FF Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 Det blev lax kryddat med citronpeppar i grädde,o lite dill o pressad potatis.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 Det blev lax kryddat med citronpeppar i grädde,o lite dill o pressad potatis.. FF Ja där kom grädden härligt FF. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 Köttbulle mackor till frukost Stekt potatis,stekt ägg och stekt fläsk till brunch och vinner stockholms stoltethet i kväll ska jag fira med buna bönor å fläsk ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 ... vinner stockholms stoltethet i kväll ska jag fira med buna bönor å fläsk ha ha Brommapojkarna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 Brommapojkarna? Dom håller väl till ute Bromma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 (ändrad) Dom håller väl till ute Bromma http://sv.wikipedia.org/wiki/Bromma http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=bromma Ändrades Augusti 7, 2011 av noBuzz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 http://sv.wikipedia.org/wiki/Bromma Som du så väl vet min bäste vän så läser jag inte sagoböcker Ses vi på lördag på baksidan ,vore kul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 Som du så väl vet min bäste vän så läser jag inte sagoböcker Ses vi på lördag på baksidan ,vore kul Jo.. det hade varit ganska kul men det känns lite långt att åka.. och bökigt med fru och liten.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 Jo.. det hade varit ganska kul men det känns lite långt att åka.. och bökigt med fru och liten.. Ok förstår det kanske en tur till Vasastaden helgen efter , ska ev ut å käka där då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 (ändrad) Det känns bättre och inte lika läskigt! Vart ska du käka? Tillägg... du kanske kan få med dig "baksidorna" upp till vasastan? Ändrades Augusti 7, 2011 av noBuzz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 Det blev lax kryddat med citronpeppar i grädde,o lite dill o pressad potatis.. FF Var e potatisen? Jag ser bara ris. Men det ser riktigt gott ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 Så.. idag var det dags att ta en hel familj! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 Så.. idag var det dags att ta en hel familj! Nu gick Lillkrabban igång när hon såg alla kräftor, det blir till att handla lite kräftor i veckan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 Var e potatisen? Jag ser bara ris. Men det ser riktigt gott ut. Pressad potatis inte ris. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 Lite kvällsfika Tsasikigrillare med äggpanerade zucchinin samt en brännvinsostomelette. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 Precis käkat lite av mitt nybakade bröd. Har idag bakat bröd för första gången på dryga 20 år! Blev ett olivladdat italienskt lantbröd - smarrigt värre. På bilden gräddas det för fullt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 Billig micro? Ser smarrigt ut dock. Hej Wille, Micro från Makro.. Rimmar ju nästan om man försöker.. Ha en gör go dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Augusti 7, 2011 Dela Inlagd Augusti 7, 2011 Magniffico chilli salami, Kvibille cheddar samt tryffelsalami. nu skulle man bara haft ett glas mouserande vitt oxxå så skulle det vara perfekt. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 8, 2011 Dela Inlagd Augusti 8, 2011 Utbankad benfrifläskkotett. med klyftisar och kantarellsås "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 9, 2011 Dela Inlagd Augusti 9, 2011 Utbankad benfrifläskkotett. med klyftisar och kantarellsås F-n Enis ja tror ja smäller av....mums. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 10, 2011 Dela Inlagd Augusti 10, 2011 Strömmingflundra med potatismos.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 11, 2011 Dela Inlagd Augusti 11, 2011 Middan blev nattamat idag. Strimmlad löfbiff med lök och färska apriokoser som fick götta till sig i grädde, krossad grönpeppar och lite annat smått o gott. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Augusti 11, 2011 Dela Inlagd Augusti 11, 2011 Läskade mig med en grilltallrik igen. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 12, 2011 Dela Inlagd Augusti 12, 2011 Tror att frugan vill visa lite mera uppskattning till mig, eftersom jag har slutat med rökat. Så detta blev dagens måltid, det var länge sen man fick det.. Sen blanda köttfärs o riskornen i vitkålen o steka Tror att räcker imorgon också.. Detta blev min först portion sen backade jag några gånger... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 13, 2011 Dela Inlagd Augusti 13, 2011 Idag blev det stora köttbullar med potatismos på klassiska kötbullekällaren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu