inlagd Augusti 18, 2011 Till er alla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd Augusti 19, 2011 Dela Inlagd Augusti 19, 2011 Köttsoppa Thaistyle med egna odlade kryddor Mums senare idag Glass jordgubbar med blåbär och Visspgrädde Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Augusti 19, 2011 Dela Inlagd Augusti 19, 2011 Alldeles egenhändigt nybakat bröd, lagom varmt, precis så smöret smälter, Har tröttnat på det snövita översockrade thai "brödet" En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 19, 2011 Dela Inlagd Augusti 19, 2011 Idag blev det entrecote med stekt färskpotatis smörstekta kantareller och inlagd färskgurka och en klick hemmagjord aromsmör Kenneth din götte gris Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 19, 2011 Dela Inlagd Augusti 19, 2011 Grillad fläskkarré med klyftisar Samma till dig Enis din götte gris Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 19, 2011 Dela Inlagd Augusti 19, 2011 Dagens "Långkok,Högrev med senapssås och rotfrukter" på Köttbaren, Melker Anderssons nya krog i anslutning till Restaurang Grill i Vasastan Stället hade premiär i måndags. Klart trevligt ställe Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu